Neuhquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef misteriks het volgende:
en straks een topic van je, over een te dikke kont ?
Nee jij?quote:
Jij welquote:
Lekker toch geakkkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Rekkie het volgende:
plaatje in de OP ziet er uit als de brokken van onze hond
Ik vind het er wel lekker uitzien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:16 schreef Rekkie het volgende:
plaatje in de OP ziet er uit als de brokken van onze hond
Wat de neuk hebben vegetariėrs hier mee te maken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik vind het er wel lekker uitzien.![]()
Maar vegetariėrs zijn het dan ook gewend om hondevoer te eten.
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Nee jij?
[..]
Jij wel
[..]
Lekker toch geakkk
Zie nickname, klojo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat de neuk hebben vegetariėrs hier mee te maken?
Alsof er godverdomme geen vlees in hondevreten zit![]()
Hij is op vakantie jeweetzquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Nee.
Nou dan ga ik wel weer hoor!
Daaaag jongens.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zie nickname, klojo.
Maar ik ben er toch?!quote:
Vergeet je woordenboek niet. Want denk maar niet dat we hier Nederlands spreken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och Fries
Kut Friezen...... moet ik godverdomme morgen ook nog naar dat kutland.... paspoort weer opzoeken, inentingen halen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik ontmoet mensen uit Hoevelaken, je denkt toch zeker niet dat ik het land verlaat om met DooienVriezen te gaan praten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Vergeet je woordenboek niet. Want denk maar niet dat we hier Nederlands spreken!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat stelt me enigzins gerust heur
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Doen!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |