quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:
Wie laat er dan ook katten op een slaapkamer.
Onterechte klacht.
Slotje
M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:51 schreef Armageddon het volgende:
Wie laat er dan ook katten op een slaapkamer.
Onterechte klacht.
Slotje
Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:53 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
M'n vriendin moest vanochtend eerder naar werk (lees: 06.00 uur). En dan staan ze natuurlijk al braaf voor de deur te wachten om naar binnen te glippen en onder het bed te kruipen. Totdat m'n vriendin weg is en dan word ik aangevallen
Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vriendin opvoeden dus. Gewoon slaan als ze straks thuiskomt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt meer slaan. Gewoon slaan moet je sowieso doen. Gewoon voor het geval dat, en er is altijd wel iets.
Een flinke pets helpt prima. Bij mijn katten wel. Die krabben niet meer aan de deurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Zeer herkenbaar, mijn vriend heeft ook van die beesten. Twee, maar liefst.
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
brokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjesbrokjes
Prrrmauw! *krabbel* MAUW!!! *krabbel*
Zelfs waterpistolen helpen niet.
Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Buitensluiten heeft ook geen zin. Dan gaan ze aan deuren of ramen krabbelen en luid miauwen. Want om 6 uur is het tijd voor BROKJES!!!!
Dat heb ik ook gehad toen we een een kamer appartement met slaapvliering hadden. Ga je op bed liggen komt de kat met je tenen spelen. Ben je een keer te moe om even met je tenen te bewegen, krijg je een knal voor je kop: " spelen kreng!"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:33 schreef Soempie het volgende:
Slaapkamer en kamer zijn hier onderdeel van 1 grote ruimte en niet afgesloten dus. De katten doen bij ons de hele nacht door irritant. In tenen bijten, je ogen open likken, op je hoofd gaan zitten of luid spinnend tegen je oor liggen.Gelukkig mauwen ze nog niet.
Brokjes klaarzetten kan niet. Er staan nooit brokjes, want als er brokjes staan worden ze opgevreten. Direct. Net zo lang tot de katten gaan kotsen, omdat ze te veel hebben gegeten. Het eten moet dus gedoseerd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Dan zet je toch gewoon brokjes klaar.
Wij hebben altijd brokjes staan en de katten eten gewoon als ze zin hebben, zijn nog nooit ziek ervan geworden en ze zijn ook niet te dikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Brokjes klaarzetten kan niet. Er staan nooit brokjes, want als er brokjes staan worden ze opgevreten. Direct. Net zo lang tot de katten gaan kotsen, omdat ze te veel hebben gegeten. Het eten moet dus gedoseerd worden.
Ze kennen geen grenzen
Katten die wel dooreten worden ook niet dik of ziek. Maar ze leiden wel aan boulimia. Tenminste bij mij wel één.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wij hebben altijd brokjes staan en de katten eten gewoon als ze zin hebben, zijn nog nooit ziek ervan geworden en ze zijn ook niet te dik
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Katten die wel dooreten worden ook niet dik of ziek. Maar ze leiden wel aan boulimia. Tenminste bij mij wel één.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een flinke pets helpt prima. Bij mijn katten wel. Die krabben niet meer aan de deur
Die brokjes die ze krijgen zijn ook veel te lekker (Hills). Ze vreten gewoon alles wat ze kunnen krijgen. Als ze een weekendje alleen thuis blijven, krijgen ze altijd een grote bak whiskas, en daarvan eten ze inderdaad veel minder. Dan staat er na het weekend gewoon nog een halve bak brokjes. Maar ja, whiskas is troep, ze krijgen er stinkpoep en een doffe vacht van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef L0t.. het volgende:
Wij hebben altijd brokjes staan en de katten eten gewoon als ze zin hebben, zijn nog nooit ziek ervan geworden en ze zijn ook niet te dik
Okequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Die brokjes die ze krijgen zijn ook veel te lekker (Hills). Ze vreten gewoon alles wat ze kunnen krijgen. Als ze een weekendje alleen thuis blijven, krijgen ze altijd een grote bak whiskas, en daarvan eten ze inderdaad veel minder. Dan staat er na het weekend gewoon nog een halve bak brokjes. Maar ja, whiskas is troep, ze krijgen er stinkpoep en een doffe vacht van.
Ziek worden ze ook niet hoor, van te veel eten. Maar ze hebben het een beetje te laat door, en dan kotsen ze het er weer uit. Om vervolgens weer te gaan zeuren om nieuwe brokjes
Valt mee, ze hoeven er niet zo veel van te eten. Ze krijgen precies 50 gram per kat per dag, netjes in een maatbekertjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef L0t.. het volgende:
OkeMaar Hills is ook weer zo achterlijk duur. Ze krijgen hier ook geen Whiskas, meer een soort 'tussenmerk'.
Vrekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Valt mee, ze hoeven er niet zo veel van te eten. Ze krijgen precies 50 gram per kat per dag, netjes in een maatbekertje
Kat: 3 kg - 50g etenquote:
Neuh, het is meer omdat ze anders tonnetjerond wordenquote:
Hangt nog maar net af van wat voor kat je hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kat: 3 kg - 50g eten
Mens: 75 kg - 1,25kg eten
Ik vind het aardig in verhouding om eerlijk te zijn.
Hangt nogal van het voer af lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hangt nog maar net af van wat voor kat je hebtAls je een kat van het type theemuts hebt die de hele dag een plan ligt te maken om de wereld te veroveren (dus ligt te pitten), is 50 gram mischien wel genoeg. heb je echter een kat die het razend leuk vindt om overal mee te spelen, naar buiten te gaan en je hele toko af te breken, dan komt zo'n beest niet toe met 50 gram
Best wel ja. Er staat dan ook niet voor niets een advies op de achterkant van de zak. In het geval van dit voer: 50-70 gram. En aangezien ze aanleg hebben om dik te worden, krijgen ze 50 gram.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:22 schreef Nobu het volgende:
Hangt nogal van het voer af lijkt mij.
Supersoaker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef tuxepux het volgende:
Volgens mij heb je iets niet gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:38 schreef jordeeeh het volgende:
Supersoaker.
Anyway, waarom een kat vaste tijden geven om eten te geven?Pleur gewoon een bak vol met brokjes, ze eten vanzelf wel als ze honger hebben. Is ie (na een paar dagen?) leeg, vul je m gewoon weer bij. Verder geen omkijken naar.
Dat dus. Elke nacht weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef erodome het volgende:
wat soms vervelend kan zijn is dat ze graa op mijn kussen liggen en dan nog weleens heel tevreden willen gaan kneden, in mijn hoofd natuurlijk
En als je er achter zit het toetsenbord?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef Countess het volgende:
Hahahaha nou die van mij gaat overdwars over het bed liggen als ik wil slapen, keihard liggen snurken en als ik achter de computer wil, bezet hij m´n bureaustoel.
Nou hij heeft wel vaak op de printer gezeten, compleet met poeppoten en een drollenkontquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
En als je er achter zit het toetsenbord?
OMGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |