abonnement Unibet Coolblue
pi_60654425
XP cd zit erin, maar wat ik ook doe, booten van cd (om dan te formatteren en overnieuw te installeren) gaat niet, hij pakt gewoon de hele cd niet, ik heb zelfs als in de bios cd boot boven hd boot gezet, dat doet niks, ook f12 drukken en cd selecteren doet niks, wat moet ik nu?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60654770
Is je CD-ROM wel bootable?
En kun je 'm nog wel lezen in Windows?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60655022
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Is je CD-ROM wel bootable?
En kun je 'm nog wel lezen in Windows?
-Geen idee,
-Nee want die doet niks meer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60656292
Is het een gebrande versie?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_60656392
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Dzy het volgende:
Is het een gebrande versie?
Nee, wel een oem volgens mij maar helemaal legaal, windows xp media center 2005 is het, op een pc die nu een gecrashte vista ultimate heeft. Kom normaal wel aardig weg met dit soort dingen maar nu lukt het niet, (doe dit voor iemand anders)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60656765
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef delano.888 het volgende:
-Nee want die doet niks meer.
Je post dit toch via een werkende windows?
In die pc zit toch waarschijnlijk wel een cd-rom speler?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60656822
Ik weet niet precies hoe het zit hoor maar volgens mij kun je een OEM versie niet op een andere PC installeren? Download gewoon een ISOtje van een normale versie, brand die als bootable CD en installeer het daarmee?
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_60658061
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Dzy het volgende:
Ik weet niet precies hoe het zit hoor maar volgens mij kun je een OEM versie niet op een andere PC installeren? Download gewoon een ISOtje van een normale versie, brand die als bootable CD en installeer het daarmee?
Elke correcte Windows XP installatie CD-ROM (origineel of gedupliceerd) is bootable. Dit heeft niets met OEM of retail te maken. Het is ook mogelijk om XP vanaf een willekeurige XP installatie CD-ROM op net zoveel verschillende PC's te installeren als je zelf maar wil. Alleen (opnieuw) activeren van een OEM versie is gewoonlijk niet mogelijk op een andere PC dan de PC waar de OEM CD bij is geleverd.
pi_60960707
kick
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:59:08 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60969008
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:50 schreef Riparius het volgende:
Elke correcte Windows XP installatie CD-ROM (origineel of gedupliceerd) is bootable
Inderdaad. De TS heeft OF een verkeerd ingestelde BIOS, of een CDROM speler die niet wil booten..... OF inderdaad een slechte CD.
quote:
Alleen (opnieuw) activeren van een OEM versie is gewoonlijk niet mogelijk op een andere PC dan de PC waar de OEM CD bij is geleverd.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dit onzin is. Activeren gaat prima op andere hardware, je bent immers zonder problemen toegestaan om bijv. je mainboard, harde schijf en videokaart te vervangen na een crash.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60974746
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef delano.888 het volgende:
kick
Ja leuk dat je kickt, maar heb je al geprobeerd om op een andere computer te booten met de CD?

Gebruik je trouwens wel de juiste CD... Aangezien de installatie van Windows XP MCE uit 2 CD's bestaat?
So we just called him Fred too
pi_60976326
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef Cothen het volgende:

[..]

Ja leuk dat je kickt, maar heb je al geprobeerd om op een andere computer te booten met de CD?

Gebruik je trouwens wel de juiste CD... Aangezien de installatie van Windows XP MCE uit 2 CD's bestaat?
Ja dan werkt het wel, en ja juiste cd.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:51 #13
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60978254
Heb je andere bootable cds liggen om te testen ? Werken die wel ?
Anders gewoon eens proberen om de cd/dvd drive te vervangen door een andere (bv diegene van de pc waar je dit allemaal op post), misschien dat die niet helemaal 100% is waardoor hij niet wil booten.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:35:55 #14
124363 Maybach
Date Caesari quae Caesaris
pi_60983119
Ik heb niet zo lang geleden hetzelfde aan de hand gehad. Om te kijken het niet aan de hardware lag heb ik toen een oude W98 cd van stal gehaald. Toen dat bleek te installeren heb ik even gekeken of mijn XP-cd niet toevallig beschadigt was en onleesbaar was geworden. Toen ik de cd in de drive stopte vroeg XP mij prompt of ik wilde installeren, mijn antwoord was ja, en ik werk gewoon weer met XP. Ben er alleen nooit achter gekomen wat nou het probleem was.
as happy as a penguin in a microwave.
pi_60983181
Heel makkelijk te testen of je CD wel boot van die pc is gewoon je HD lostrekken, dan moet tie iig met de melding komen dat de pc vanaf de CD probeert te booten.

en haal ook eens de IDE kabel los van je moederbord en je cd speler en plaats hem dan weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')