Maar dan ben je gelijk niet meer spierwitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef AnalQueen het volgende: waardoor ik nu dus spierwit ben en dus heel erg ga verbranden in spanje![]()
jij met je uitkering kan de hele dag bruin wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
zonnebank?
Enniewee, ik verbrand toch nooit. Word altijd lekker bruin.
Dussehhh... vette pech ts.
Ik heb heul geen uitkering.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:06 schreef MLF het volgende:
[..]
jij met je uitkering kan de hele dag bruin worden
we hebben nauwelijks zon gehadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
We hebben zat zon gehad in NL de afgelopen maanden.
Waarschijnlijk draagt TS een dusdanig grote laag make-up dat elke zonnestraal direct weer terug naar de hemel gekaatst wordt.
klacht onterecht dus.
dat dus...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:10 schreef Dickbride het volgende:
GEEN ZON gehad de laatste tijd??? Waar heb jij gezeten?? Onder een steen//?
ga dan gewoon niet naar spanjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef AnalQueen het volgende:
volgende week op vakantie, maar deze hele zomer hebbben we in nederland maar een handjevol zonnige dagen gehad, waardoor ik nu dus spierwit ben en dus heel erg ga verbranden in spanje![]()
klacht: nederland kent geen zomer en dus kan ik geen tan opbouwen zodat ik niet verbrand in spanje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |