durf te wedden dat deze luiesurinamer nog steeds harder werkt dan jou..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:14 schreef Fha het volgende:
Hoax want je bent een luie surinamer dus je hebt heul geen nieuwe lexus
Dan jijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
durf te wedden dat deze luiesurinamer nog steeds harder werkt dan jou..
en er staat nergens dat ik een nieuwe lexus hebt.
is gewoon een lexus is200 uit 1999
Handig als je de OP net even aanpast jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
durf te wedden dat deze luiesurinamer nog steeds harder werkt dan jou..
en er staat nergens dat ik een nieuwe lexus hebt.
is gewoon een lexus is200 uit 1999
ik heb mijn OP aangepast, maar niets met nieuw... want dat stond er al niet in..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Handig als je de OP net even aanpast ja![]()
beter dan ik, knurftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:29 schreef McKillem het volgende:
Surinamer + Lexus does not compute.
Surinamer + overdrijven does compute.
Conclusion of calculation:
Luiesurinamer heeft eigenlijk een Opel Corsa.
al is dat nog altijd beter dan mij, want ik heb geen
Ja, maar ja, 90% van de Nederlanders kent de verkeersregels niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand die achteruit rijdt is sowieso altijd schuldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop