Nee.quote:
maar je betaalt wel verzendkosten he, 4,90 ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef liefie_ het volgende:
Tnx CL!
Dan ga ik er gewoon voor
Het lijkt me zo'n leuk topje!
Zit echt echt echt echt te genieten van die gedrilde chineesjes trouwens
Mij ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel hele leuke contacten overgehouden aan mijn contactgestoorde periode hoor. Oa Hime ken ik uit die tijd.
Ik heb er maar 2 per dagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb soms ook wel meer dan 200 posts per dag
Soms ja, maar niet zo consistent als ik het toen had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik kom niet eens over de 100 heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je dit al hard vindt...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Kluts het volgende:
Sjezus wat gaan jullie weer hard vandaag zeg.
tvp
waar zie je dat preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms ja, maar niet zo consistent als ik het toen had.
Klik
Ik heb besloten ook alleen nog maar te Fok!ken of af te spreken met mensen van Fok. Het gaat de goede kant opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De ultieme verslaving is gewoon niet naar LL gaan zodat je kan blijven posten. Zoals ik in mijn hoogtijdagen op FOK! wel eens had op zaterdagavond:
- "Ga je mee stappen? "
- "Nee, ik moet FOK!ken"
Er zaten er een paar honderd zo in lichtgevende doosjesquote:
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Kluts het volgende:
Sjezus wat gaan jullie weer hard vandaag zeg.
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |