Dit dus... ook gewoon dom van de automobilist .. als hij gewoon heel even een klein beetje remt zodat jij kan oversteken kan hij na 2-3 seconde al weer vol gas geven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daarnaast is het ook gewoon irritant, ik wil normaal kunnen inschatten of ik kan oversteken of niet. Tegen de tijd dat hij op het laatste moment op de rem trapt had ik meestal allang kunnen oversteken.
Ikzelf heb de arrogantie ook nog om niet of weinig uit te kijken wanneer ik oversteek op momenten waarop ik gewoon voorrang heb als voetganger. Word me ook niet altijd in dank afgenomen al sta ik volledig in mijn recht. Dus mensen worden dan ge-irriteert omdat zij de regels niet helemaal begrepen hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daarnaast is het ook gewoon irritant, ik wil normaal kunnen inschatten of ik kan oversteken of niet. Tegen de tijd dat hij op het laatste moment op de rem trapt had ik meestal allang kunnen oversteken.
Mercedes heeft helemaal geen handrem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef McKillem het volgende:niet meer voldoende tijd om de handrem aan te trekken.
Mercedes >25.000 euro
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:55 schreef solem het volgende:
ik maak er tegenwoordig een sport van om een nouveau opel manta bestuurder c.q. volkswagen golf met heel veel watt in de achterbak en equivalent van housebroekdragende alpha-man achter het stuur met een accent (het zij plat haags, blijswijks, krooswijks, amsterdam pijps) gewoon te negeren en mijn hoofd de kant op te draaien van waar hij komt, en door te fietsen. en als hij mij dan raakt en ik overleef het dan gaat die pauper op de bon en kan zijn paupervriending de uitkering alleen verbruiken. valt het je niet op dat hoe schoner mensen zijn op hun huisje hoe lager van komaf ze zijn. Ik heb ooit mensen gekend die hun achtertuin met chloor boenden om het onkruid te verdelgen. Maar het blijven mensen die je in tijd van nood onderdak kunnen bieden.
Mjah, remmen stoppen nu eenmaal graagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef McKillem het volgende:
Zouden de remmen van de betreffende automobilist het nodig vinden er mee te stoppen
quote:
Idd, die zwaar overdreven speakersystemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:00 schreef solem het volgende:
[..]
ik zou het maar niet doen. Types achter dat soort sturen zijn te dom om hun foute gedrag in te zien. Die hebben "No fear" stickers op hun voorruit zitten en rijden door de straten met harde house beats om 4 uur 's nachts. Mensen die totaal geen medeleven tonen naar hun medemens. En die mensen zijn mij een doorn in het oog en zouden van mijn part opgesloten mogen worden.
He ben jij niet die gozer die z'n nickname uit Pulp Fiction haalde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:06 schreef BigKahuna het volgende:
Hey TS, ben jij niet die emo?
wist je dat voor acht uur? dat je dan gewoon je stereo zo hard kan draaien als je zelf wilt? Geen wettelijke bepaling, tenzij er een agent aanstoot aan neemt, maar dat is dan op zijn minst 2 uur later, want geluidsoverlast is code ..... en heeft geen prioriteit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Idd, die zwaar overdreven speakersystemen.![]()
Ik ben helemaal voor goed geluid, ook in de auto. Dat gaat bij mij ook wel gebeuren.
Maar dat gaat niet een systeem worden dat als ik het aanzet ik op dagelijkse basis alle schroefjes en boutjes na moet lopen.
Sterker nog. De meeste van die idioten die jij beschrijven hebben zo verschrikkelijk veel bass in de auto, dat het het geluid gewoon verneukt. De balans is volledig naar de kloten.
Dat verneukt gelijk het hele idee van een duur audiosysteem in de auto.
Ze doen er stoer mee, maar de hebben overduidelijk de noten verstand van audio.
Als we spreken over geld over de balk smijten.
Maargoed, das verders een beetje offtopic, behalve dat dit hetzelfde volk is dat laat remt.![]()
Opsluiten?
M16 + Gepimpte GTi = Oplossing.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:15 schreef solem het volgende:
[..]
wist je dat voor acht uur? dat je dan gewoon je stereo zo hard kan draaien als je zelf wilt? Geen wettelijke bepaling, tenzij er een agent aanstoot aan neemt, maar dat is dan op zijn minst 2 uur later, want geluidsoverlast is code ..... en heeft geen prioriteit.
Laat ik nou net wonen naast zo'n stelletje chloorgebruikende afval-niet-scheidende frans bauer bezoekende frans-bauer-lief-hebbers-maar-joden-hatende-feyenoord gangers. GEZELLIG
dat zijn me toch fijne mensen joh. Zet je een keer je vuilnisbak niet op tijd buiten bellen ze gelijk op.
Ja, ik zag dat je je vuilnisbak niet buiten had gezet, dus ik liet Marja het maar doen...die heb voor jou de vuilnisbak buiten gezet. Ik zat daar zo de hele dag naar te kijken, en het was waarlijk een teringgezicht, die vuilnisbak zo niet llangs de kant van de weg....terwijl jij natuurlijk werken was, maar daar kan jij dan niets aan doen.
Mag je rustig zeggen, dat zijn nou juist de asociale teringlijers die in dat soort sjoniebakken "rijden".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef McKillem het volgende:
En ik wil het bijna niet zeggen, maar vooral mensen met een Audi (elk "zakelijk" model), Mercedes >25.000 euro, VW Golf (GTI), Of een BMW >25.000 euro zijn hier verdomde goed in.
Dan ben je inderdaad wel goed stom, als je een sticker op je >25k BMW plakt....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:00 schreef solem het volgende:
[..]
ik zou het maar niet doen."No fear" stickers op hun voorruit zitten
Dat is ook vragen om problemen. Mensen kennen de situatie niet altijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:43 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ikzelf heb de arrogantie ook nog om niet of weinig uit te kijken wanneer ik oversteek op momenten waarop ik gewoon voorrang heb als voetganger. Word me ook niet altijd in dank afgenomen al sta ik volledig in mijn recht. Dus mensen worden dan ge-irriteert omdat zij de regels niet helemaal begrepen hebben.
zouden daarvoor die bordjes langs de weg zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:35 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Dat is ook vragen om problemen. Mensen kennen de situatie niet altijd.
Stel het sneeuwt, de weg is dus wit waardoor het zebrapad niet te zien is. Daarbij is het glad waardoor een auto zal doorglijden als deze plotseling remt.
Je kunt zomaar een automobilist treffen die niet weet dat daar een zebrapad is en dus pas zal remmen als jij al op de weg staat.
terechte klachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:40 schreef McKillem het volgende:
Zwaar irritant, van die automobilisten die er een sport van maken zo laat mogelijk in de ankers te gaan bij bijvoorbeeld een voetgangers oversteekplaats terwijl ik bezig ben met oversteken.
Hierdoor bestaat er bij mij een paar seconden de indruk dat die gozer doorschiet.
Ik vind dit gevaarlijk. Zouden de remmen van de betreffende automobilist het nodig vinden er mee te stoppen is er niet meer voldoende tijd om de handrem aan te trekken. Dan ben ik wel mooi de sjaak.
En ik wil het bijna niet zeggen, maar vooral mensen met een Audi (elk "zakelijk" model), Mercedes >25.000 euro, VW Golf (GTI), Of een BMW >25.000 euro zijn hier verdomde goed in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |