Hoi fluugs,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn ook glazen grondplaten, misschien wel mooi als je het niet zo wilt laten opvallen dat er een plaat onder zit.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Ieuw...dat is niet goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hoi fluugs,
Dat hebben mijn buren, en die zijn binnen 3 jaar aan de 4e glasplaat toe. Door het werken van het hout is het niet helemaal vlak en stabiel, en zo af en toe knapt er dan wat. En veiligheidsglas vind je dan werkelijk overal.
Voor iedereen die nu denkt: LEUK, ik zie de vlammen: na korte tijd is dat zwart en zie je niets meer...quote:
Beetje Glassex erover en je ziet alles weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor iedereen die nu denkt: LEUK, ik zie de vlammen: na korte tijd is dat zwart en zie je niets meer...
dan staat de luchttoevoer ook slecht afgesteldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voor iedereen die nu denkt: LEUK, ik zie de vlammen: na korte tijd is dat zwart en zie je niets meer...
Ik zie nu pas dat kopje thee bovenin!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Er zijn ook glazen grondplaten, misschien wel mooi als je het niet zo wilt laten opvallen dat er een plaat onder zit.
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |