quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef rene90 het volgende:
En wat merk ik vandaag, is het godver de godver weer kapot. De afstandbediening weer
TS heeft emailquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat de batterijen daarvan op den duur leeg raken he?
Dat bijdehanter moet misschien wel iets ja, ga nu ook subtiel vragen om een cadeaubon of iets dergelijks wegens de omstandigheden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Devlinsect het volgende:
TS moet direct een nieuw product willen hebben en NIET laten vervangen. Dit is volgens de consumentenwet en zou de winkelier aan moeten nemen.
TS moet wat pro actiever en bijdehanter zijn
Jammer dat jij geen kennis hebt van de consumentenwet, bij een defect product mag de industrie 2 maal de kans krijgen om het product te herstellen of vervangen (wat voor hun goedkoper is). Daarna heb je dus recht op een nieuw product, en je mag eventueel het verzoek doen voor een ander type product ( coulance van de winkel).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Devlinsect het volgende:
TS moet direct een nieuw product willen hebben en NIET laten vervangen. Dit is volgens de consumentenwet en zou de winkelier aan moeten nemen.
TS moet wat pro actiever en bijdehanter zijn
Uiteraard, van de grote aankopen (ben student dus 470 euro noem ik groot) bewaar ik alle bonnetjes en dergelijke. Heb even een mailtje gestuurd met de uitleg, dat ik het knap kut vind en het bijdehante heb ik ook toegoevoegd door middel van de volgende zin:quote:
Modern is geen kutwinkel voor mij hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef denniz1974 het volgende:
Modern is gewoon een kutwinkel.
Hier in Veenendaal verkochten ze ons een videocamera. We wilden een exemplaar met digitale in- en output. De verkoper wist zeker dat dit er allemaal op zat.
Bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn, wij weer terug. Na heel veel hangen en wurgen werd de camera teruggenomen, maar op het geld moesten we een paar weken wachten; zo'n groot bedrag mocht men niet contant terug betalen, dat moest vanuit het hoofdkantoor worden overgemaakt !
Mij zien ze er echt never-nooit meer !!
mazzelaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Modern is geen kutwinkel voor mij hoor
Je hebt cinemasets en cinemasets. Als je er eentje koopt van nog geen ¤500,- weet je dat je bagger in huis kan halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mensen die überhaupt een homecinemaset kopen en er dan over gaan klagen als 't bagger is
Koop gewoon fatsoenlijk spul dan prutser.
Prutser kan je lezen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mensen die überhaupt een homecinemaset kopen en er dan over gaan klagen als 't bagger is
Koop gewoon fatsoenlijk spul dan prutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |