Voor hoelang was z'n ban?quote:
tubgirl.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Heeft ie weer een ban dan?quote:
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
yes ik krijg een ukelele voor mn verjaardag
Van mij krijg je een present du l'ananasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor een negerslaaf?
* Cypress_Hill gaat googlenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
msnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dynd het volgende:
Wie is jos? en waar zegt hij dat allemaal?
ah, stom van mequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jos is die pipo die boven je heeft gepost.
Ja, omdat ik een webicon heb nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dus als WIJ iets veranderen, zien we bij jou een andere UI?![]()
En wat zien jullie bij mij?
Stond dat op je verlanglijst?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Daar stond ik natuurlijk op, gekkie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond dat op je verlanglijst?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
jos zegt:
geweldig hoe dom die dynd reageert
jos zegt:
wacht maar tot ik haar eens flink ga uitwonen
jos zegt:
met een stuk fruit
quote:De ukelele is een klein gitaarvormig snaarinstrument met 4 kunststof snaren. De stemming is eveneens verwant aan die van de gitaar; d.w.z. dat de verhoudingen gelijk zijn aan de hoogste drie snaren van de gitaar, en dat de bovenste van alle snaren een toon lager is gestemd dan de hoogste. De originele stemming is G C E
AUkelele is het Hawaïaans voor "springende vlo".
Er zijn verschillende formaten zoals (van groot naar klein) de bariton, de tenor, de concert, de sopraan en de sopranino. Een grotere variant van de ukelele is de cuatro.
In het Nederlands is de uitspraak: "Joekelille" en dat was ook de naam van de hit van Nico Haak en de Paniekzaaiers uit 1973.
Bekende Ukelele artiesten waren/zijn Israel Kamakawiwo'ole en Jake Shimabukuro,
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben wel de enige echte KLB SC player, al zeg ik het zelf
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben wel de enige echte KLB SC player, al zeg ik het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |