abonnement Unibet Coolblue
pi_60635570
Wie weet hier nog meer niet (zeker) wie zijn vader is en hoe ga je ermee om?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60636334
Als je het niet zeker weet zou ik toch echt even vragen hoor!
Cool story, Hansel.
pi_60636575
Een vriendin van mij is een kind van zgn BOM-moeder. Ik weet dat zij haar vader absoluut niet mist of gemist heeft, omdat haar moeder het altijd op een erg liefdevolle manier heeft aangepakt. (zoals zij het zelf zegt, ze was een pappa en mamma in 1) Ik had vroeger daarentegen ook een vriend die daar juist helemaal niet mee om kon gaan, die is toen op zoek gegaan naar z'n vader. Daarbij ken ik ook mensen die wel weten wie hun vader is, maar dat liever niet hadden geweten...
Ik denk dat iedereen er anders mee omgaat, helemaal omdat het afhankelijk is van de situatie en van hoe je moeder er mee omgaat.
Ik begrijp dat jij dus niet (zeker) weet wie je vader is, hoe ga jij er mee om? En heb je de behoefte hem op te zoeken of juist helemaal niet?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60636846
Technisch gezien weet alleen je moeder wie je vader is...

Zij is dus de enige met antwoorden!
pi_60637079
Dat heb ik ook ja. Mijn vader heeft me niet erkent bij mijn geboorte en nooit contact met hem gehad. Het kon me nooit heel veel schelen in de zin van 'wat je niet kent mis je niet' en het irriteerde me dan vaak dat mensen er een enorm punt van gingen maken. Zo van: jij kent je vader niet dus je bent heel zielig en we moeten medelijden met je hebben. Wat een onzin zeg!

Dat dacht ik altijd. Maar ik moest wel even slikken toen ik later hoorde dat hij heel dichtbij woont, op een straat waar ik altijd langsfietste als ik met de trein naar school ging. Dat vond ik erg raar en vervelend. Maarja, weinig aan te doen. Uiteindelijk heb ik hem toen een briefje geschreven van dat ik t zo prima vond en dat we elkaar maar beter nooit konden ontmoeten. Dit omdat ik het een vreselijk hypocriete situatie vind dat hij zo dichtbij woonde met zijn gezinnetje. Als hij dan later nog iets van mij wil hoeft dat voor mij niet, en dat heb ik ook duidelijk gemaakt met dat briefje.

Ik heb er trouwens wel een wat scheef beeld over man/vrouw dingen aan overgehouden. Over het algemeen vind ik mannen niet of nauwelijks sympathiek, hypocriet en dom. En tegenover vrouwen stel ik me soms vaak te schuchter op, bang om net zo te worden.
pi_60638897
k ben verwekt door kunstmatige insemenatie en het kan wel een nadeel hebben, zoals een vader figuur missen die je echte mannendingen leert etc. maar k ben ook heel goed terecht gekomen... denk ik
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:32:05 #7
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60642087
even een tvp..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_60642499
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik begrijp dat jij dus niet (zeker) weet wie je vader is, hoe ga jij er mee om? En heb je de behoefte hem op te zoeken of juist helemaal niet?
Mijn moeder heeft me gezegd dat ze min of meer in dezelfde periode met twee mannen het bed heeft gedeeld. En dus bestaat er onzekerheid over wie mijn vader is.

Eén van hen ken ik (#1). Zijn familie heb ik twee jaar terug voor het eerst opgezocht en ze behandelen mij als hun kleinzoon en neef. Hij wil echter mede door de onzekerheid van vroeger eerst een DNA-test doen.

Die andere man (#2) ken ik niet en is ook via Google e.d. onvindbaar. Momenteel weet ik niet waar hij is. Ik weet wel dat hij kinderen heeft en vader #1 niet.

Dat laatst doet me soms hopen dat het toch #2 is, dan zou ik broers en zussen hebben. Maar met #1 heb ik inmiddels een band, en ook met zijn familie. Ik merk dat hij dan juist terughoudener is dan zijn familie omdat hij eerst een test wil doen. Maar tegen die test zitten we al twee jaar aan te hikken en ook dat durft hij volgens mij niet.

Wellicht speelt bij dat laatste mee dat mijn vader #1 een nieuwe vriendin heeft en dat het voor haar nogal moeilijk is.

Hoe ik ermee omga; ik vind het best moeilijk. Ik zou best graag zekerheid hebben maar de familie van vader #1 is best belangrijk voor me en dus ben ik ook wel bang voor het resultaat van zo'n test. Stel dat hij het niet is? Verder merk ik toch dat het niet zo kan worden als de band die kinderen met hun vader hebben als ze met hem zijn opgegroeid. Het blijft toch een vreemde in zekere zin.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60644969
Nou ik het sinds mn geboorte weet had ik het liever nooit willen weten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60651181
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft me gezegd dat ze min of meer in dezelfde periode met twee mannen het bed heeft gedeeld.


dat zijn zaken die je geloof ik liever niet van je moeder wil weten...

maarja in dit geval wel van essentieel belang

ik weet overigens niet wie mijn biologische vader noch mijn moeder is...
ik ben blij met degenen die mij opgevoed hebben
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60651298
Ik heb 2 vaders. Een biologische, en iemand die me geadopteerd heeft. Mijn biologische is homo geworden en leeft toevallig met Jos (adopteerde me). Soms is dat wel vreemd, omdat het allemaal heel toevallig is, maar ik vind het doodgewoon. Mijn vrienden (Sam en Bas) vinden het ook heel normaal, ze durven zelfs te stoeien met mijn 2 vaders, en dat terwijl ze homo zijn !!!11
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60651305
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft me gezegd dat ze min of meer in dezelfde periode met twee mannen het bed heeft gedeeld. En dus bestaat er onzekerheid over wie mijn vader is.

Eén van hen ken ik (#1). Zijn familie heb ik twee jaar terug voor het eerst opgezocht en ze behandelen mij als hun kleinzoon en neef. Hij wil echter mede door de onzekerheid van vroeger eerst een DNA-test doen.

Die andere man (#2) ken ik niet en is ook via Google e.d. onvindbaar. Momenteel weet ik niet waar hij is. Ik weet wel dat hij kinderen heeft en vader #1 niet.

Dat laatst doet me soms hopen dat het toch #2 is, dan zou ik broers en zussen hebben. Maar met #1 heb ik inmiddels een band, en ook met zijn familie. Ik merk dat hij dan juist terughoudener is dan zijn familie omdat hij eerst een test wil doen. Maar tegen die test zitten we al twee jaar aan te hikken en ook dat durft hij volgens mij niet.

Wellicht speelt bij dat laatste mee dat mijn vader #1 een nieuwe vriendin heeft en dat het voor haar nogal moeilijk is.

Hoe ik ermee omga; ik vind het best moeilijk. Ik zou best graag zekerheid hebben maar de familie van vader #1 is best belangrijk voor me en dus ben ik ook wel bang voor het resultaat van zo'n test. Stel dat hij het niet is? Verder merk ik toch dat het niet zo kan worden als de band die kinderen met hun vader hebben als ze met hem zijn opgegroeid. Het blijft toch een vreemde in zekere zin.
testen altijd betrouwbaar
pi_60651364
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:37 schreef zwemband het volgende:

[..]

testen altijd betrouwbaar
wat bedoel je hiermee?

we wilden een DNA-test doen bij een Nederlandse bloedlab, ook met deelname van mijn moeder, de uitslag is dan "100% betrouwbaar"
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60651377
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Godshand het volgende:

[..]



dat zijn zaken die je geloof ik liever niet van je moeder wil weten...

maarja in dit geval wel van essentieel belang

ik weet overigens niet wie mijn biologische vader noch mijn moeder is...
ik ben blij met degenen die mij opgevoed hebben
Nou ja mijn moeder doet het nu nog steeds altijd met meerdere mannen tegelijk dus wat dat betreft zit er geen progressie in
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60651403
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef JohnDDD het volgende:
Wie weet hier nog meer niet (zeker) wie zijn vader is en hoe ga je ermee om?
Ik heb hier zelf ook mee te maken. Ik kwam zelf uit Oeganda gevlugt voor de oorlog. Hier eemnaal aangekomen ben ik opgevangen door Eva en Emanuel. Mijn vader kende ik nooit, toen ik klein was was hij al gevlugt. Toen ik oud genoeg was heb ik me laten tesen op aids, en kwam ik er achter dat Emanuel mijn echte vader is.

ZO BIZAR!!
pi_60651420
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:41 schreef zwemband het volgende:

[..]

Ik heb hier zelf ook mee te maken. Ik kwam zelf uit Oeganda gevlugt voor de oorlog. Hier eemnaal aangekomen ben ik opgevangen door Eva en Emanuel. Mijn vader kende ik nooit, toen ik klein was was hij al gevlugt. Toen ik oud genoeg was heb ik me laten tesen op aids, en kwam ik er achter dat Emanuel mijn echte vader is.

ZO BIZAR!!
That's so totaylly freakin weird
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60651446
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:41 schreef zwemband het volgende:

[..]

Ik heb hier zelf ook mee te maken. Ik kwam zelf uit Oeganda gevlugt voor de oorlog. Hier eemnaal aangekomen ben ik opgevangen door Eva en Emanuel. Mijn vader kende ik nooit, toen ik klein was was hij al gevlugt. Toen ik oud genoeg was heb ik me laten tesen op aids, en kwam ik er achter dat Emanuel mijn echte vader is.

ZO BIZAR!!
Eh nu volg ik je niet meer
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60651482
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:43 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Eh nu volg ik je niet meer
And later they will find out that you have an IQ of 48. Maybe you should read the reaction again
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60651701
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:45 schreef behangplakker het volgende:

[..]

And later they will find out that you have an IQ of 48. Maybe you should read the reaction again
Jij vind het wel begrijpelijk dat je uit een afrikaans land komt, hier naar toe vlucht, je opgevangen wordt door een gastgezin, en dat dan later die vader van dat opvanggezin uit het verre Nederland je biologische vader blijkt?? Dat is statistisch zo onmogelijk als maar kan.

En jij krijgt ook altijd uitsluitsel over wie je biologische vader is als je een aidstest doet?
Want het is gebruikelijk dat je bij een aidstest je hele opvanggezin mee neemt om met zijn allen bloed te geven zodat het vergeleken kan worden?
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:53:56 #20
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60665234
quote:
Ze zeggen wel eens dat alles in het heetst van de strijd is geoorloofd. Nou, kind, daar kan ik je nog wel een paar voorbeelden van vertellen. Soms verlies je je hoofd wel eens in zo’n strijd.

Luister maar goed naar wat ik je te vertellen heb. Lange tijd geleden woonde je moeder een tijdje in Saint Tropez. En je weet hoe dat gaat: het was elke avond feest, en ze genoot er met volle teugen van. Zóveel zelfs, dat ze af en toe tegen de verkeerde vent aan liep. En van het een kwam het ander.

Ach, je moeder was gewoon op zoek naar een beetje liefde in die chaos daar. Ze dacht dat die kerels haar liefde konden geven, maar wat ze kreeg was geen liefde maar een last.
En die kerels? Die hebben je moeder vervolgens gewoon laten zitten. Nooit meer iets van zich laten horen.

Dus daar zat ze, helemaal in d’r eentje in dat verre Saint Tropez. Ze moest zichzelf zien te redden en dat viel niet mee – vooral niet met die dikke buik die elke maand dikker werd. Eigenlijk zou ze dolgelukkig moeten zijn, maar dat kon ze niet in die situatie.

Dus toen ze weer terugkwam bij mij had ze wel het een en ander op te biechten. Want die dikke buik, die kwam duidelijk niét van mij. Maar ik was er snel overheen, hoor. En het resultaat van die dikke buik heb ik nog altijd lief – daar ligt het niet aan.

Maar ik denk dat het nu wel eens tijd wordt om dat ook naar jou op te biechten. Want jij bent onze dochter. Alleen… Niet van ons tweeën. Want jij bent het resultaat van dat avontuurtje.
Dus Annie, ik zeg het maar recht in je gezicht: ik ben niet je vader.

Trouwens, als ik wél je echte vader zou zijn geweest was je in ieder geval een stuk knapper geweest...
pi_60665758
Volgens mij zijn de R&P mods op vakantie?
pi_60676086
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Volgens mij zijn de R&P mods op vakantie?
Nee, maar ze zijn zo corrupt als ik weet niet wat
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60676099
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Jij vind het wel begrijpelijk dat je uit een afrikaans land komt, hier naar toe vlucht, je opgevangen wordt door een gastgezin, en dat dan later die vader van dat opvanggezin uit het verre Nederland je biologische vader blijkt?? Dat is statistisch zo onmogelijk als maar kan.
Jos ving me op, en later kwam mijn biologische vader met hem pas in aanraking, geheel toevallig overigens.
We are living in a material world, and I am a material girl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')