quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:
Wie laat er dan ook katten op een slaapkamer.
Onterechte klacht.
Slotje
M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:
Wie laat er dan ook katten op een slaapkamer.
Onterechte klacht.
Slotje
Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:53 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallen
Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.
Een flinke pets helpt prima. Bij mijn katten wel. Die krabben niet meer aan de deurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Zeer herkenbaar, mijn vriend heeft ook van die beesten. Twee, maar liefst.
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
Prrrmauw! *krabbel* MAUW!!! *krabbel*
Zelfs waterpistolen helpen niet.
Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Zeer herkenbaar, mijn vriend heeft ook van die beesten. Twee, maar liefst.
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!
Prrrmauw! *krabbel* MAUW!!! *krabbel*
Zelfs waterpistolen helpen niet.
Dat heb ik ook gehad toen we een een kamer appartement met slaapvliering hadden. Ga je op bed liggen komt de kat met je tenen spelen. Ben je een keer te moe om even met je tenen te bewegen, krijg je een knal voor je kop: " spelen kreng!"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:33 schreef Soempie het volgende:
Slaapkamer en kamer zijn hier onderdeel van 1 grote ruimte en niet afgesloten dus. De katten doen bij ons de hele nacht door irritant. In tenen bijten, je ogen open likken, op je hoofd gaan zitten of luid spinnend tegen je oor liggen.Gelukkig mauwen ze nog niet.
Brokjes klaarzetten kan niet. Er staan nooit brokjes, want als er brokjes staan worden ze opgevreten. Direct. Net zo lang tot de katten gaan kotsen, omdat ze te veel hebben gegeten. Het eten moet dus gedoseerd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |