abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:48:11 #1
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_60645661
Dikke aandachttrekkers. Maar ik wil gewoon nog ff SLAPEN. Djeez hoe moeilijk kan dat te begrijpen zijn. Voor Muezza (want zo heet ie) is het vanaf zonsopgang tijd om op je te lopen, te mauwen, aan de deur te krabben en staart in je gezicht drukken. Hier de bijdrage van Muezza:

nkjep4[ó;w1[l 'l;.;./l.;,.;l/ikiujhgbnb uyhj41

En ik loop de hele dag met een slaperige kop rond

Samenvatting:
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:51:02 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60645681
Wie laat er dan ook katten op een slaapkamer.

Onterechte klacht.

Slotje
pi_60645697
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:

Onterechte klacht.

Slotje
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:53:30 #4
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_60645701
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:

Onterechte klacht.

Slotje
M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallen
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:54:26 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60645709
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:53 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallen
Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.
pi_60645734
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.
Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:59:51 #7
221893 DeathProof
Grindhouse productions
pi_60645750
Door het filmpje (+1) is het een terechte klacht geworden.
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
pi_60645937
Katten die je wakker maken
pi_60645950
Mijn vrouw heeft vannacht onze lastige kat in de bijkeuken opgesloten. Zelfs gewoon slaan was vanochtend dus niet nodig. Ik heb haar een kusje gegeven.
pi_60645998
Slaapkamer en kamer zijn hier onderdeel van 1 grote ruimte en niet afgesloten dus. De katten doen bij ons de hele nacht door irritant. In tenen bijten, je ogen open likken, op je hoofd gaan zitten of luid spinnend tegen je oor liggen. Gelukkig mauwen ze nog niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60646495
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.

Je moet ze niet slaan. Je moet ze schoppen.
pi_60646624
Eerst draait de kat een dikke bolus op de bak. Begraaft deze met zijn poten en vervolgens komt ie met zjin poten met mogelijke restjes kattebak/ kattestront op jouw bed.

Daarom komen ze bij mij niet op de slaapkamer
pi_60647199
Ga gewoon werken, zoals iedereen en laat die arme kat met rust! Luie hond!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:27:44 #14
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60649255
Mijn kat gooide vanochtend een bal op mijn hoofd, om vervolgens op mijn bed verder te spelen met de bal.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60649414
Zeer herkenbaar, mijn vriend heeft ook van die beesten. Twee, maar liefst.
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
Prrrmauw! *krabbel* MAUW!!! *krabbel*
Zelfs waterpistolen helpen niet.

'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60649483
TS kan er niet mee overweg dat hij een wezen boven zich in de rangorde moet dulden.
Aangezien de kat blijkbaar wel respect heeft voor vriendin van TS is de rangorde in huize TS vriedin - kat - TS.

Prettige dag nog TS.
pi_60649993
mijn kat sliep op bed en ze was rustig, geen last van gehad ooit
pi_60650044
Simon's cat. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_60650086
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!

Een flinke pets helpt prima. Bij mijn katten wel. Die krabben niet meer aan de deur
pi_60650097
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:

Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.
Go hard or go home
pi_60650143
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:33 schreef Soempie het volgende:
Slaapkamer en kamer zijn hier onderdeel van 1 grote ruimte en niet afgesloten dus. De katten doen bij ons de hele nacht door irritant. In tenen bijten, je ogen open likken, op je hoofd gaan zitten of luid spinnend tegen je oor liggen. Gelukkig mauwen ze nog niet.
Dat heb ik ook gehad toen we een een kamer appartement met slaapvliering hadden. Ga je op bed liggen komt de kat met je tenen spelen. Ben je een keer te moe om even met je tenen te bewegen, krijg je een knal voor je kop: " spelen kreng!"
pi_60650359
Erg herkenbaar
Heb 2 katten en ze kwamen eerst wel in mijn slaapkamer, maar nu al maanden niet meer. Ene kat gaat ook altijd met mijn tenen spelen, echt zwaar irri! Ook kwam ze soms met een prop papier aanzetten zo van "spelen vrouwtje". Jaaa doeiiii geen zin an, ik wil slapen!
Andere kat wil hele tijd bij me liggen onder de dekens en dan ook echt helemaal tegen me aan gedrukt. Erg lief natuurlijk, maar ik slaap er niet zo best van... + al die haren in bed... neh bedankt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:09:24 #23
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_60652120
Heb je weleens een poeppootje in je gezicht gehad?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_60652219
Ik heb 5 katten. Een wil altijd lebberen aan mijn neus
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60652257
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.
Brokjes klaarzetten kan niet. Er staan nooit brokjes, want als er brokjes staan worden ze opgevreten. Direct. Net zo lang tot de katten gaan kotsen, omdat ze te veel hebben gegeten. Het eten moet dus gedoseerd worden.
Ze kennen geen grenzen
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')