quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mogge fannetje... jij bent er vroeg bij
nog schilderplannen??
In een ver verleden (5 jr)heb ik wel eens aquarellen geprobeerd..... maar was niet echt mijn ding zeg maar
Is ook nog wel een beetje jóng hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef Desii het volgende:
[..]
mogge fannetje... jij bent er vroeg bij
nog schilderplannen??
In een ver verleden (5 jr)heb ik wel eens aquarellen geprobeerd..... maar was niet echt mijn ding zeg maar
Mogge Hidiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
En? Hoe voelt het nu om weer zwart te zijn?
Mogge fan![]()
Ik begreep hem wel hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:58 schreef Desii het volgende:
[..]
dompiedompiedom
( 5 jr gelee, bedoelde ik eigenlijk..... maar dat begrijp jij best wel)
ik vind aquarellen prachtig zeker, dat romantisch en dromerige doordat de kleuren zo in elkaar overlopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja ben een beetje bezig met een cartoondingetje, aquarellen is ook niet mijn ding hoor,
moet allemaal een beetje feller enzo![]()
kleuren..... véél kleuren !
er zitten hier meer mensen onder ons dan ik dacht die creatief zijn met ''kutschilderijtjes'' enzo......
véél meer dan ik dacht
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind aquarellen prachtig zeker, dat romantisch en dromerige doordat de kleuren zo in elkaar overlopen.
En dat lijkt zo makkelijk, maar is gewoon zwaar kut... dan ist weer te nat en blijf je bobbels zien of lopen er kleuren in elkaar wat juist niet de bedoeling was
Nou jaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik begreep hem wel hoor![]()
Sinds die blauwe pakkies uit zijn zijn die gasten onmogelijk geworden![]()
écht hoor !
en thee Gert véél theequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaa!
Ik ben helemaal van slag nu, ik ga therapeutisch schilderen.
De buuv gaat vreemdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan. Buuf kom er maar in met de kuur.
Ik zal het eens bij gaan houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoeveel koffie drink jij HiDi, per dag? ( En nacht)
De buuv zit bij Lekker Simpel op de koffiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De buuv gaat vreemd![]()
Beetje met iemand anders meeten dan met Noeksel en mij![]()
En dan óók nog es op vrijdag hier niet posten![]()
Tis Jandikkie niet voor niets GHD
Heb vroeger ook 12 jaar lang geschilderd en 2 jaar gespoten. Huizen en luxe jachten, maar dat telt dan natuurlijk weer niet héquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er zitten hier meer mensen onder ons dan ik dacht die creatief zijn met ''kutschilderijtjes'' enzo......
véél meer dan ik dacht
nee jij mag niet meedoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb vroeger ook 12 jaar lang geschilderd en 2 jaar gespoten. Huizen en luxe jachten, maar dat telt dan natuurlijk weer niet hé
Jawel hoor, asbak en koffie staan weer naast mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mogge Hidi
alles nog goed gekomen ?
Zeg ik, luxe jachten, waaronder die van Donald Trump. De rest van vage Arabieren met veul pecunia....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee jij mag niet meedoen![]()
wat heb je gespoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |