abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 19:08:06 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60634565
quote:
Op 8 oktober 2006 veroverde het Nederlands dameshockeyteam tijdens het WK in Madrid na zestien jaar eindelijk weer de wereldtitel. GOUD volgt de speelsters en hun coach Marc Lammers tijdens de tien intense weken van voorbereiding op het toernooi. In het hotel, bij alle trainingen en besprekingen, maar ook gedurende de wedstrijden.
Tijdens een trainingsstage in de Verenigde Staten wordt de ene na de andere wedstrijd verloren. Lammers worstelt intussen met de blessures van vele speelsters en met de Nederlandse overlegcultuur. Vertwijfeld vraagt hij zich af of de coaches van andere landen ook zoveel met hun speelsters moeten praten. Ondanks het drukke schema wordt ook tijd ingeruimd voor ontspanning: de dames shoppen, bezoeken het Vietnam Memorial Centre en vermaken zich op de jetski. Terug in Nederland maakt Lammers zijn definitieve keuze en moet hij drie speelsters meedelen dat zij niet mogen afreizen naar het WK. In Spanje, naarmate het toernooi vordert, stijgen de verwachtingen.
Na een enerverende finale tegen Australië zegeviert Nederland. Nooit eerder heeft een cameraploeg tijdens een wereldkampioenschap toegang gekregen tot de dug-out. Vanaf het veld worden de emoties van speelsters en coach intens meebeleefd.
GOUD geeft een unieke inkijk in een sportploeg onder hoogspanning.
Lijkt me leuk om te zien vanavond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60634965
Thanks ik wilde hem er vanmiddag opzetten ben het totaal vergeten, zal wel door de migraine komen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 19:29:04 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60635002
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:27 schreef maril het volgende:
Thanks ik wilde hem er vanmiddag opzetten ben het totaal vergeten, zal wel door de migraine komen.
Normaal heb je ook tong voor dit soort dingen, maar die heeft zich alleen vanmorgen even laten zien .
pi_60635091
Bedankt voor de tip, ik ga kijken.
pi_60635178
Ik ga ook zeker kijken.
pi_60635179
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Normaal heb je ook tong voor dit soort dingen, maar die heeft zich alleen vanmorgen even laten zien .
Die is al aan het voorslapen voor de OS uitzending te kunnen volgen
pi_60638536
Was een mooie documentaire.
pi_60638633
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Thieske het volgende:
Was een mooie documentaire.
Vond hem wat warrig, maar goed men filmde zoals het is natuurlijk, ik kan er de vinger niet opleggen , maar er was iets in die docu wat mij stoorde.

IK denk toch de manier van filmen dat ik niet prettig vind.
pi_60639255
Ik vond t wel leuk om eens van binnenuit te zien hoe er naar zo'n groot toernooi toe geleefd wordt. Met alle spanningen e.d. die daar bij komen kijken.
pi_60639457
Was zeker uitstekend!

maar zag ik die hockeydames nou roken tijdens het feestje op het eind?
pi_60768768
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef maril het volgende:

[..]

Vond hem wat warrig, maar goed men filmde zoals het is natuurlijk, ik kan er de vinger niet opleggen , maar er was iets in die docu wat mij stoorde.

IK denk toch de manier van filmen dat ik niet prettig vind.
Ik heb hem gisteren eindelijk bekeken en wat ik miste was een voice over die even een korte intro per scene deed ofzo. Gewoon even vertellen waar ze waren wat er speelde enz. Ik ken lang niet alle namen en ik haalde nog wel eens wat blondjes door elkaar. Dat stoorde mij een beetje.

Verder zijn het wel allemaal huppelkutjes hoor vooral die aandachtsgeile fatima.

Respect voor Marc.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:04:40 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61048406
Vanavond in de herhaling om 23.20
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:56:19 #13
862 Arcee
Look closer
pi_61051598
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:04 schreef borisz het volgende:
Vanavond in de herhaling om 23.20
Ben ik wel benieuwd naar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61065206
Heb 'm gisteravond gezien.
Niet alles helemaal meegekregen, maar overall vind ik Marc wel een hele goede coach. Niet alleen vanwege het resultaat van gisteren, maar gewoon ook de 'persoon' Marc, die je gisteren in de documentaire zag.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61065275
Overigens ben ik ook met Stansfield eens wat betreft de voice-over, die miste ik ook.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61082017
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:41 schreef tybalt2 het volgende:
Was zeker uitstekend!

Dat zag je goed .

Maar inderdaad een prachtige docu.
Iemand die hem vanaf uitzending gemist op youtube kan zetten?
Ik kan op deze computer niets zien met Windows MediaPlayer .
pi_61082156
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:41 schreef tybalt2 het volgende:
Was zeker uitstekend!

O.a Ellen en Naomi waren aan het paffen ja. Maar dat zullen wel gelegenheidsrokers zijn denk ik.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61082193
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

O.a Ellen en Naomi waren aan het paffen ja. Maar dat zullen wel gelegenheidsrokers zijn denk ik.
Dat denk ik ook ja. En anders nog, ze presteren goed, dus dan maakt het mij verder niet zoveel uit wat ze buiten het veld doen.
pi_61082238
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. En anders nog, ze presteren goed, dus dan maakt het mij verder niet zoveel uit wat ze buiten het veld doen.
Precies. Blijft verder een gave documentaire, denk dat ik 'm nog een keer op dvd ga aanschaffen.
Porcupine Tee - Normal
pi_61082511
Ik hoop dat iemand zo vriendelijk is om hem op youtube te zetten, zodat ik hem nog eens kan kijken. Maar anders zal ik hem ook wel op dvd kopen als die mogelijkheid er is.
pi_61082549
Voor 10 euro te koop op bol.com.
Porcupine Tee - Normal
pi_61082712
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:41 schreef StarGazer het volgende:
Voor 10 euro te koop op bol.com.
Da's geen geld. Doe ik dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: