Het werkt prima, en dit is een omweg om dat te laten weten....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:27 schreef rihago het volgende:
werkt het nou wel of niet?
Nope, ik heb:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef rihago het volgende:
ik heb die checkbox wel op mijn htc
nieuw email acount...
dan heb ik een invulveld voor emailadres... en meteen daaronder die checkbox.....
daaronder een link naar de privacyverklaring online...
jij ziet geen vink onder emailadres?
Klinkt niet heel onaannemelijk... Gmail werkt volgens mij namelijk feilloos op ongeveer alle Windows Mobile telefoons...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Aangezien ik een complete digibeet ben zal deze vraag wel ronduit achterlijk klinken:
heb je wel het juiste stappenplan voor jouw serie?
Voor zover ik kan zien wel. Ik kan in ieder geval niks anders vinden wat er op lijkt... Tsja, ik ben ook niet echt een wandelijke digitale almanak zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Aangezien ik een complete digibeet ben zal deze vraag wel ronduit achterlijk klinken:
heb je wel het juiste stappenplan voor jouw serie?
heb je de note voor Windows Mobile 6 gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nope, ik heb:
1. invulveld e-mailadres
2. invulveld wachtwoord
3. checkbox wachtwoord onthouden
En dan zit er niks anders op dan op volgende te drukken...
Daar zit dus je probleem: dat je een mogelijk werkend e-mailadres ingevuld hebtquote:* Windows Mobile 6.1 users: Enter an unintelligible email address (such as 'g@g') at this step. This will bypass the automatic configuration for POP access.
het is al meteen op dat scherm waar dat vinkje staat (bij mij dan) waar je dat adres invult.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heb je de note voor Windows Mobile 6 gezien?
[..]
Daar zit dus je probleem: dat je een mogelijk werkend e-mailadres ingevuld hebt
Ik krijg dus de invulvelden voor e-mailadres en wachtwoord. Daarna volgende, waarna de tekst:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef rihago het volgende:
Dat is vreemd...
ik ga naar Start -> Berichten -> Nieuwe e-mailaccount
dan krijg ik E-mailadres:
invulveld
selectbox "Proberen e-mailinstellingen automatisch via internet op te halen"
link "Lees de privacyverklaring online"
wat krijg jij te zien bij nieuw emailadres? meteen die 3 invulvelden?
quote:Er zijn instellingen gevonden voor Gmail.com. Klik op volgende om de installatie te voltooien en e-mail te downloaden
en als je een niet-werkend (dus bv. g@g) e-mailadres invult?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik krijg dus de invulvelden voor e-mailadres en wachtwoord. Daarna volgende, waarna de tekst:
[..]
Haha, waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
heb je de note voor Windows Mobile 6 gezien?
[..]
Daar zit dus je probleem: dat je een mogelijk werkend e-mailadres ingevuld hebt
tussen punt 3 en punt 4quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Haha, waar zie je dat staan?
Nog maar een keer dus!quote:Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen
Daarvoor heb ik dat mooie e-mail natuurlijk niet in het hoofdmenuquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef Misanthropist het volgende:
je kunt altijd nog kiezen voor http://www.google.com/mobile/default/mail/index.html
WM 6quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:02 schreef Misanthropist het volgende:
welke versie van Windows Mobile heb je eigenlijk?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=75726
imap werkt ook gewoonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef petre86 het volgende:
heb je in gmail wel pop-mail aanstaan? Bij instellingen doen, anders accepteert gmail geen verbindingen van buitenaf
Is dat stap 1?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef petre86 het volgende:
heb je in gmail wel pop-mail aanstaan? Bij instellingen doen, anders accepteert gmail geen verbindingen van buitenaf
bij mij zit het verschil 'm inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef rihago het volgende:
Dat is vreemd...
ik ga naar Start -> Berichten -> Nieuwe e-mailaccount
dan krijg ik E-mailadres:
invulveld
selectbox "Proberen e-mailinstellingen automatisch via internet op te halen"
link "Lees de privacyverklaring online"
wat krijg jij te zien bij nieuw emailadres? meteen die 3 invulvelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |