quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
Geen flauw idee. Vergeten te vragen.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Spanje is erg leuk, waar gaan jullie precies naar toe? Of weet je dat niet?
In elk geval aan te raden: Sevilla, Granada en Cordoba. Hoewel Granada en Cordoba met 2 dagen klaar zijn. Het Alhambra is een volle dag waard, eventueel zelfs 2 kaartjes (dagkaartje of zo), want er is oneindig veel moois.
Hey etcepets, gaat het al wat beter?quote:
Dit vind ik toch wel kwalificeren als een Soempie-actie.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
beetjequote:Op woensdag 9 april 2008 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey etcepets, gaat het al wat beter?
Ja, was ooit een goede bioscoop hier in Amsterdam...quote:
Ik eerst ook niet. Het gaat om het verschil tussen hoeveel mensen er echt zijn en over hoeveel er verteld wordtquote:
quote:De Sjonnies - Perompompero
Ole
Vakantie in Mallorca
Ik ken er heg nog steg
Dus vroeg ik aan een man daar
Weet u misschien de weg
Hij had een snor en een groot glas bier in zn hand
Ik vroeg u woont toch hier in het land
En dit is wat hij zei:
Perompompom peromperompom peromperom
Peroperompom peromperom peromperompompom.
Allemaal
Ik stond in de arena
Onder de Spaanse zon
Ik wachte op Helena
Mn eigen honnepon
Ik zag een man met een boze stier in het zand
Ik vroeg: wat is er hier aan de hand
En dit is wat hij zei:
Peroperompom peromperom peromperompompom.
Allemaal
Tis onverstaanbaar,
Geef mij maar Hollands.
Waar ik om vraag naar,
Ik hoor steeds als baberos
Perompompom
3 weken later
In de bus naar Allicante,
Het was een fijne rit.
Naast die Spaanse tante,
Een mooie meid met pit.
Ze had 2 castallete's vast in der hand,
Ze vroeg: bent u hier pas in het land.
Maar weet je wat ik zei:
Peroperompom peromperom peromperompompom
Perompompom
Ole
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook Torremolinos, Benidorm, Salou of Marbella worden...![]()
Dat is wel balen danquote:Op woensdag 9 april 2008 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beetje
maar ga dus niet lannen dit weekend
zou ook wel kunnen maar dan is de kans dat ik m'n geld weer krijg vrij kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel balen danKun je niet alsnog besluiten wel te gaan als blijkt dat je je vrijdag weer goed voelt?
Oja, ik zit nu bij een guild. Moest helemaal een topic openen om er bij te mogen.![]()
andere zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Soempie het volgende:
Nouja: This guild is marked as inactive. It is possible it may be deleted in the near future.
Lekker dan.
liegenaarquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Soempie het volgende:
We have a healthy respect for people, both Alliance and Horde (Ganka <3).
We die in instances, a lot, we get over it.
![]()
![]()
Ik heb gister echt zoveel Horde afgemaakt.
Sweetquote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef Supersheep het volgende:
En speciaal voor Tim: http://www.southparkstudios.com/clips/165193
http://www.thecunningstunts.net/quote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou ook wel kunnen maar dan is de kans dat ik m'n geld weer krijg vrij kleinen het is denk ik gewoon beter om echt uit te zieken
waar moest je een topic openen
[..]
andere zoeken
[..]
liegenaarje hebt hulp gehad om de Horde af te maken
Ik zou niks doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
lekker zo'n projectgroepik had toch eens gemaild dat ik ziek ben en dat ik graag wilde weten of ze verwachten dat ik wel of niet dingen verbeter. 0 reactie. niksnakkesnada.
zal ik nou gewoon niks doen of juist wel doen wat ik moet doen
ah ja dat verandert de zaakquote:Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.thecunningstunts.net/![]()
Ik ga geen andere zoeken. Sven en de jongen die me gister hielp zitten er ook.
ja maar dan voel ik me schuldigquote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou niks doen.Je ligt toch met hoge koorts op bed?
Dan doe je het wel.quote:
maar ik wil nietquote:
Ik dacht even van wel.quote:
Kop of munt?quote:
Toffe serie datquote:
dat verlies ik geheidquote:
Jammer van het weer, maar wel superleuk dat hij er dit weekend is natuurlijk. Heb je hem erg gemist?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Het is hier kutweer en het blijft hier kutweer
En dit weekend komt mn vriend......... mooie indruk krijgt ie dan
JA!!!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jammer van het weer, maar wel superleuk dat hij er dit weekend is natuurlijk. Heb je hem erg gemist?
quote:Wat nog wel een vereiste is, is dat opdracht 5 nog wel aangepast moet worden zoals we af hadden gesproken. Dus vooral stap 2 (taak voor Rianne) aanpassen, Rianne kun jij dit morgenochtend nog afmaken, zodat Joris het in kan leveren morgenmiddag???
Liefquote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
JA!!!!!
Wel elke dag gesproken op msn, en gisteren belde die me op omdat ik zo'n zielige indruk maakte per sms () en ik was nog niet online geweest dus wilde hij weten hoe het met me was
tuurlijk is dat in Veronaquote:Op woensdag 9 april 2008 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was dat toch in Verona? Ik dacht dat een toneelstuk van Shakespeare daar wel voldoende was
Wat wil je subtiel zeggen?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
weet iemand nog iets subtiels om terug te mailen
dat ik heb gemaild dat ik ziek ben en dat als ik ziek ben ik verdomme ook ziek ben en dat ik dat niet voor m'n plezier ben. als er ook nog in kan dat ze een stelletje kuthoeren zijn die nodig een beurt moeten krijgen, zou ik helemaal blij zijn maar dat wordt wat lastigerquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk is dat in Verona![]()
'Two households, both alike in dignity,
In fair Verona, where we lay our scene'
Ja, hij gaat met de auto naar Bremen, vliegt vandaar naar Treviso, en daar ga ik hem van het vliegtuig halen (groots meeslepend weerzienquote:Op woensdag 9 april 2008 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
LiefHoe is het daar verder? En ga je met je vriend mee terug naar NL? Sorry als ik vragen dubbel stel, lees niet alles terug.
Je hebt dus besloten niks te doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik heb gemaild dat ik ziek ben en dat als ik ziek ben ik verdomme ook ziek ben en dat ik dat niet voor m'n plezier ben. als er ook nog in kan dat ze een stelletje kuthoeren zijn die nodig een beurt moeten krijgen, zou ik helemaal blij zijn maar dat wordt wat lastiger
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, hij gaat met de auto naar Bremen, vliegt vandaar naar Treviso, en daar ga ik hem van het vliegtuig halen (groots meeslepend weerzien![]()
![]()
), dan het weekend hier en dan van Bremen fijn in de auto weer terug..........
Mijn heenreis was tamelijk klote namelijk, dus ik kan me erg verheugen op de luxe van mn vriendje naast me in een auto
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik heb gemaild dat ik ziek ben en dat als ik ziek ben ik verdomme ook ziek ben en dat ik dat niet voor m'n plezier ben. als er ook nog in kan dat ze een stelletje kuthoeren zijn die nodig een beurt moeten krijgen, zou ik helemaal blij zijn maar dat wordt wat lastiger
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, hij gaat met de auto naar Bremen, vliegt vandaar naar Treviso, en daar ga ik hem van het vliegtuig halen (groots meeslepend weerzien![]()
![]()
), dan het weekend hier en dan van Bremen fijn in de auto weer terug..........
Mijn heenreis was tamelijk klote namelijk, dus ik kan me erg verheugen op de luxe van mn vriendje naast me in een auto
jaquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou me van het weerzien niet te veel voorstellen, straks valt het tegen.![]()
ik neem aan dat dat vooral voor het laatste gedeelte geldtquote:
Goed plan hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 21:27 schreef Soempie het volgende:
Nu ga ik nog even een half uur leren. Moet dit echt afkrijgen vanavond/ voor 22.00 uur.Ga wel op de bank zitten, dan heb ik niet de neiging steeds in het topic te kijken.
Verhuisdozen moet je altijd bedenken hoeveel je er nodig hebt en dat dan vermenigvuldigen met 3.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, in mijn herinnering had ik toch meer verhuisdozen
Dan kom je inderdaad aardig in de buurt. De laatste keer dat ik verhuisde had ik niet de gewone grote verhuisdozen, maar een kleinere variant. Had er zo'n stuk of veertig nodig, voornamelijk voor mijn boeken, cd's, dvd's.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Verhuisdozen moet je altijd bedenken hoeveel je er nodig hebt en dat dan vermenigvuldigen met 3.
Ik had de verhuisdozen van mijn verhuizing hier heen nog (vond ik wel een goed plan), dus in grote lijnen zou het moeten kloppen. Ik heb wel wat meer zooi, maar ook weer niet zo heel veel. Alleen ik dacht dat ik meer dan 2 grote verhuisdozen had, dat bleek alleen niet te kloppen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verhuisdozen moet je altijd bedenken hoeveel je er nodig hebt en dat dan vermenigvuldigen met 3.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kom je inderdaad aardig in de buurt. De laatste keer dat ik verhuisde had ik niet de gewoen grote verhuisdozen, maar een kleinere variant. Had er zo'n stuk of veertig nodig, voornamelijk voor mijn boeken, cd's, dvd's.
Alcoholvrije Gluhwein is al absurd maar om het dan te gaan mengen met wijn is helemaal van de potquote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het etiket van een soort alcoholvrije glühwein (kom de fles nu tegen): Kan naar smaak worden verdund met water, wijn of wodka.
Beproefde methodequote:Op woensdag 9 april 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Ja, anders til je je een hernia. Sommige zijn zo zwaar dat ik maar 1 of 2 boeken in een doos doe en de rest opvul met handdoeken of theedoeken.
Abonnement bij het verhuisbedrijf? Stilzwijgend verlengd?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
buenos tardes, Senora
Verhuizen, te vaak gedaan....
7 keer in 7 jaar. Niet leuk
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop wel dat ik de juiste maat Ikea-sleutel terug kan vinden
Ik heb bij de Xenos ooit een fietsrepareersetje gekocht. Waardeloos ding, viel snel uit elkaar, maar er zaten wél 7 verschillende inbussleutels in. Maar ook van dat ding weet ik niet echt waar die isquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarmee klaar bent, kun je hem dan opsturen? Ik heb er één nodig voor een stoel hier die los is
Niks meer aan doen, aanhef er boven en 'Met vriendelijke groeten' er onder en klaar...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb er thuis genoeg maar ik ben niet thuis dusquote:Op woensdag 9 april 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij de Xenos ooit een fietsrepareersetje gekocht. Waardeloos ding, viel snel uit elkaar, maar er zaten wél 7 verschillende inbussleutels in. Maar ook van dat ding weet ik niet echt waar die is
ja, Do-it-yourself movers.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Abonnement bij het verhuisbedrijf? Stilzwijgend verlengd?
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn er verschillende maten Ikea-sleutels? Ik dacht dat dat ding juist zo fijn Ikea-universeel is.
He'k naitquote:Op woensdag 9 april 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mannen, mannen, zoiets bewaar je natuurlijk in je gereedschapskist.
Volgens mij zijn er maar weinig hoeren die om een beurt verlegen zitten. Zelfs de kuthoerenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb net 3 Benno CD-opberg kasten in elkaar gezet hier...
Heb mijn portie Ikea voorlopig wel weer gehad...
Overigens zonder sleutletje, waren van die schroeven die in een gaatje vallen en dan zo'n insteekding er aan de andere kant van het plankje tegen aan doen en dan een halve slag draaien.
Snapt u?
Bemoei jij je even met je eigen gereedschap ja?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mannen, mannen, zoiets bewaar je natuurlijk in je gereedschapskist.
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de restanten van dat Xenos-ding, en ik weet weer wat er mis mee was: de juiste maat zit er niet bij
Er moet wel brood op de plank komen, natuurlijk...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig hoeren die om een beurt verlegen zitten. Zelfs de kuthoeren
Snap ik. Heb ik bij mijn bureau van de Kwantum.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Overigens zonder sleutletje, waren van die schroeven die in een gaatje vallen en dan zo'n insteekding er aan de andere kant van het plankje tegen aan doen en dan een halve slag draaien.
Snapt u?
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bemoei jij je even met je eigen gereedschap ja?
Ja maar d'r is werk zatquote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet wel brood op de plank komen, natuurlijk...
Nee, op je beurt wachten om aan je trekken te komen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Dus je moet bij een hoer een nummertje trekken om aan de beurt te komen...?
Hoe is het met je eigen brouwsel afgelopen?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...ik ga morgen Hoegaarden halen. Dat heb ik dan ook wel verdiend
Ik ben nog niet begonnen. Ik heb alle grondstoffen en tools maar het kwam iedere keer zo uit dat ik in Engeland zou zitten als het tijd was om te bottelen. Ik ga beginnen zodra ik terug ben.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is het met je eigen brouwsel afgelopen?
Nee, jij gaat naar Spanjequote:
Trusten Soempquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een versie van Shakespeares complete works
Herkenbaar! Wij zijn vorig jaar wel drie keer terug geweest naar de Praxis voor extra dozenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, in mijn herinnering had ik toch meer verhuisdozen
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben normaal helemaal voor afvalscheiding, maar tijdens een verhuizing maak ik daar graag een uitzondering op
7 keer in 7 jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
buenos tardes, Senora
Verhuizen, te vaak gedaan....
7 keer in 7 jaar. Niet leuk
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop wel dat ik de juiste maat Ikea-sleutel terug kan vinden
Ja, er zijn veel maten.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn er verschillende maten Ikea-sleutels? Ik dacht dat dat ding juist zo fijn Ikea-universeel is.
Ik heb er serieus nog veel over van alle meubels van de IKEA die ik in de jaren heb gekocht, en een hoop is dubbel, dus je mag best een handvol van me hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als je daarmee klaar bent, kun je hem dan opsturen? Ik heb er één nodig voor een stoel hier die los is
quote:
+2 scherpquote:
Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?quote:
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?
Tieten, poker en bier. In die volgordequote:Op donderdag 10 april 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.![]()
En bij jou.
Wat een leven..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te etenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer blote vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te eten
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer bloten vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:42 schreef Soempie het volgende:
Sheep![]()
Studeren. Tentamens zijn voorbij en opeens heb ik er wel zin in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellen
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
23quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk vooral omdat je niet weet hoe het werkt
Studenten die iedere dag buiten de deur etenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.![]()
Lunch!
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
StudentenZwervers die iedere dag buiten de deur eten
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef Supersheep het volgende:
Ik was net melk in de magnetron aan het zetten om op te warmen en ondertussen dacht ik even aan een rekening die ik moet betalen. Ik druk op de startknop van de magnetron. "huh"
Zie ik op het display dat mijn pincode aan het aftellen is
Ach gossiequote:
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:11 schreef Supersheep het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amyquote:Op donderdag 10 april 2008 13:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?
Door deze post kreeg ik ook zin in knakworsten. Maar die had ik niet, dus heb ik me gedouchet en aangekleed om op knakworstjacht te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker een goed plan, ik ga er ook maar mee bezig. Knakworsten
Zingt het ook?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:29 schreef B.ertha het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amy
oh, en hij ligt (gekleed) in bad te roken
Aan mijn afwezigheid hier in AKQ SC te merken:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het gaat wel weer wat beter gelukkig, maar dat gehoest en gekuch is nog niet voorbij
is het op je werk al wat rustiger
Pussycat alleen is al niet veel beter, om over The Guys And Dolls maar te zwijgen...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb een nummer van de Pussycat Dolls in m'n hoofd
U vraagt en wij draaien...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders vroegen of ik een ander ringtoontje wilde nemen, ze schrokken zich kapot toen ik gebeld werddank je MM
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Welke ringtone had je?![]()
Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Deze...quote:
quote:Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Mijn shutter is stuk aan het gaan. De eerste foto nadat ik mijn camera zet is zwart en per 140 fotos zijn er 20 zwart of half zwart.quote:
Dat moet ik hier de hele dag aanhoren, die rotherriequote:
Ik zou strijden voor een betere CAO...quote:Op donderdag 10 april 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ik hier de hele dag aanhoren, die rotherrie
"Oi Oi, Saveloy!"
Hoe lang zit je nog Italia?quote:
Serieus????quote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee muren zijn nu mooi blauw in plaats van de lelijke kleuren die ze hadden. In de keuken is nog een stukje een van de originele lelijke kleuren, maar die is opgefleurd met handafdrukken van de mensen die geschilderd hebben
Int geheel niet voor studie, hij komt voor mijquote:Op donderdag 10 april 2008 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nog Italia?
Las gisteren of zo dat je vriendje kwam, komt die voor jou of ook voor een studie?
Het was niet mijn ideequote:Op donderdag 10 april 2008 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus????![]()
![]()
Wat freaky, ik dacht vandaag nog dat het me wel leuk had geleken om in mijn huis de mensen die me hadden geholpen met klussen ook op een muur ofzo hun handafdruk te laten zetten!!!!!
GMTA![]()
Ach ja, dan is Italie niet echt vervelend...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Int geheel niet voor studie, hij komt voor mij
We zijn nog niet samen een weekendje ofzo weg geweest dus dit leek ons een ideale gelegenheid
Dankje!! Het weer zou wel iets meer mogen meewerken, anders konden we wat dat betreft nog beter in Nederland zitten, maar het is hier wel echt lekker Italiaans, en de koffie he......quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dan is Italie niet echt vervelend...
Have fun dan aankomend weekend...
Is vast wel wat op te verzinnenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Dan schrijven ze er toch gewoon wat bij?
Een vriendin van mij heeft een spiegel met een heel grote houten lijst, en daar hebben in de loop van een jaar alle mensen die bij haar hadden gegeten oid hun naam en iets leuks opgeschreven. Ook een tof idee
Weer of geen weer, altijd Italië weer.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankje!! Het weer zou wel iets meer mogen meewerken, anders konden we wat dat betreft nog beter in Nederland zitten, maar het is hier wel echt lekker Italiaans, en de koffie he......![]()
Hang een viltstift aan de muur, ze snappen de bedoeling dan wel...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook van plan om een gastenboek bij de wc te plaatsen
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben een enorm prikbord op het toilet hangen met daarop alle toegangskaartjes die we de afgelopen jaren hebben gebruikt. Muur is bijna vol...
Handig voor als dat andere papier op isquote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben een enorm prikbord op het toilet hangen met daarop alle toegangskaartjes die we de afgelopen jaren hebben gebruikt. Muur is bijna vol...
Toegangskaartjes lijken me niet echt prettig voor dat doel...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
Handig voor als dat andere papier op is
Mja, timing hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn shutter is stuk aan het gaan. De eerste foto nadat ik mijn camera zet is zwart en per 140 fotos zijn er 20 zwart of half zwart.
Nu is dat ding 5 jaar oud en ik heb er tussen de 50.000 en 100.000 fotos meegemaakt dus het mag wel een keer. Maar het komt slecht uit
Nou, ruktiming hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, timing hoor.Wanneer kom je weer naar NL?
Dat bedoelde ik ook.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heb ik ook!
Mijn schaam-moment van 2007: ik sta in de hal van de bank waar ik werk (gelukkig nog voor openingstijd), telefoon niet op stil. En dan dat stukje inderdaad, gevolgd door het deuntje van de film Pulp Fiction![]()
inderdaad, niet handig, nee. Midden in een bank
quote:
ik lag te slapenquote:
Ojaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
die gaan niet door
waarschijnlijk eindelijk m'n essay eens schrijven (wat vandaag ingeleverd moet worden)
jij dan?
Beetje wel een siamese tweeling dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:ik heb gezegd dat hij gewoon heen moet gaan, we zijn geen siamese tweeling. komt bij dat hij nog wat dingen moet regelen over campzone dus het is gewoon logisch dat hij wel gaat. maar we vinden het wel balen
het is 4 jaar geleden dat hij voor het laatst alleen naar een lan ging en meer dan 3,5 jaar dat we een heel weekend zonder elkaar waren
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Man ik was onder de indruk dat het zaterdag was
Naar Den Bosch gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag/ het weekend?
Als het zou kunnen, zou ik ook iedere dag gaanquote:
Lekker gevarieerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Etcie!
lunch is warme kibbeling, gevolgd door haring met zuur en ui
Ja allemaal maar het poker ging niet zo bestquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
du bist gepwnd
![]()
Hoe was het gisteravond? Tieten, bier en poker?
Ja en jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Da's balen, Nem. Kansloos. Maar wel mooie tieten?
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond The Black Crowes in de HMH...![]()
Hoewel ik vanavond zelf niets zal roken (een taper rookt niet, want dat hoor je op de opname...), ben ik benieuwd hoe stoned ik na afloop naar buiten kom...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?
Geen probleem, ik drum vaak mijn vingers zachtjes op mijn dijbenen mee, een beetje mijn hoofd op de maat van de muziek knikkend bewegen of zo kan ook nog wel en later kan ik nog zo vaak meebrullen en dansen op de muziek als ik wil bij het afspelen van de opname. Ik ben sowieso niet zo'n bruller/danser...quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ik weet dat je al iets ouder bent..maar het lijkt me eigenlijk heel vervelend als taper dat je niet kunt zingen en/of dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |