Later (op zn Engels uitgesproken).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw... nieuwe terug-krijg-sms is wel een beetje saaitjes hoor... En WTF is L8r?
Braaaaf *aai*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Na dit pakje heb ik nog een volle thuis liggen (souvenir van de vakantie) en dan is het einde verhaal. Finito.
Ow!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Later (op zn Engels uitgesproken).
Tof ! denk dat ik dan wat meer van de show kan horen want 's ochtends krijg ik er weinig van mee i.v.m. de bekende ochtend taffarelen (eten, douchen etc).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra's Vreetvermaak inderdaad.
Opnieuw voor 2 weken, want Rob gaat op vakantie.
Is er nog iets gedaan met onze suggesties?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw... nieuwe terug-krijg-sms is wel een beetje saaitjes hoor... En WTF is L8r?
TMIquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga ff frietjes halen voor vriendjelief (kheb zelf nog afbsoluut geen trek...), zo terug!
(ps. voor de geinteresseerden: de norit helpt erg goed! Ik poep nu alleen wel alsof ik een zwarte piet opgevreten heb)
Don't worry, ik ben al voorzienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Braaaaf *aai*
Nee maar serieus, niks zo'n afknapper als een rokende man...
Inderdaad, daarom viel het me ook op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Stond het ook niet op 1 in de Langst Niet Gedraaide Platen Lijst?
Onderbroekenlolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga ff frietjes halen voor vriendjelief (kheb zelf nog afbsoluut geen trek...), zo terug!
(ps. voor de geinteresseerden: de norit helpt erg goed! Ik poep nu alleen wel alsof ik een zwarte piet opgevreten heb)
Heb je SMS ontvangen, bedankt voor je bijdrage aan MetMichiel! L8r, Veenstra Veenstra (zonder punt..)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er nog iets gedaan met onze suggesties?
Dus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:33 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Don't worry, ik ben al voorzien
Ik word aanbeden door 1000 maagdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus?
Ik ook, maar ik wil er toch graag aantrekkelijk uit blijven zien!
Hmm, wederom geen afsluitende punt dus? Jammer. En ook van die L8rquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb je SMS ontvangen, bedankt voor je bijdrage aan MetMichiel! L8r, Veenstra Veenstra (zonder punt..)
Beetje jammer...
En dan toch op donderdagavond in de studio van 3FM zitten...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik word aanbeden door 1000 maagden
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
"even die nieuwe reply checken hoor ;-) groetjes, broekie"
Lief
We hadden kort geleden een hele lijst gemaakt, had je die nog gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:39 schreef MichielV het volgende:
Maar goed, die reply kan beter. Ik ga een nieuwe verzinnen.
Mjah, was benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
"Even die nieuwe reply checken hoor ;-) Groetjes, Broekie"
Lief
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:42 schreef Tjitse het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd? Bij deze. Goedenavond!!
De afsluitende punt, of staat er nu meteen weer een compleet nieuwe reply in en moet ik even opnieuw sms-en?quote:
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Wall-E op nummer 3 binnengekomen in de bios top 3.![]()
Batman nog altijd op nummer 1 en dat zal ook nog wel even zo blijven, denk ik.
Tjibbe![]()
Ik had hem van de week zitten kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Onderbroekenlol![]()
Er zit een meeuw in de studio
Want dan heb je vakantie, toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!
Dat is de nieuwe SMS-reply. Ze zijn er gewoon stil van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft zojuist gsms't maar krijgt geen reply
Lijkt mij vrij bijzonderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een wit kozijn met haar-motief
Geheel geen erge stand-inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Dienstmededeling van Domien: http://domienverschuuren.(...)eekend%20to%20begin/
Jep, Vakantie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Want dan heb je vakantie, toch?![]()
Wil eigenlijk Wall-E nog wel zien (misschien niet helemaal mijn ding), X-files misschien en de Mummy lijkt mij een bagger film. Alle voorgaande delen vond ik vrij saai. En misschien toch maar even Batman voor een 2e keer checken..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Dienstmededeling van Domien: http://domienverschuuren.(...)eekend%20to%20begin/
Zijn echte scholieren, van de actie vorig jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even tussen neus en snorharen door: hoor ik nou Domien en Maricha in die Bag-to-school promo?
Heerlijk man ! ga je nog ergens heen of blijf je in Nederland?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep, Vakantie!
The Mummy wil ik zien om die actrice![]()
![]()
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]I Bet You Look Good on the Dancefloor[ afbeelding ]
Ah. Oke!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:59 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Zijn echte scholieren, van de actie vorig jaar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....
welke smilie site?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....
Zit em in de titelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet wat het is maar ik draai de afgelopen de plaat van Visage - Fade To Grey echt helemaal grijs. Kan er geen genoeg van krijgen.
Ik Bedoelde Rachel Weiszquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijk man ! ga je nog ergens heen of blijf je in Nederland?
Loopt trouwens een topic over The Mummy en ja, als je wilt gaan dan is het misschien beter om de reacties niet te lezen. The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Maria Bello bedoel je? die mag er zeker wezen
Blijft een lekker nummer, eenvoudige tekst ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet wat het is maar ik draai de afgelopen de plaat van Visage - Fade To Grey echt helemaal grijs. Kan er geen genoeg van krijgen.
Timooooo
Man man wat een vette Meeeeeeeeegahit!
Ik heb alle posters nogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!
Ook niet erg gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik verwachtte dat Silvia Swart ging zingen...
Klik op de laatste | hieronder, krijg je 15 pagina`s met Smileysquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Teenage Dirtbag![]()
En cool dat Domien morgen Ekstra Weekend presenteert
[..]
welke smilie site?
Ik hoopte het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik verwachtte dat Silvia Swart ging zingen...
uuhm misschien is dat het wel, maar ik sluit ook niet uit dat het de dame is die je Frans (quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klik op de laatste | hieronder, krijg je 15 pagina`s met Smileys
Mijn broer was/is echt fan, hij heeft er op het Sint Lucas (grafische school) nog een airbrush reclame project van gemaakt. A1. Misschien hangen de posters ook nog in huis...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb alle posters nog.
Ken alleen niemand die ook fan was/is.
Word er helemaal emotioneel van. Mulder & Scully
.
Jammer, dan maar niet kijken. Of even zoeken op Maria Belloquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die wordt vervangen door Maria Bello.
Amy... [ afbeelding ]
* Marc63 steekt zn hand op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
Ken alleen niemand die ook fan was/is.
Ik kom er net achter inderdaad...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij speelt zij niet mee in de film.
edit:
Spuit 11
Je hoort dat het oud is en het is inderdaad lekker eenvoudig maar zo heerlijk pakkend. Volgens mij zitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft een lekker nummer, eenvoudige tekst ook
Seizoen is nog niet eens begonnen, je grijpt gewoon iedere gelegenheid aan om te kunnen drinkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, er moeten pilseners gedronken worden met m'n voetbalkornuiten.[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die wel eens Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption draaien? Damn, die versie is echt gaaf.
woensdag 06-08-2008 01:32 Orson Ain't No Partyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
Orson
Opvallend veel deze plaat. Hoor Ain't No Party nog maar zelden.
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan mijn browser of staat Fok! echt op instorten? Neig te zeggen dat Fok op instorten staat.
Opent hij bij jou ook vaak in blanco scherm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan mijn browser of staat Fok! echt op instorten? Neig te zeggen dat Fok op instorten staat.
Geen klachten hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik draai hem nu voor het eerst... Kende hem niet. Best aardig inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die wel eens Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption draaien? Damn, die versie is echt gaaf.
uuhhm je zou het wel gaan denken want soms is het heel snel en dan weer onwijs traag. Ik krijg net zoals morpheus_at_work ook witte pagina's en ook worden de pagina's niet in z'n geheel geladen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3
Is vast iemand aan het klussen
En nu allemaal weer koestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:43 schreef Breuls het volgende:
Er werd niet getest in productie, morpheus_at_voorbarigheid. Er was een server gereboot en die kwam niet goed op stoom.
baggerlayoutquote:
Ze kunnen gewoon niet tegen kritische blikkenquote:
Beetje jammer ja van die Snoop Dog (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik draai hem nu voor het eerst... Kende hem niet. Best aardig inderdaad.
Alleen die rap is weer minder.....
Ze kunnen niet tegen ongefundeerd commentaar, zoals zomaar roepen dat er iemand aan het testen in de live omgeving isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze kunnen gewoon niet tegen kritische blikken
Daar gaat het nu toch helemaal niet overquote:Hoe durven ze te beweren dat ze niet testen in productie, ze hebben geen otap omgeving
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou zo over moeten zijn volgens breuls , server reboot met traag opkomen waardoor loadbalancing niet helemaal goedloopt
Ze zouden het alsnog nooit toegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tegen ongefundeerd commentaar, zoals zomaar roepen dat er iemand aan het testen in de live omgeving is
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet over
Als het een ruzie met je vriend is heeft een ruzie ook voordelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
*een uur later en een ruzie en goedmakerij verder, is janne weer terug*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
It wasn't my fouldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt huiswerk voor de heren.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als het een ruzie met je vriend is heeft een ruzie ook voordelen.Daar hebben wij geen ruzie voor nodig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze keer veel knuffels en kusjes, ook goed toch?![]()
De MP3quote:Walter Huybrechts, auteur-componist :
"Gooi al die ringen van uw hand, en dat goud van uw nek
dat maatpak van uw lijf en die sigaar uit uwen bek
dan voelt ge u veel beter, dan zijt ge zoals mij
dan voelt ge u...."
Beste,
Den Dikkenekkenjump is voor de redactie van jullie Crossradio en bij deze mag je gerust meeswingen.
Hierbij het nummer in bijlage en meer tekst hieronder. De naam Linke Sjarel wordt alle eer aangedaan met
de inhoud van het lied. Hopelijk is het nummer in een van jullie komende programma's bruikbaar?
Dank voor de aandacht en het gebruik van de 'jump' die eigenlijk een boogie-woogie is. Je mag ons altijd iets laten weten
voor eventueel meer nummers.
Met vriendelijke groeten,
Voor de Linke Sjarel,
Alberto Maes.
Linke Sjarel
Linke Sjarel
1/ Den Dikkenekkenjump – Linke Sjarel – 3'25"
Walter Huybrechts, auteur-componist
Hij begon als wasbordspeler bij een skiffle-groep alla Ferre Grignard en schakelde later als drummer over naar elektronische muziek bij de Belgische rockformatie "The Explotions". Met "Splendid", een Nederlands/Belgische heavy-metal-groep, waren er vooral succesvolle optredens in Nederland. Nadien was er nog "The Rogers" een Belgische rock-groep. Hij leerde gitaar spelen en verdiepte zich in kleinkunst, theater en cabaret met als gevolg meer dan 150 voorstellingen van de komische "De Rock & De Roll" show. Ook werd door hem een eigen toneelgroep "Fusie" opgericht en schreef hij verschillende toneelstukken, waaronder het succesvolle "De Vlooientemmer". De revue "Kontrast" door hem geschreven, werd voor 16 uitverkochte zalen opgevoerd door toneelkring "Blidscap" te Zandvliet(BE.). Hier komt de figuur Linke Sjarel uit voort. Toch heeft hij ook het hart op de juiste plaats, het lied dat Linke Sjarel schreef over daklozen en hun strijd is hiervan het bewijs. Op de verzamel-cd Ode aan Antwerpen opent hij met een stevige rock " 's Nachts ". En een tour in 2008-2009 doorheen Vlaanderen en Nederland staat op stapel met de nieuwe Linke Sjarel-Revue....
Ode aan Antwerpen: meer info op http://www.artiestenboekingen.be .
---
Zeker ook goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen ruzie voor nodig hoor.
En deze keer veel knuffels en kusjes, ook goed toch?
toffe titelquote:Eind 2007 bracht ze de digitale EP Ur so gay uit.
Als het het eerste is zou ik hem omhakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Flits! Of er staat sinds kort een flitspaal in m´n tuin, of ik heb zojuist geconstateerd dat het begint te onweren
Wordt volgens mij haar volgende single.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Over Katy Perry op wiki:
[..]
toffe titel![]()
Een flitspaal... rende er een kat te hard langs?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Flits! Of er staat sinds kort een flitspaal in m´n tuin, of ik heb zojuist geconstateerd dat het begint te onweren
quote:All Missing Pieces - PUSHTHEBUTTONONMYBACKANDTURNMEON
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt volgens mij haar volgende single.
Ik vind het meer een combinatie van titels van de Sugababes en Krezip...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Sirolf het volgende:
De naam van de nieuwe single van All Missing Pieces...
Volgens mij hebben ze inspiratie opgedaan bij Gotye.
[..]
Toffe vriend heb jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee hoor, geen vreemdgaan!
Mijn vriendje vindt het niet erg, en moedigt het zelfs aan.
Don't mind it
Wat stelt hij er tegenover, voorwat hoortwatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee hoor, geen vreemdgaan!
Mijn vriendje vindt het niet erg, en moedigt het zelfs aan.
Don't mind it
Ik bedoel qua aan elkaar schrijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vind het meer een combinatie van titels van de Sugababes en Krezip...
Dat snapte ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel qua aan elkaar schrijven.
Hij zegt: "mag ik dan ook met andere vrouwen n**ken?"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat stelt hij er tegenover, voorwat hoortwat
Someone to say hi to"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:18 schreef alwaysleft het volgende:
Mooi nummer dit, hoe heet dit van haar ( Sarah Bettens)?
Ow, je zat er ook al echt op te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
Nou Janneke, kom maar op met je verhalen
Ik verwachtte inderdaad al een reactie van jou jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, je zat er ook al echt op te wachten
Hmm, Webhawk eerder deze avond ook al niet. Zou Michiel de reply gesloopt hebben toen hij een poging deed er een afsluitpunt in te zetten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Komt zo te merken echt heel veel binnen, heb nog steeds geen bevestigings-sms
Niks voor Michiel, dingen slopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, Webhawk eerder deze avond ook al niet. Zou Michiel de reply gesloopt hebben toen hij een poging deed er een afsluitpunt in te zetten?
En nog in de Seymour Bits Remix ookquote:
Oh ja, das waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
En nog in de Seymour Bits Remix ook
dat was echt té foutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Fuck that bunny!
Naja... af en toe is best grappig... misschien... kzie Domien nog met een megafoon in de bieb
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Fuck that bunny!
Naja... af en toe is best grappig... misschien... kzie Domien nog met een megafoon in de bieb
Dat is hetzelfde als vrouwen en auto rijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vrouwen en goede muziekkennis
Ik wil wedden dat ik van menig man kan winnen. Wat heeft testosteron trouwens met het bezitten van feitelijke kennis van muziek te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vrouwen en goede muziekkennis
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat ik van menig man kan winnen. Wat heeft testosteron trouwens met het bezitten van feitelijke kennis van muziek te maken.![]()
onder het mom van "Ook dat is michiel!"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, Webhawk eerder deze avond ook al niet. Zou Michiel de reply gesloopt hebben toen hij een poging deed er een afsluitpunt in te zetten?
Dat vrouwen meer voor de schil gaan dan de inhoudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat ik van menig man kan winnen. Wat heeft testosteron trouwens met het bezitten van feitelijke kennis van muziek te maken.![]()
En dan nog van mening zijn dat ze het wel hebben ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
Gaat die vrijdag niet lukken als invalkrachtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Nog een nieuwtje over Michiel: IK-Radio Met Michiel @ ElgervanderWel.nl
Gewoon Tjibbe de schuld geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:05 schreef De_Stagiair het volgende:
Ah, verdomd. Sorry, ik houd het op de hoge werkdruk hier
Uhm, hij hoeft op vrijdag nergens bij in te vallen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat die vrijdag niet lukken als invalkracht
12-2 ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, hij hoeft op vrijdag nergens bij in te vallen hoor.
[i'm with stupid]quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
RATM![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat vrouwen meer voor de schil gaan dan de inhoud
quote:Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Ja, daar woont ie echt, en weet jij hoeveel microfoons er in Nederland zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als michiel echt in hilversum woont dan is enschede een takke-eind weg.
Nee jij welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, daar woont ie echt, en weet jij hoeveel microfoons er in Nederland zijn?
Vrijdag = Leuk is Anders.quote:
Mwah... vind ik anders nog best meevallen hoor. Hiervandaan is Enschede nog veel verder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als michiel echt in hilversum woont dan is enschede een takke-eind weg.
Krijg opeens zo`n flashback naar Pinkpop. 68.000 man springen (inclusief kinderen van een jaar of 5 die de hele tekst uit de kop kendenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n gevoelige tekst![]()
[ afbeelding ]
Tering zeg, mannen die het niet-vrouw zijn gebruiken als onderbouwing voor hun eigen vermeende superioriteit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan nog van mening zijn dat ze het wel hebben ook!
Dan hoeft die invaller alsnog niet Michiel te zijn. Denk bijvoorbeeld aan Sander Guis, die de afgelopen weken het programma heeft gepresenteerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat leuk is anders dan gewoon door, laatste geruchten gaan dat dolf zich ziek melt.
Ik neem ze binnenkort weleens mee naar buiten (als t goed weer is), dat is altijd gemakkelijker foto's maken. Op een lichte maar niet zonnige dagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
@janneke , goede witbalans instellen, op standje raw fotograferen, zon in de rughouden. kijk dan uit dat je niet overbelicht. (niet flitsen)
Dat meen je niet?! damn.. beetje erg jammer ja. Geloof dat Michiel dat item nog wel in zijn show heeft zitten maar als hij het er uit had gelaten dan zijn er vast genoeg mensen die het niet jammer vinden..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Krijg opeens zo`n flashback naar Pinkpop. 68.000 man springen (inclusief kinderen van een jaar of 5 die de hele tekst uit de kop kenden![]()
)
Waarschijnlijk de meest vette afsluiter ooit op Pinkpop, komt dan Giel op het podium met z`n begin de dag met een dansje![]()
over anti-climax gesproken
![]()
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdenquote:
Is je achtergrond sterk contrasterend t.o.v. je zwarte rattie? Dat kan bij het verkeerd stellen van de sluitertijd, diafragma een vlak geheel opleveren. Bij volle contrast krijg je weer een zwarte vlek met weinig tekening in je rat. Misschien een neutralere achtergrond gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[offtopic]
Er zitten hier wat fotografen toch? Minimaal één waarvan ik t weet...
Zwarte ratten fotograferen is móeilijk!! Of je krijgt één groot zwart vlak, of één vage grijze massa... Wie heeft er tips voor een fotografe met weinig materiaal? (canon eos 350D met 18-55mm kitlens en momenteel te leen een (slechte) sigma 70-300mm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/offtopic]
Ik ben vanaf nu officieel fan van jouquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdensmileys erbij gooien. Ja ja, mannen zijn compleet wars van uiterlijke schoonheden en gaan puur voor het innerlijk.
De gast van morgen:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdensmileys erbij gooien. Ja ja, mannen zijn compleet wars van uiterlijke schoonheden en gaan puur voor het innerlijk.
gemiddeld 12-16mb per foto kun je zelf uitrekenen wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik neem ze binnenkort weleens mee naar buiten (als t goed weer is), dat is altijd gemakkelijker foto's maken. Op een lichte maar niet zonnige dag
En RAW, idd... moet eerst grotere geheugenkaart kopen (heb nu maar 256 MB)
Zie je, weer zo'n gebotoxed wief!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
De gast van morgen:
Marie van de Ven, je weet wel, super stylist van Nederland komt stylingstips geven voor de nazomer en de komende winter.
![]()
Achtergrond was wel wat te fel ja... Zal er aan denken, dank je voor de tipquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je achtergrond sterk contrasterend t.o.v. je zwarte rattie? Dat kan bij het verkeerd stellen van de sluitertijd, diafragma een vlak geheel opleveren. Bij volle contrast krijg je weer een zwarte vlek met weinig tekening in je rat. Misschien een neutralere achtergrond gebruiken?
Zo`n Engelse gast die samen met ons het terrein afliep toen het was afgelopen : "who`s the gay dude?"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! damn.. beetje erg jammer ja.
Wat heeft die vent op de radio te zoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Weer met Andrew.. die gast hoorde ik vandaag ook al op Radio 1.
Ik zal mn vriend eens vragen me wat te helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gemiddeld 12-16mb per foto kun je zelf uitrekenen wat je nodig hebt.
Licht bewolkt is het beste
Beste is als je een lichtmeter ergens zou kunnen scoren, dan meet je het licht tussen je lichtste punt en je donkerste punt
het verschil daar tussen proberen tussen de 2 stops te houden, dan heb je een goed lichtspectrum.
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:quote:
Geld en beroemdheid?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heeft die vent op de radio te zoeken
nou, het zit er niet ver naastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief
JE MEENT HET!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mari van de Ven is een man hoor...
Jongens...ik ben een vrouw, let alleen op uiterlijk, denken jullie dan echt dat ik de make-over guru van Nederland niet ken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief, laat staan een aantrekkelijke dame...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zo`n Engelse gast die samen met ons het terrein afliep toen het was afgelopen : "who`s the gay dude?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief, laat staan een aantrekkelijke dame...
Post dan ook niet dat er een 'gebotoxed wief' komt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Jongens...ik ben een vrouw, let alleen op uiterlijk, denken jullie dan echt dat ik de make-over guru van Nederland niet ken?
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Post dan ook niet dat er een 'gebotoxed wief' komt...
We beginnen in te storten van al die uren VeenstraVeenstra op de radio.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijden![]()
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart. Trusten allemaal en een fijne avond. Vergeet af en toe ook niet de andere hand te gebruiken he, anders kan je morgenavond je biertje niet meer heffen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijden![]()
Nou zeg, heb ik er net een zak chips en een zak popcorn bij gepakt om de flamefight te volgen, stoppen jullie nu al...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart. Trusten allemaal en een fijne avond.
Niet van die ingewikkelde zinnen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart.
Trustequote:Trusten allemaal en een fijne avond.
Oh wacht ik wil wel verder gaan hoor! Maar ik merkte dat het aan weerwoord weinig origineel meer werd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg, heb ik er net een zak chips en een zak popcorn bij gepakt om de flamefight te volgen, stoppen jullie nu al...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zucht vrouwen lopen altijd weg als ze ongelijk hebbengeen gelijk krijgen
OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=ongelijk
zucht vrouwen
het nummer heet niet voor niets Mystery repeatsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Deze zin herhaalt zichtzelf
deze zin herhaalt zichzelf
-viool-
Interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG![]()
Ongelijk: het niet gelijk hebben. Punt uit.
Geen gelijk krijgen: het niet of wel gelijk hebben maar het in ieder geval niet krijgen.
Hij is er gestoord genoeg voor om het te doen, dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Sirolf het volgende:
Zou Guis vannacht ook weer gewoon te horen zijn? Dat zou dan een drukke dag voor 'm worden.
Ja maar er is niks mysterieus meer aan wanneer het zich herhaalt. Want dan weet je 't al.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het nummer heet niet voor niets Mystery repeats
Ging geloof ik over wat we vinden van vrachtwagenchauffeurs, ofzo iets.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de stelling van vandaag? Welke mening mag Andrew nu overschreeuwen?
Ja maar je krakende brein maakte me wakker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]je was toch slapen of niet
Klote-lui, brengen al onze benodigdheden van A naar B, dat ze 't ons zelf van container naar winkel laten slepen, hebben we heus geen vrachtwagenchauffeur voor nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ging geloof ik over wat we vinden van vrachtwagenchauffeurs, ofzo iets.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Klote-lui, brengen al onze benodigdheden van A naar B, dat ze 't ons zelf van container naar winkel laten slepen, hebben we heus geen vrachtwagenchauffeur voor nodig.
Discussie gesloten.
U kent http://forum.3fmfan.nl ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
maar heb net besloten dat ik nog even tm t volgende topic blijf.....kan ik m makkelijk morgen terugvinden
oohh tof ja !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:moet ik wel zwaaien heh
maar heb net besloten dat ik nog even tm t volgende topic blijf.....kan ik m makkelijk morgen terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |