Gewoon Tjibbe de schuld geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:05 schreef De_Stagiair het volgende:
Ah, verdomd. Sorry, ik houd het op de hoge werkdruk hier
Uhm, hij hoeft op vrijdag nergens bij in te vallen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat die vrijdag niet lukken als invalkracht
12-2 ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm, hij hoeft op vrijdag nergens bij in te vallen hoor.
[i'm with stupid]quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
RATM![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat vrouwen meer voor de schil gaan dan de inhoud
quote:Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Ja, daar woont ie echt, en weet jij hoeveel microfoons er in Nederland zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als michiel echt in hilversum woont dan is enschede een takke-eind weg.
Nee jij welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, daar woont ie echt, en weet jij hoeveel microfoons er in Nederland zijn?
Vrijdag = Leuk is Anders.quote:
Mwah... vind ik anders nog best meevallen hoor. Hiervandaan is Enschede nog veel verder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als michiel echt in hilversum woont dan is enschede een takke-eind weg.
Krijg opeens zo`n flashback naar Pinkpop. 68.000 man springen (inclusief kinderen van een jaar of 5 die de hele tekst uit de kop kendenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo'n gevoelige tekst![]()
[ afbeelding ]
Tering zeg, mannen die het niet-vrouw zijn gebruiken als onderbouwing voor hun eigen vermeende superioriteit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan nog van mening zijn dat ze het wel hebben ook!
Dan hoeft die invaller alsnog niet Michiel te zijn. Denk bijvoorbeeld aan Sander Guis, die de afgelopen weken het programma heeft gepresenteerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat leuk is anders dan gewoon door, laatste geruchten gaan dat dolf zich ziek melt.
Ik neem ze binnenkort weleens mee naar buiten (als t goed weer is), dat is altijd gemakkelijker foto's maken. Op een lichte maar niet zonnige dagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
@janneke , goede witbalans instellen, op standje raw fotograferen, zon in de rughouden. kijk dan uit dat je niet overbelicht. (niet flitsen)
Dat meen je niet?! damn.. beetje erg jammer ja. Geloof dat Michiel dat item nog wel in zijn show heeft zitten maar als hij het er uit had gelaten dan zijn er vast genoeg mensen die het niet jammer vinden..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Krijg opeens zo`n flashback naar Pinkpop. 68.000 man springen (inclusief kinderen van een jaar of 5 die de hele tekst uit de kop kenden![]()
)
Waarschijnlijk de meest vette afsluiter ooit op Pinkpop, komt dan Giel op het podium met z`n begin de dag met een dansje![]()
over anti-climax gesproken
![]()
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdenquote:
Is je achtergrond sterk contrasterend t.o.v. je zwarte rattie? Dat kan bij het verkeerd stellen van de sluitertijd, diafragma een vlak geheel opleveren. Bij volle contrast krijg je weer een zwarte vlek met weinig tekening in je rat. Misschien een neutralere achtergrond gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[offtopic]
Er zitten hier wat fotografen toch? Minimaal één waarvan ik t weet...
Zwarte ratten fotograferen is móeilijk!! Of je krijgt één groot zwart vlak, of één vage grijze massa... Wie heeft er tips voor een fotografe met weinig materiaal? (canon eos 350D met 18-55mm kitlens en momenteel te leen een (slechte) sigma 70-300mm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/offtopic]
Ik ben vanaf nu officieel fan van jouquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdensmileys erbij gooien. Ja ja, mannen zijn compleet wars van uiterlijke schoonheden en gaan puur voor het innerlijk.
De gast van morgen:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
9 van de 10 EW gasten zijn van die 'lekruh wijvuhh', en dan de mannen hier tussendoor Joss Stone plaatjes posten en honderdensmileys erbij gooien. Ja ja, mannen zijn compleet wars van uiterlijke schoonheden en gaan puur voor het innerlijk.
gemiddeld 12-16mb per foto kun je zelf uitrekenen wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik neem ze binnenkort weleens mee naar buiten (als t goed weer is), dat is altijd gemakkelijker foto's maken. Op een lichte maar niet zonnige dag
En RAW, idd... moet eerst grotere geheugenkaart kopen (heb nu maar 256 MB)
Zie je, weer zo'n gebotoxed wief!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
De gast van morgen:
Marie van de Ven, je weet wel, super stylist van Nederland komt stylingstips geven voor de nazomer en de komende winter.
![]()
Achtergrond was wel wat te fel ja... Zal er aan denken, dank je voor de tipquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Is je achtergrond sterk contrasterend t.o.v. je zwarte rattie? Dat kan bij het verkeerd stellen van de sluitertijd, diafragma een vlak geheel opleveren. Bij volle contrast krijg je weer een zwarte vlek met weinig tekening in je rat. Misschien een neutralere achtergrond gebruiken?
Zo`n Engelse gast die samen met ons het terrein afliep toen het was afgelopen : "who`s the gay dude?"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! damn.. beetje erg jammer ja.
Wat heeft die vent op de radio te zoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Weer met Andrew.. die gast hoorde ik vandaag ook al op Radio 1.
Ik zal mn vriend eens vragen me wat te helpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gemiddeld 12-16mb per foto kun je zelf uitrekenen wat je nodig hebt.
Licht bewolkt is het beste
Beste is als je een lichtmeter ergens zou kunnen scoren, dan meet je het licht tussen je lichtste punt en je donkerste punt
het verschil daar tussen proberen tussen de 2 stops te houden, dan heb je een goed lichtspectrum.
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:quote:
Geld en beroemdheid?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat heeft die vent op de radio te zoeken
nou, het zit er niet ver naastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief
JE MEENT HET!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mari van de Ven is een man hoor...
Jongens...ik ben een vrouw, let alleen op uiterlijk, denken jullie dan echt dat ik de make-over guru van Nederland niet ken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief, laat staan een aantrekkelijke dame...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zo`n Engelse gast die samen met ons het terrein afliep toen het was afgelopen : "who`s the gay dude?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm... Dit is dus Mari van de Ven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoewel hij misschien verwijft is, is het toch echt nog geen wief, laat staan een aantrekkelijke dame...
Post dan ook niet dat er een 'gebotoxed wief' komt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Jongens...ik ben een vrouw, let alleen op uiterlijk, denken jullie dan echt dat ik de make-over guru van Nederland niet ken?
Jullie gevoel voor humor en sarcasme en algemene oplettendheid is compleet weggeregend vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Post dan ook niet dat er een 'gebotoxed wief' komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |