quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:42 schreef BigKahuna het volgende:
ALS JE UIT KLB KOMT, BEN JE VOOR KLB SC, KANKERLUL
Nee, maar het mag wel een keer centraal staan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:52 schreef BobbyB het volgende:
"Met een incompetente 1136"
Kom je daar nu pas achter?
Tja ik werd wakker, ging op zoek naar de SC, maar er was niet eens een nieuwequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:00 schreef gers het volgende:
hehe eindelijk is ie de nieuwe sc er
maar 1136 moest hem makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja ik werd wakker, ging op zoek naar de SC, maar er was niet eens een nieuwe
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar het mag wel een keer centraal staan.
Aso'squote:Op maandag 11 augustus 2008 09:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja ik werd wakker, ging op zoek naar de SC, maar er was niet eens een nieuwe
Vandaar ook de TTquote:
Ik zit vol goeie ideeën fotoquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, wel een goed idee dan.
[..]
Aso's
klinkt logisch maar moeten we het nou de hele reeks over 1136 hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vandaar ook de TT
[..]
Ik zit vol goeie ideeën [ afbeelding ]
We zouden evt. manieren kunnen bedenken om een aanslag op m te laten plegen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef gers het volgende:
[..]
klinkt logisch maar moeten we het nou de hele reeks over 1136 hebben?
yvh op hem afsturen hij had toch pedobear gepost?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We zouden evt. manieren kunnen bedenken om een aanslag op m te laten plegen.
Dan zou de helft van FOK! een aanslag kunnen verwachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef gers het volgende:
[..]
yvh op hem afsturen hij had toch pedobear gepost?
Goed plan, ik moet hem nog terugpakken na zijn Duffy gebashquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We zouden evt. manieren kunnen bedenken om een aanslag op m te laten plegen.
Dat is dan weer geen reden voor een aanslagquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef BobbyB het volgende:
http://seangould.wordpress.com/
[..]
Goed plan, ik moet hem nog terugpakken na zijn Duffy gebash
Wel!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen reden voor een aanslag
Je bent zelf lelijk.quote:
Vet hequote:Vet plaatje btw
Mij zie je ook niet ontkennenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk.Duffy is een schatje.
![]()
Even downloadenquote:[..]
Vet heKomt uit Wanted.
Vette film.
Ik ontken ook niet dat ik lelijk ben, hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:31 schreef jordeeeh het volgende:
Mij zie je ook niet ontkennenAls jij dat nou ook eens niet deed
Nee, maar wel dat zij lelijk is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat ik lelijk ben, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop