Mijn eerste topic in een reeks geopent, was dik zenuwachtig enzeauquote:
Neeuu, ik wacht tot ik moe ben en in slaap valquote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:35 schreef DeHangui het volgende:
Iedereen al aan de senseo?
Ik mag niet in slaap vallen, ik werkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neeuu, ik wacht tot ik moe ben en in slaap val
Best werk heb jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik mag niet in slaap vallen, ik werk
In URL zie ik Cristina Milian staan, maar kan plaatje niet zienquote:
Beveiliging meneertjequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien gratis als je er leuk uitziet.
WIe opens mijn feli topic over 250 posts?quote:aantal posts: 19750 (gemiddeld 36 per dag)
Wat boeit de stand nou weer? Zijn ze lekker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef Paaskonijn het volgende:
De Belgen hebben in het beachvolleybal de eerste set verloren van de Noorse dames met 24-22.
Toch maar sparen voor 20 euro ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef GasTurbine het volgende:
Tot zover onze held flying nigger
enfin;
[..]
[ afbeelding ]
Ik in de plaatselijke huis-aan-huiskrant toen ik won bij de huttenbouweek in de speeltuin 2 blokken verder.
Was vorig topic al zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef DeHangui het volgende:
Ik spot een fout in de op, er staat 325 ipv 335 ..
Staat der nog steeds..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:37 schreef DeHangui het volgende:
Ik spot een fout in de op, er staat 325 ipv 335 ..
de stream deed het hier nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat boeit de stand nou weer? Zijn ze lekker?
Ik was net van plan het te gaan zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoals BK zou zeggen:"ik ga slaapjes bouwen."
Geen idee, maar het zal wel iets met slapen te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop