Later (op zn Engels uitgesproken).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw... nieuwe terug-krijg-sms is wel een beetje saaitjes hoor... En WTF is L8r?
Braaaaf *aai*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Na dit pakje heb ik nog een volle thuis liggen (souvenir van de vakantie) en dan is het einde verhaal. Finito.
Ow!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later (op zn Engels uitgesproken).
Tof ! denk dat ik dan wat meer van de show kan horen want 's ochtends krijg ik er weinig van mee i.v.m. de bekende ochtend taffarelen (eten, douchen etc).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra's Vreetvermaak inderdaad.
Opnieuw voor 2 weken, want Rob gaat op vakantie.
Is er nog iets gedaan met onze suggesties?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw... nieuwe terug-krijg-sms is wel een beetje saaitjes hoor... En WTF is L8r?
TMIquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga ff frietjes halen voor vriendjelief (kheb zelf nog afbsoluut geen trek...), zo terug!
(ps. voor de geinteresseerden: de norit helpt erg goed! Ik poep nu alleen wel alsof ik een zwarte piet opgevreten heb)
Don't worry, ik ben al voorzienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Braaaaf *aai*
Nee maar serieus, niks zo'n afknapper als een rokende man...
Inderdaad, daarom viel het me ook op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Stond het ook niet op 1 in de Langst Niet Gedraaide Platen Lijst?
Onderbroekenlolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga ff frietjes halen voor vriendjelief (kheb zelf nog afbsoluut geen trek...), zo terug!
(ps. voor de geinteresseerden: de norit helpt erg goed! Ik poep nu alleen wel alsof ik een zwarte piet opgevreten heb)
Heb je SMS ontvangen, bedankt voor je bijdrage aan MetMichiel! L8r, Veenstra Veenstra (zonder punt..)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er nog iets gedaan met onze suggesties?
Dus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Don't worry, ik ben al voorzien
Ik word aanbeden door 1000 maagdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus?
Ik ook, maar ik wil er toch graag aantrekkelijk uit blijven zien!
Hmm, wederom geen afsluitende punt dus? Jammer. En ook van die L8rquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je SMS ontvangen, bedankt voor je bijdrage aan MetMichiel! L8r, Veenstra Veenstra (zonder punt..)
Beetje jammer...
En dan toch op donderdagavond in de studio van 3FM zitten...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik word aanbeden door 1000 maagden
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
"even die nieuwe reply checken hoor ;-) groetjes, broekie"
Lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |