Je bent wel gewenst juup!! laat ze maar praten!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet gewenst hierBen al weg.
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg breezers in huis voor haar?
Daar zijn ze er nog. Net als deze twee er ooit waren.quote:
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet gewenst hierBen al weg.
Dat knopje werkt nietquote:
Jouw plasser heeft een flesvorm?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, wel ander flesvorming materiaal wat aan de mond gezet kan worden.
Er komt nog vocht uit ook.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ga je de KLB SC nu verbieden? Dat zijn de regels toch?
Nouja oke, niet helemaal danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmiequote:
Het is een touchscreen knopje, als je zo met je vinger op je beeldscherm doet doet ie het wel.quote:
dat dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jouw plasser heeft een flesvorm?
Dude
Doe eens liefquote:
Jamaar, dat was even een uitzondering.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmie
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepestquote:
En dan spreekt ie er mij op aan dat ik nieuwe mensen niet toe zou laten, terwijl we beiden weten dat het een trollende kankerkloon isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamaar, dat was even een uitzondering.
superretarded kwam binnenvallen.
Zodoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |