quote:Dagen en slapeloze nachten gingen voorbij, nog steeds meer dan geobsedeerd door het anonieme meisje.
Ik had dromen, visioenen, over de 'toekomst'. Over hoe ik met haar kerst zou vieren, over hoe ik voor het eerst haar ouders echt leerde kennen, etc. etc.
Ik bad af en toe of de Heer haar op mijn pad wilde zetten en mij zegenen met genoeg zelfvertrouwen om mijn plan te laten lukken.
Dat heb je goed geconcludeerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:03 schreef reetveter het volgende:
TT sluit niet aan met thema!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
quote:Het perfecte meisje voor mij, miscchien wel het mooiste en goedgeestige meisje wat ik ooit tegen komen zal.. Heb ik voor me langs laten gaan vanwege mijn onzekerheid.
Ze begint langzaam te vervagen, ik krijg niet zo'n helder beeld meer als ik aan haar denk.
Terwijl een kant van mij zich vast wil houden aan haar..
Wetend dat ze ergens daar zit in Nederland, tussen 17 miljoen mensen.
Niet wetend hoe ze heet, waar ze woont, etc.
De enige werkelijke herinnering aan haar, begint te vervagen.
Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Opties:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Slaap lekker schatje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Knekwurst het volgende:
Ja.
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.
wie?!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |