Geheel geen erge stand-inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Dienstmededeling van Domien: http://domienverschuuren.(...)eekend%20to%20begin/
Jep, Vakantie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Want dan heb je vakantie, toch?![]()
Wil eigenlijk Wall-E nog wel zien (misschien niet helemaal mijn ding), X-files misschien en de Mummy lijkt mij een bagger film. Alle voorgaande delen vond ik vrij saai. En misschien toch maar even Batman voor een 2e keer checken..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Dienstmededeling van Domien: http://domienverschuuren.(...)eekend%20to%20begin/
Zijn echte scholieren, van de actie vorig jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even tussen neus en snorharen door: hoor ik nou Domien en Maricha in die Bag-to-school promo?
Heerlijk man ! ga je nog ergens heen of blijf je in Nederland?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep, Vakantie!
The Mummy wil ik zien om die actrice![]()
![]()
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]I Bet You Look Good on the Dancefloor[ afbeelding ]
Ah. Oke!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:59 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Zijn echte scholieren, van de actie vorig jaar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....
welke smilie site?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de smiley site gevonden....
Zit em in de titelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet wat het is maar ik draai de afgelopen de plaat van Visage - Fade To Grey echt helemaal grijs. Kan er geen genoeg van krijgen.
Ik Bedoelde Rachel Weiszquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heerlijk man ! ga je nog ergens heen of blijf je in Nederland?
Loopt trouwens een topic over The Mummy en ja, als je wilt gaan dan is het misschien beter om de reacties niet te lezen. The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Maria Bello bedoel je? die mag er zeker wezen
Blijft een lekker nummer, eenvoudige tekst ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Weet niet wat het is maar ik draai de afgelopen de plaat van Visage - Fade To Grey echt helemaal grijs. Kan er geen genoeg van krijgen.
Timooooo
Man man wat een vette Meeeeeeeeegahit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |