We hadden kort geleden een hele lijst gemaakt, had je die nog gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:39 schreef MichielV het volgende:
Maar goed, die reply kan beter. Ik ga een nieuwe verzinnen.
Mjah, was benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
"Even die nieuwe reply checken hoor ;-) Groetjes, Broekie"
Lief
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:42 schreef Tjitse het volgende:
Had ik al goedenavond gezegd? Bij deze. Goedenavond!!
De afsluitende punt, of staat er nu meteen weer een compleet nieuwe reply in en moet ik even opnieuw sms-en?quote:
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Wall-E op nummer 3 binnengekomen in de bios top 3.![]()
Batman nog altijd op nummer 1 en dat zal ook nog wel even zo blijven, denk ik.
Tjibbe![]()
Ik had hem van de week zitten kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Onderbroekenlol![]()
Er zit een meeuw in de studio
Want dan heb je vakantie, toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!
Dat is de nieuwe SMS-reply. Ze zijn er gewoon stil van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh heeft zojuist gsms't maar krijgt geen reply
Lijkt mij vrij bijzonderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een wit kozijn met haar-motief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |