abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60635450
Wij hebben thuis 3 katten.
1 kat heeft de aparte gewoonte om een koprol te maken zodra ze langs de deur van de huiskamer naar de hal loopt.
Ze komt aan, kijkt ff onder het randje van de deur en hup....rolt om. Vervolgens kijkt ze links, rechts en loopt óf terug waar ze vandaan kwam, óf ze loopt gewoon weer verder, alsof er niets gebeurt is.
Ze doet dit nu al jaren en we vragen ons toch wel af waarom ze dat in hemelsnaam doet.
Het is jammer dat we het niet op een filmpje hebben want het zou een populair youtubeje worden.
pi_60635520
Filmpje maken dan, we wachten af
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_60635576
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:52 schreef Lunaflame het volgende:
Filmpje maken dan, we wachten af
Nah ja, bij wijze van spreken populair dan he. Maar zal indd. de camera er eens opzetten. Is gewoon grappig en dan 10 keer achter elkaar zetten ofzo.
pi_60635585
Onze nieuwe kat laat zich ook elke keer vallen. Gek beest
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:03:56 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60635730
Dat doet je kat waarschijnlijk omdat hij niet goed wijs is. Net als die mafketels die bij mij rondlopen, als de deur open gaat springen ze enorm hoog de lucht in en lopen daarna ook gewoon verder alsof er niets aan de hand is.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_60635802
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef beelz het volgende:
Dat doet je kat waarschijnlijk omdat hij niet goed wijs is. Net als die mafketels die bij mij rondlopen, als de deur open gaat springen ze enorm hoog de lucht in en lopen daarna ook gewoon verder alsof er niets aan de hand is.
Haha, ik zie het gelijk al voor me.
Ja, katten sporen vaak niet. Maar dit is toch wel apart. Misschien gewoon een onschuldige tik ofzo. Ze kijkt er ook zo grappig bij, alsof ze denkt: heeft niemand het gezien? Of juist: "heeft iedereen het gezien? Mooi, dan kan ik doorlopen. Show is over.
pi_60635944
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, katten sporen vaak niet. Maar dit is toch wel apart. Misschien gewoon een onschuldige tik ofzo. Ze kijkt er ook zo grappig bij, alsof ze denkt: heeft niemand het gezien? Of juist: "heeft iedereen het gezien? Mooi, dan kan ik doorlopen. Show is over.
als die van mij wat geks hebben gedaan en je reageert erop
dan gaan ze je aan zitten kijken met zo'n blik van: "is er iets dan??? ik doe niiiiiks geks hoor, rare bediendes altijd..."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:25:13 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_60636180
kat met dwangneurose
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:37:24 #9
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_60636391
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hehe ja dat kijken of iemand het wel ziet heeft onze Misty ook last van. Volgens mij weet ze dat ze enorm schattig kan liggen op haar fleece kussentje. Als ze dan gaat liggen kijkt ze je eerst aan met een blik van "hee kijk mij ik ben lief, aai me" en daarna gaat haar pootje over haar kopje heen
Die Optimus van ons spoort sowieso voor geen meter. Hij vindt het leuk om in broeken te klimmen en geeft kopjes aan het waterpistool
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:13:48 #10
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60637140
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef beelz het volgende:
Dat doet Jazz ook. Of vanachter de bank of stoel. Smerige attack. Maar wel speels tho, meestal raakt ie je niet eens, loopt ie alleen in de lucht te meppen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')