Ik vind het meer een combinatie van titels van de Sugababes en Krezip...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Sirolf het volgende:
De naam van de nieuwe single van All Missing Pieces...
Volgens mij hebben ze inspiratie opgedaan bij Gotye.
[..]
Toffe vriend heb jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee hoor, geen vreemdgaan!
Mijn vriendje vindt het niet erg, en moedigt het zelfs aan.
Don't mind it
Wat stelt hij er tegenover, voorwat hoortwatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee hoor, geen vreemdgaan!
Mijn vriendje vindt het niet erg, en moedigt het zelfs aan.
Don't mind it
Ik bedoel qua aan elkaar schrijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vind het meer een combinatie van titels van de Sugababes en Krezip...
Dat snapte ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik bedoel qua aan elkaar schrijven.
Hij zegt: "mag ik dan ook met andere vrouwen n**ken?"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat stelt hij er tegenover, voorwat hoortwat
Someone to say hi to"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:18 schreef alwaysleft het volgende:
Mooi nummer dit, hoe heet dit van haar ( Sarah Bettens)?
Ow, je zat er ook al echt op te wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
Nou Janneke, kom maar op met je verhalen
Ik verwachtte inderdaad al een reactie van jou jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, je zat er ook al echt op te wachten
Hmm, Webhawk eerder deze avond ook al niet. Zou Michiel de reply gesloopt hebben toen hij een poging deed er een afsluitpunt in te zetten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Komt zo te merken echt heel veel binnen, heb nog steeds geen bevestigings-sms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |