Aha.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen niet toelaten, dan werd de SC gesloten zei Remmie
Ahhhhhhquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepest
Maar dat is gewoon terecht, dat wannabe-botoxkop gedrocht!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doen ze tegen mij ook niet met hun Duffy gepest
dit ging over dat we juup aan het wegpesten warenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jamaar, dat was even een uitzondering.
superretarded kwam binnenvallen.
Zodoende.
een PLORKquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Hey BobbyB wat vind je van Nicolette van Dam
fuckoff, kut usertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon terecht, dat wannabe-botoxkop gedrocht!
DIe dingen doen niks?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:01 schreef GasTurbine het volgende:
Deze is tochwel geniaal![]()
http://cuffbreakingevent.ytmnd.com/
Die worden nu ongeveer weer wakker héquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:04 schreef reetveter het volgende:
OHOOOO, 12 uurDan komt dat blauwe gespuis uit hun holen
Hihi, je had de verkeerde quote. Pwned.quote:
Ludoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die worden nu ongeveer weer wakker hé
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hihi, je had de verkeerde quote. Pwned.
Ohhquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit ging over dat we juup aan het wegpesten waren
Die slimmerik heeft het afgelopen jaar 100 miljoen dollar verdiend. Ik doe wat verkeerdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik om te poppen!
[ afbeelding ]
Zo snel zijn jullie niet van mij af hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dit ging over dat we juup aan het wegpesten waren
Ik zeg niets..quote:
Muziek aan, hetzelfde als die owls is hetquote:
ik wil, maar die plegen allemaal zelfmoord ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:07 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij zit er voor de verandering vanavond eens niet een mug in mijn kamer
quote:
KANKER GAAF DAN! STUUR DE LEUKE LINKJES OPNIEUW!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Muziek aan, hetzelfde als die owls is het
Bijdehand. + 2quote:
Ik heb alle clips op de PC, dus kan ik fappen kijken wanneer ik wil.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Duffy -dinges is op tmf...
Ik denk... ik meld het even...
gaat veel te snelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan spreekt ie er mij op aan dat ik nieuwe mensen niet toe zou laten, terwijl we beiden weten dat het een trollende kankerkloon is
Nee nep.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef reetveter het volgende:
Waarom 4EBE, wil je een rel uitlokken
tegen mij zegt ie dat ik maar alle delen door moet gaan lezen om uptodate te blijven en zelf issie nog te lui om linkjes van een paar posts terug op te zoeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
KANKER GAAF DAN! STUUR DE LEUKE LINKJES OPNIEUW!!
Gaaf, dat was echt zoeen zuurpruim zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens FrituurKoningHasper is ontslagen op Odulphus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |