We beginnen in te storten van al die uren VeenstraVeenstra op de radio.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijden![]()
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart. Trusten allemaal en een fijne avond. Vergeet af en toe ook niet de andere hand te gebruiken he, anders kan je morgenavond je biertje niet meer heffen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwen en humor. Hetzelfde als vrouwen en muziekkennis en vrouwen en autorijden![]()
Nou zeg, heb ik er net een zak chips en een zak popcorn bij gepakt om de flamefight te volgen, stoppen jullie nu al...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart. Trusten allemaal en een fijne avond.
Niet van die ingewikkelde zinnen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
Jullie draaien rondjes. Maakt ook niet uit want honden happen als ze zich vervelen ook constant achter de eigen staart.
Trustequote:Trusten allemaal en een fijne avond.
Oh wacht ik wil wel verder gaan hoor! Maar ik merkte dat het aan weerwoord weinig origineel meer werd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou zeg, heb ik er net een zak chips en een zak popcorn bij gepakt om de flamefight te volgen, stoppen jullie nu al...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zucht vrouwen lopen altijd weg als ze ongelijk hebbengeen gelijk krijgen
OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)/?zoekwoord=ongelijk
zucht vrouwen
het nummer heet niet voor niets Mystery repeatsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Deze zin herhaalt zichtzelf
deze zin herhaalt zichzelf
-viool-
Interessant.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG![]()
Ongelijk: het niet gelijk hebben. Punt uit.
Geen gelijk krijgen: het niet of wel gelijk hebben maar het in ieder geval niet krijgen.
Hij is er gestoord genoeg voor om het te doen, dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Sirolf het volgende:
Zou Guis vannacht ook weer gewoon te horen zijn? Dat zou dan een drukke dag voor 'm worden.
Ja maar er is niks mysterieus meer aan wanneer het zich herhaalt. Want dan weet je 't al.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het nummer heet niet voor niets Mystery repeats
Ging geloof ik over wat we vinden van vrachtwagenchauffeurs, ofzo iets.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is de stelling van vandaag? Welke mening mag Andrew nu overschreeuwen?
Ja maar je krakende brein maakte me wakker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]je was toch slapen of niet
Klote-lui, brengen al onze benodigdheden van A naar B, dat ze 't ons zelf van container naar winkel laten slepen, hebben we heus geen vrachtwagenchauffeur voor nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ging geloof ik over wat we vinden van vrachtwagenchauffeurs, ofzo iets.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Klote-lui, brengen al onze benodigdheden van A naar B, dat ze 't ons zelf van container naar winkel laten slepen, hebben we heus geen vrachtwagenchauffeur voor nodig.
Discussie gesloten.
U kent http://forum.3fmfan.nl ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
maar heb net besloten dat ik nog even tm t volgende topic blijf.....kan ik m makkelijk morgen terugvinden
oohh tof ja !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:moet ik wel zwaaien heh
maar heb net besloten dat ik nog even tm t volgende topic blijf.....kan ik m makkelijk morgen terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |