quote:Dagen en slapeloze nachten gingen voorbij, nog steeds meer dan geobsedeerd door het anonieme meisje.
Ik had dromen, visioenen, over de 'toekomst'. Over hoe ik met haar kerst zou vieren, over hoe ik voor het eerst haar ouders echt leerde kennen, etc. etc.
Ik bad af en toe of de Heer haar op mijn pad wilde zetten en mij zegenen met genoeg zelfvertrouwen om mijn plan te laten lukken.
Dat heb je goed geconcludeerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:03 schreef reetveter het volgende:
TT sluit niet aan met thema!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
quote:Het perfecte meisje voor mij, miscchien wel het mooiste en goedgeestige meisje wat ik ooit tegen komen zal.. Heb ik voor me langs laten gaan vanwege mijn onzekerheid.
Ze begint langzaam te vervagen, ik krijg niet zo'n helder beeld meer als ik aan haar denk.
Terwijl een kant van mij zich vast wil houden aan haar..
Wetend dat ze ergens daar zit in Nederland, tussen 17 miljoen mensen.
Niet wetend hoe ze heet, waar ze woont, etc.
De enige werkelijke herinnering aan haar, begint te vervagen.
Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Opties:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Slaap lekker schatje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 04:06 schreef reetveter het volgende:
ik ga slapen. kusjes
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:10 schreef Knekwurst het volgende:
Ja.
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat "ja"?! Ja meneer Ananas voor jou.
wie?!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De vraag was ook aan B4EB (ofzo) gericht.
Daar zitten flink wat posts tussenquote:
Ik moet langer op mijn Kobayashi shirt wachtenquote:Preorder: One or more of the items in your order has not been released for sale. As soon as the item(s) becomes available, your entire order will be processed. No funds will be taken from your account until after your order has shipped.
Zeg, ben jij niet die user pillen nodig heeft om mensen eruit te hakken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die schone slaper?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die user pillen nodig heeft om mensen eruit te hakken?
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:35 schreef BigKahuna het volgende:
Kanker nou eens op met die baggerherrie, ga weer terug naar je boerendorp ofzo!
quote:Beste Ananas,
Jij hebt onlangs één of meerdere ticket(s) voor Decibel Outdoor Festival gekocht via Ticketonline.nl en daarom ontvang je 3 tunes* van Dance-Tunes cadeau!
Dance-Tunes is de online music store waar je de beste en de nieuwste tracks vind. Van de vetste electro tot techno, Van house tot minimal. Dance-Tunes is jouw online beats leverancier.
Jouw unieke code is: DODXXV1LEZ
Nee, jij wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die nep-Amsterdammer?
Jij bent Brabander, maar je woont in Amsterdam.quote:
Hoezo ben je Amsterdammer? Je bent er niet eens geboren dikkertje van mequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent Brabander, maar je woont in Amsterdam.
Ik ben Amsterdammer, maar ik woon in Purmerend.
Jawel schatje, dat ben ik welquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo ben je Amsterdammer? Je bent er niet eens geboren dikkertje van me
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:
kut herrie
Dat je ouders Amsterdams zijn wil niks zeggen, en blijkbaar zijn ze zo puur Amsterdams dat ze al 18 jaar ofzo in dat dorp wonenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel schatje, dat ben ik welBovendien zijn mijn beide ouders puur Amsterdams en heb ik Jordanese grootouders
Zeg, wanneer begint de muziek?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef BigKahuna het volgende:
Jip, ze voeden hun kinderen liever op met een beetje ruimte en een huis met een leuke grote tuinquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je ouders Amsterdams zijn wil niks zeggen, en blijkbaar zijn ze zo puur Amsterdams dat ze al 18 jaar ofzo in dat dorp wonenNet als jij
!
Nee, is niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jip, ze voeden hun kinderen liever op met een beetje ruimte en een huis met een leuke grote tuin. En dat is in Purmerend een stuk beter te betalen.
Niks mis mee toch?
Dat beweer ik ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, is niks mis mee.
Maar puur Amsterdams ben je dan niet
Dat weet ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was een mindere hap dan ik had gehoopt
Mensen die hardcore luisterenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet![]()
Maar ik luister tenminste niet naar hardcore![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
Wacht maar, straks komt hier iemand die jullie even wat muziekles bijbrengt.
Daar is iequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die hardcore luisteren
Zeg, ben jij niet die Pool?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die hardcore luisteren
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef De_Ananas het volgende:
HARDCORE YOU PUSSY MOTHERFUCKERS!!!
Die hiphopluisterende indo, kaalkopquote:
Ik ben inderdaad een kaalkop jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die hiphopluisterende indo, kaalkop
Zeg, wanneer begint de muziek?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:55 schreef behangplakker het volgende:
En als toetje:
Als je meer wilt moet je zeggen
Je moet de link natuurlijk wel aanklikken hequote:
Ook hier, Fok! zelf garandeert in KLB geen muziek natuurlijk.quote:
Misschien is hij ook wel het type dat rondjes loopt om een paal bij gothic-partysquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ananas, loop jij ook rondjes op feestjes?
Wat voor rondjes?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ananas, loop jij ook rondjes op feestjes?
Nee dat is McKillemquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel het type dat rondjes loopt om een paal bij gothic-partys
En dan kom ik iedereen tegenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:05 schreef BigKahuna het volgende:
Urenlang loop ik rondjes ja. Elk rondje is anders.. Verbaast je dat?
IK OOOOOOOOOOOOK JWZ11 minderjarige meisjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef behangplakker het volgende:
MORGEN NAAR SCHOOOOOLLLLL!!!!!!!11111111111FTWJEWEETZ11
Inderdaad. Eindelijk verlost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Yes, dan is eindelijk dat minderjarig grut hier weg.
En dat dacht jijquote:
Ja dan kan je met je mede-volwassenen over volwassen dingen als hardcore discussieren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Yes, dan is eindelijk dat minderjarig grut hier weg.
Dan ga ik hem nu maar lezenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi heIk heb hem helemaal gelezen
.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dat dacht jij![]()
Ik maak een kleine 25 uur in de week dus ik heb zat tijd over voor Fok!
Ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi heIk heb hem helemaal gelezen
.
Ik denk dat De Heer hem wel de weg zal wijzenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor dat jochie
Ik heb even gepoept enzo en ben nu al op de helft van het lezenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ga ik hem nu maar lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |