Ze heeft wel wat. Ze is niet echt super knap ofzo, maar gewoon. Ik vind haar wel wat hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef afcajos het volgende:
Toch bobby, met je meeste chicks ben ik het wel mee eens....maar leg mij eens uit wat er nou mooi is aan duffy
Tuurlijk, alleen Bazen en Bazinnen gaan naar zoeen elitair lyceeumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat de hel heb jij ook op die school gezeten
What on earth is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef GasTurbine het volgende:
http://howilost32pounds.ytmnd.com/
alweer? nog geen uur terug ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het topic is bijna vol...
Ow jij kent haar irl?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat. Ze is niet echt super knap ofzo, maar gewoon. Ik vind haar wel wat hebben.en op foto's vind ik haar eigenlijk ook best wel lelijk, met name die in de OP staat
maar in het echt is ze veel mooier.
DEsjaVuuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alweer? nog geen uur terug ook al
En we zingen allemaal!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen Bazen en Bazinnen gaan naar zoeen elitair lyceeum
Eindelijk, je hebt het licht gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:14 schreef BobbyB het volgende:
en op foto's vind ik haar eigenlijk ook best wel lelijk, met name die in de OP staat
goshquote:
Nee als het topic bijna vol zou zijn zouden we al aftellen, en dat is nog niet het geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, het topic is bijna vol...
Uhm, ik heb eigenlijk stiekem nooit de moeite genomen om dat lied te lerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En we zingen allemaal!
Odulphuslyceum wij zweren jouw trouw, wie onzer zal jou ooit vergééééééten
En nu heb ik er weer genoeg over gepraat
Er wordt hier zelden afgeteld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee als het topic bijna vol zou zijn zouden we al aftellen, en dat is nog niet het geval.
Ik heb nooit anders beweerd dan dat ze niet foto geniek is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Eindelijk, je hebt het licht gezien.
Nou, ik ken haar niet. Maar heb haar ontmoet. En anders zou ik wel eerst een date voor mezelf regelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ow jij kent haar irl?regel eens date voor me!
Ja daar houdt het dus op want straks weet je precies wie ik benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, ik heb eigenlijk stiekem nooit de moeite genomen om dat lied te leren
Maar wanneer heb jij je diploma dan gehaald daar, ik in 2005
Ik heb ook discalculiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden afgeteld.
En als er afgeteld wordt is het door iemand met discalculi
er is niet eens tijd om af te tellen zo snel gaat het. sackboy is nog niet op de hoogte van de nieuwe SC snelheid geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er wordt hier zelden afgeteld.
Ja, en dat is dan ook meestal degene die het nieuwe topic opent met geweldige nummering.quote:En als er afgeteld wordt is het door iemand met discalculi
Alle kansen zijn 50% he. Ja of Nee. Ik grijp in een zak met M&M's, de kans dat ik een rode heb is 50%, ik heb er wel of geenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb ook discalculi
kijk maar:
2x 1/2 = 1/4
Sta je in de Odulphus hyvequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja daar houdt het dus op want straks weet je precies wie ik ben
Mijn buurjongetje heb ik er ook op weten te krijgenen z'n broertje gaat er binnenkort ook naartoe.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef reetveter het volgende:
KUT BEHANGPLAKKER IS JARIGHELEMAAL VERGETEN
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topicsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil de volgende eigenlijk wel openen
dan doe je dat toch. maak je er een leuk Warcraft thema van, of whatever het was waar je levels voor maakte.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil de volgende eigenlijk wel openen
Wie is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef reetveter het volgende:
KUT BEHANGPLAKKER IS JARIGHELEMAAL VERGETEN
Zet die van dat nieuwe meisje er ook meteen bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topics?
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je trouwens al opgemerkt dat je in de OP staat sinds 2-3 topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |