quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die wel eens Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption draaien? Damn, die versie is echt gaaf.
woensdag 06-08-2008 01:32 Orson Ain't No Partyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
Orson
Opvallend veel deze plaat. Hoor Ain't No Party nog maar zelden.
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan mijn browser of staat Fok! echt op instorten? Neig te zeggen dat Fok op instorten staat.
Opent hij bij jou ook vaak in blanco scherm.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het aan mijn browser of staat Fok! echt op instorten? Neig te zeggen dat Fok op instorten staat.
Geen klachten hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik draai hem nu voor het eerst... Kende hem niet. Best aardig inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier nog mensen die wel eens Snoop Dogg Feat. Robyn - Sexual Eruption draaien? Damn, die versie is echt gaaf.
uuhhm je zou het wel gaan denken want soms is het heel snel en dan weer onwijs traag. Ik krijg net zoals morpheus_at_work ook witte pagina's en ook worden de pagina's niet in z'n geheel geladen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
FOK!, snelheid, database issues, XML, XSL of toch maar JS #3
Is vast iemand aan het klussen
En nu allemaal weer koestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:43 schreef Breuls het volgende:
Er werd niet getest in productie, morpheus_at_voorbarigheid. Er was een server gereboot en die kwam niet goed op stoom.
baggerlayoutquote:
Ze kunnen gewoon niet tegen kritische blikkenquote:
Beetje jammer ja van die Snoop Dog (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik draai hem nu voor het eerst... Kende hem niet. Best aardig inderdaad.
Alleen die rap is weer minder.....
Ze kunnen niet tegen ongefundeerd commentaar, zoals zomaar roepen dat er iemand aan het testen in de live omgeving isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze kunnen gewoon niet tegen kritische blikken
Daar gaat het nu toch helemaal niet overquote:Hoe durven ze te beweren dat ze niet testen in productie, ze hebben geen otap omgeving
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou zo over moeten zijn volgens breuls , server reboot met traag opkomen waardoor loadbalancing niet helemaal goedloopt
Ze zouden het alsnog nooit toegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tegen ongefundeerd commentaar, zoals zomaar roepen dat er iemand aan het testen in de live omgeving is
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet over
Als het een ruzie met je vriend is heeft een ruzie ook voordelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
*een uur later en een ruzie en goedmakerij verder, is janne weer terug*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
It wasn't my fouldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat wordt huiswerk voor de heren.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als het een ruzie met je vriend is heeft een ruzie ook voordelen.Daar hebben wij geen ruzie voor nodig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze keer veel knuffels en kusjes, ook goed toch?![]()
De MP3quote:Walter Huybrechts, auteur-componist :
"Gooi al die ringen van uw hand, en dat goud van uw nek
dat maatpak van uw lijf en die sigaar uit uwen bek
dan voelt ge u veel beter, dan zijt ge zoals mij
dan voelt ge u...."
Beste,
Den Dikkenekkenjump is voor de redactie van jullie Crossradio en bij deze mag je gerust meeswingen.
Hierbij het nummer in bijlage en meer tekst hieronder. De naam Linke Sjarel wordt alle eer aangedaan met
de inhoud van het lied. Hopelijk is het nummer in een van jullie komende programma's bruikbaar?
Dank voor de aandacht en het gebruik van de 'jump' die eigenlijk een boogie-woogie is. Je mag ons altijd iets laten weten
voor eventueel meer nummers.
Met vriendelijke groeten,
Voor de Linke Sjarel,
Alberto Maes.
Linke Sjarel
Linke Sjarel
1/ Den Dikkenekkenjump – Linke Sjarel – 3'25"
Walter Huybrechts, auteur-componist
Hij begon als wasbordspeler bij een skiffle-groep alla Ferre Grignard en schakelde later als drummer over naar elektronische muziek bij de Belgische rockformatie "The Explotions". Met "Splendid", een Nederlands/Belgische heavy-metal-groep, waren er vooral succesvolle optredens in Nederland. Nadien was er nog "The Rogers" een Belgische rock-groep. Hij leerde gitaar spelen en verdiepte zich in kleinkunst, theater en cabaret met als gevolg meer dan 150 voorstellingen van de komische "De Rock & De Roll" show. Ook werd door hem een eigen toneelgroep "Fusie" opgericht en schreef hij verschillende toneelstukken, waaronder het succesvolle "De Vlooientemmer". De revue "Kontrast" door hem geschreven, werd voor 16 uitverkochte zalen opgevoerd door toneelkring "Blidscap" te Zandvliet(BE.). Hier komt de figuur Linke Sjarel uit voort. Toch heeft hij ook het hart op de juiste plaats, het lied dat Linke Sjarel schreef over daklozen en hun strijd is hiervan het bewijs. Op de verzamel-cd Ode aan Antwerpen opent hij met een stevige rock " 's Nachts ". En een tour in 2008-2009 doorheen Vlaanderen en Nederland staat op stapel met de nieuwe Linke Sjarel-Revue....
Ode aan Antwerpen: meer info op http://www.artiestenboekingen.be .
---
Zeker ook goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen ruzie voor nodig hoor.
En deze keer veel knuffels en kusjes, ook goed toch?
toffe titelquote:Eind 2007 bracht ze de digitale EP Ur so gay uit.
Als het het eerste is zou ik hem omhakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Flits! Of er staat sinds kort een flitspaal in m´n tuin, of ik heb zojuist geconstateerd dat het begint te onweren
Wordt volgens mij haar volgende single.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Over Katy Perry op wiki:
[..]
toffe titel![]()
Een flitspaal... rende er een kat te hard langs?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Flits! Of er staat sinds kort een flitspaal in m´n tuin, of ik heb zojuist geconstateerd dat het begint te onweren
quote:All Missing Pieces - PUSHTHEBUTTONONMYBACKANDTURNMEON
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt volgens mij haar volgende single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |