Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb vroeger ook 12 jaar lang geschilderd en 2 jaar gespoten. Huizen en luxe jachten, maar dat telt dan natuurlijk weer niet hé
Ja, foto's!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Even pauze hoor.![]()
Fan, ik ben mijn slaapkamer aan het schilderen, telt zeker ook niet hè?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Bewaar je je volgende lach voor vanavond? Je hebt er doorslaand succes meequote:
Je hebt vakantie huh....m'n allerliefste schaduw blijft de nieuwste ontwikkelingen her en der in beeld brengenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef noekje het volgende:
Hé, ik in de zon!
Mag ik vragen waarom ik geblokkeerd ben door Nachtzuster ???quote:
Nou, dat is een aanbod dat niemand kan weigeren, let maar op!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef CarOnline het volgende:
Als iemand nog schilder therapie nodig heeft of zijn of haar creative kunsten niet kan onderdrukken:
Mijn carport moet nog in de witte hoogglans![]()
En ik vraag er geen geld voor
een beetje welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef beequeen het volgende:
Even pauze hoor.![]()
Fan, ik ben mijn slaapkamer aan het schilderen, telt zeker ook niet hè?
Ik ben veul te laat met foto's nemen en het is nu zo'n puinhoop, dat wil je niet weten. Ik ga maar voor het eindresultaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
Ja, foto's!
Ik ga mezelf in de lak zetten.
Natuurlijk mag jij dat vragen. Denk ik. Ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ik geblokkeerd ben door Nachtzuster ???
body paintquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, foto's!
Ik ga mezelf in de lak zetten.
De buuv heeft nog bijna de hele dag, beetje vertrouwen!quote:
Ik krijg bij de usericon van nmns code 403 verbodenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat vragen. Denk ik. Ofzo.
Alleen het antwoord hè? Waar gaat dit over?
Kon je niet spuiten met een sjabloontje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en toen dacht ik gewoon afplakken en dan eerst alle zwarte blokjes doen,
maar ging niet want was structuurmuur, dus liep onder plakband door, dus
toen moest ik echt blokje voor blokje zwart / wit maken met de hand
6 weken in de gang op de grond gelegen![]()
Foto's.quote:
Oh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg bij de usericon van nmns code 403 verboden
Huh......dat is raar. Dus je kunt hem ook niet zien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg bij de usericon van nmns code 403 verboden
Dat kun je als behang kopen, wel zo makkelijk oen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb mijn hele hal geschilderd.....zon'n 1 meter ofzo helemaal zwart witte blokjes
dacht eerst is simpel, gewoon eerst blokjes tekenen.........
bleek ook een behoorlijke pokkeklus trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |