Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriërs zijn uitgestorvenquote:
Daar dacht ik inderdaad ook aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de krater vd meteor waardoor de dinosauriërs zijn uitgestorven
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef McFearless het volgende:
Ik heb met een milf gezoend maandag, maar niet geneukt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:20 schreef De_Ananas het volgende:
Of Maisnon, gezellig ''Super Size Me'' kijken? Dan lik ik ondertussen de McDonalds saus van je lichaam
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Leuke titel... kan dat niet wat netter?
Wijf? ChiccA? Vrouwke? Wéfke? Sletje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OPquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, ananas he... maar ze zijn ineens wel blij met je komst.
Aniehoe, ik ga slapen.
Het was kermis de afgelopen drie dagen, maandag was er een milf die me schattig vond. Even gekust en ik dacht dat er wel meer in zat, maar ze vond me te jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
McFearless mag eerst even het volledige verhaal hiervan uitleggen
Ben je in de periode? Dan hoef je niet langs te komen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen overigens veel Ben & Jerrys ijs eten, over... eten likken gesproken
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef Cypress_Hill het volgende:
Van wie is deze UI eigenlijk?
[ afbeelding ]
Houd toch je bek man, bedorven stuk fruit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OP
Ik zie ook altijd deze bij jouquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh, ananasJuup, je moet nr. 374 nog in de OP zetten.
Het nige recht van blabla aanrecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Dynd het volgende:
quote:
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Moet je de UI en WI omwisselen
Ik zat het me ook al af te vragen... waarom weet ik nietquote:
Quotes verkeerd editen: FAIL!quote:
Moet je eens in het FoBo van AFCAJOSKE kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef Dynd het volgende:
Haar wenkbrauwen zijn vreemd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vind dit heel wat netter dan Duffy in de OP
en dan bedoel ik zijn UI, niet slindeau zelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neewant dan klopt de UI van slindenau weer niet, en ik hoef dat stomme varken niet te zien.
Waar heb je het over?quote:
Zeg, jij bent net nieuw hier he, beetje dimmenquote:
Snel editen hequote:
Als Dynd dat goed vind, prima!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef reetveter het volgende:
Kan die foto van Dynd niet bij de SC-helden
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Moet je de UI en WI omwisselen
Voor hoelang was z'n ban?quote:
tubgirl.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Heeft ie weer een ban dan?quote:
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
yes ik krijg een ukelele voor mn verjaardag
Van mij krijg je een present du l'ananasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?
* Cypress_Hill gaat googlenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
ah, stom van mequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.
Ja, omdat ik een webicon heb nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Stond dat op je verlanglijst?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Daar stond ik natuurlijk op, gekkie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond dat op je verlanglijst?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
jos zegt:
geweldig hoe dom die dynd reageert
jos zegt:
wacht maar tot ik haar eens flink ga uitwonen
jos zegt:
met een stuk fruit
quote:De ukelele is een klein gitaarvormig snaarinstrument met 4 kunststof snaren. De stemming is eveneens verwant aan die van de gitaar; d.w.z. dat de verhoudingen gelijk zijn aan de hoogste drie snaren van de gitaar, en dat de bovenste van alle snaren een toon lager is gestemd dan de hoogste. De originele stemming is G C E
AUkelele is het Hawaïaans voor "springende vlo".
Er zijn verschillende formaten zoals (van groot naar klein) de bariton, de tenor, de concert, de sopraan en de sopranino. Een grotere variant van de ukelele is de cuatro.
In het Nederlands is de uitspraak: "Joekelille" en dat was ook de naam van de hit van Nico Haak en de Paniekzaaiers uit 1973.
Bekende Ukelele artiesten waren/zijn Israel Kamakawiwo'ole en Jake Shimabukuro,
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben wel de enige echte KLB SC player, al zeg ik het zelf
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ken je rolquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Zie FOK als een groot MSN venster. Zo snel gaat het ongeveer, je moet alleen steeds zelf refreshen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
NICHT ZO SCHNELLL
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef Maisnon het volgende:
JUUP MOEST HEM OPENEN NEE DIT KAN ECHT NIET
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat dit zo snel...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
NICHT ZO SCHNELLL
Maisnon ook...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
4EverBlackEyed is toch ook een 'wijf'? wrm de titel?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoi, ik heet Joey.
How you doinn
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohh
je komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ohhhhhhh zwartoog, lees je dit? Ze noemt je een wijf... ohhhh zomaar gewoon op internet.. zoooo. wajo... ooohhh zo vies ohhhhhhh nohhhh oooooohh
Op fuckantie natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
Heeft ie weer een ban dan?en waar was jij?
quote:
HEE, ik wist wel wat dat was...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
mensen die niet weten wat een ukelele isstelletje onderontwikkelden.
Zit jij nou users te beledigen?quote:
Oh, waarheen?quote:
appels.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:40 schreef Dynd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |