abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57945127

Verschillen 40 & 60 GB PS3s
Sony's 40 GB-model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1 en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007. Huidige prijs: ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB-model was er ook een 60 GB-model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007. Huidige prijs: n.v.t., alleen tweede hands beschikbaar.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble. Voorlopig alleen verkrijgbaar door te importeren uit Azië of Noord-Amerika.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship, Oblivion en Genji 2. Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren. Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassins de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Burnout: Paradise: Arcade racing
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race en beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Call of Duty 4: Modern Warfare: Moderne oorlogsvoering FPS
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Devil May Cry 4: Action-slasher
    De duivelse en twisted Nero, wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

Gran Turismo 5 Prologue: Racing Simulatie
    De meest uitgebreide en realistische racer die je maar kan wensen met honderden auto's, prachtige tracks en levensechte omgevingen.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek en gitaar
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Ratchet and Clank: Tools of Destruction: Platformer
    Help! Een gigantisch leger van robots heeft een aanval op de hoofdstad gepland! Ratchet en zijn hulpje Clank zijn terug op de PLAYSTATION3 om het kwaad te bestrijden. Zullen ze de wereld kunnen redden van de ondergang?

Uncharted: Drake's Fortune: Action-adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Unreal Tournament 3: Multiplayer FPS
    Unreal Tournament is back! En hoe. Dankzij de Unreal Engine 3 is dit een van de grafisch meest indrukwekkende shooters die er zijn. Bovendien kan je alleen op de PLAYSTATION3 gratis een tegenstander van formaat opzoeken.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de harde schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers. Verder is het ook mogelijk om divx-films te downloaden, inclusief ondertitels.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de PlayStation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten. Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen. Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Beach aka Boerenlater
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Deviant1nl as Deviant1
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    GGMM as himself
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Patje1987 aka Derium
    Pipo_de_Clown aka DonDennis61
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RC2 aka RC2RC2
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Robbolo aka RobbelBobbel
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Schimpie aka hartenzeven
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Strolie75 aka Strolie
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah
    JK aka DutchBiker
    SatanicWarrior aka SteveLeviathan

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Een volledige wereld van PLAYSTATION3-gebruikers tot je beschikking waarin je alles kan doen: Samen gamen, chatten, winkelen of gewoon chillen. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of launch.

Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina
  • ThreeSpeech blog
  • Playstation US blog
  • PS3 Sixaxis-controller in Windows gebruiken
  • 3 Busy Men online-store
  • 2 Biz online-store

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
    101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106

(OP)
  • Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_57945145
    Oh shit, ik bedoelde natuurlijk GTA IV

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

FOK!fotograaf woensdag 9 april 2008 @ 22:38:53 #3
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_57945430
    tja
    ,,/
      woensdag 9 april 2008 @ 22:47:14 #4
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_57945683
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 22:29 schreef Sackboy het volgende:
    Oh shit, ik bedoelde natuurlijk GTA IV

[ afbeelding ]

ben vandaag level 55 in cod 4 geworden
    pi_57945705
    Wat kost een beetje harde schijf eigenlijk voor de PS3? 250 of 320 gig?
    ik kom er niet goedkoper aan dan 100 euro voor 250 gig
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_57945753
    tvp
    ......
      woensdag 9 april 2008 @ 22:51:58 #7
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57945827
    tvp
    PSN: diTani
      woensdag 9 april 2008 @ 22:55:24 #8
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_57945927
    tvp
      woensdag 9 april 2008 @ 23:00:39 #9
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57946002
    Warhawk Fokserver ik zie m niet
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      woensdag 9 april 2008 @ 23:03:58 #10
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57946060
    Lego Star Wars is echt te melig als je met meerdere mensen aan het spelen bent...
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_57946064
    TVPlaystation
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_57946568
    Hot Shots Golf maar ff besteld voor ¤34

Weet niet of het wat voor mij is, maar dat zien we dan wel.
    &nbsp;
    pi_57946585
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef Gamedemon het volgende:
    Wat kost een beetje harde schijf eigenlijk voor de PS3? 250 of 320 gig?
    ik kom er niet goedkoper aan dan 100 euro voor 250 gig
    Heb de WD 320GB voor plusminus 100 euro (maar heb hem dan wel via het werk, zit in de IT)..
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      woensdag 9 april 2008 @ 23:33:19 #14
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_57946865
    Ben er weer bij, superfruitig morgen kunnen we weer spelen, ik heb hoofdpijn dus ga slapen.
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
    pi_57947311
    Wat een TT
    pi_57947350
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat een TT
    Thanx
    &nbsp;
    pi_57947800
    UIt de PSM3:
    quote:
    - To prove that the infamous E3 2005 footage of Killzone 2 (featuring the breatheless rocket launcher sequence as your squad barks orders in real-time) was real - or rather, possible on PS3 - Guerilla will be demoing a real-time version in April to a select audience...including, of course, PSM3.
    Bron
    pi_57948044
    quote:
    It appears that Electronic Arts is once again making waves in the digital distribution community with a questionable pricing structure for the weapons in Battlefield: Bad Company. We originally reported the story after leaked screenshots showed price tags attached to certain weapons in the Multiplayer Beta, but outraged fans have taken the fight to the virtual streets in the form of a boycott.
    Daar moet een stokje voor worden gestoken.

EA
    pi_57948142
    Metal Gear Online komt uit op 15 November volgens Amazon

&nbsp;
    pi_57948183
    Voor de fans. Vier samples uit MGS 4:

http://files.filefront.co(...)78065;/fileinfo.html
    pi_57948303
    tvp

Killzone 2 FTW!
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_57948415
    De laatste 5 TT zijn nou niet echt games waar ik met smacht op zit te wachtten

WH is moeilijk Ik vraag me af hoe iemand 1k+ punten kan halen in 1 potje CTF als ik eindig met 28
      donderdag 10 april 2008 @ 01:14:31 #23
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57948871
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57949954
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 01:14 schreef Devolution het volgende:
    Meen je niet!
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_57950167
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 23:22 schreef Sackboy het volgende:
    Hot Shots Golf maar ff besteld voor ¤34

Weet niet of het wat voor mij is, maar dat zien we dan wel.
    Waar? Ik heb toenterijd erg genoten van de PSP-versie.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')