het kost ons tijd om te laden, te bekijken, en als je zelf nu eerst een goede selectie maakt, tis nooit weg om je eigen fotos eerst goed te bekijken eer je ze gaat dumpenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ja ik dacht ik laat ze allemaal maar zien ze zijn best leuk volgens mij.
en ze staan toch op photobucket dus fok kost het niks zeg maar
Het gaat niet zozeer om de kosten maar om de etiquette. En daarbuiten, als het er te veel zijn en ook nog eens niet genummnerd is de behoefte om van commentaar te voorzien vaak al wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ja ik dacht ik laat ze allemaal maar zien ze zijn best leuk volgens mij.
en ze staan toch op photobucket dus fok kost het niks zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop