Vanmiddag, op mijn werk, keek ik toevallig in de spiegel en ik dacht

die kop van mij kan wel weer eens een knipbeurt gebruiken.
Leuk, naar de kapper.

Kan ik me echt op verheugen. Ik heb mijn vaste adres, beetje prijzig maar je haar wordt goed gewassen en er werken alleen maar lekkere chickies uit een onbestemde regio ergens tussen Oost-Afrika en Indonesië. Laat ik me graag door behandelen.
Dus ik na mijn werk de stad in, kom ik bij mijn favoriete kapper:

. Zaak dicht. "TE HUUR". Niks exotische chickies, niet eens meer een interieur. Leeggehaald, verdwenen.
Maar ik MOEST en ZOU mijn haren laten knippen.

Zo autistisch ben ik wel, ik wist dat ik niet kon verder leven zonder een geknipte kop. Dus ik loop wat rond, zie ik ineens een kapsalon zitten, dames en heren en ik ben heer dus dat was alvast oké. Staat een lekkere Turkse chick voor de deur, grote kont, volle borsten, mooi lang donker krullend haar. Ik naar binnen.
Vraagt ze: "Knippen?"
Ik: "Ja."
Komt er uit een nis een spichtig kereltje te voorschijn, jaar of negentien, waartegen zij rap Turks begint te spreken. Hij knikken. Zij (tegen mij): "Ga zitten."
Zij loopt de zaak uit, heb haar verder niet gezien. Hij ruikt naar goedkope deo en begint zonder wasbeurt heel secuur en voorzichtig (dat dan weer wel) mijn haar te knippen.
Het duurde bij elkaar zo'n drie kwartier voordat ik de stoel mocht verlaten.
Klacht: jonge kereltjes die aan je kop zitten te plukken.

Andere klacht: weliswaar fucking weinig hoeven te betalen (10 euro) maar toch het gevoel hebben dat je bent opgelicht.