Mods zeggen de laatste, dat is unaniem besloten door moderators en bobby-bquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
De op een na laatste toch? Paaskonijn dus.
Opgelost.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
De op een na laatste toch? Paaskonijn dus.
Ja zeg! Wist ik veel. Ik heb maar heel weinig in SC gepost de laatste dagenquote:
pwndquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja zeg! Wist ik veel. Ik heb maar heel weinig in SC gepost de laatste dagen
En diewas nou ook weer niet nodig
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
reetveter, zet ff de goeie OP erindeze klopt van geen meter meer
Kan niet meer want remlof heeft je post geeditquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fix het wel, remlof had hem gemaakt
Kan je dan je eigen post niet meer editten?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kan niet meer want remlof heeft je post geedit
Je kan hem fixen heb het lock eraf gehaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fix het wel, remlof had hem gemaakt
Dat is gewoon een standaard regeltje, is niks nieuwsquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf was is het voor gelul dat de laatste hem verplicht moet openen?
Omdat er anders 4 topics zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf was is het voor gelul dat de laatste hem verplicht moet openen?
Waarom zou het mis gaan als de op een na laatste hem opent? Dat is toch eigenlijk het zelfde als dat de laatste hem opent. Ik kan niet inzien waarom het daar verkeerd moet gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard regeltje, is niks nieuwsdat dat stuk fruit het graag anders ziet is prima, maar daardoor ging het steeds mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |