Nou, ruktiming hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, timing hoor.Wanneer kom je weer naar NL?
Dat bedoelde ik ook.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heb ik ook!
Mijn schaam-moment van 2007: ik sta in de hal van de bank waar ik werk (gelukkig nog voor openingstijd), telefoon niet op stil. En dan dat stukje inderdaad, gevolgd door het deuntje van de film Pulp Fiction![]()
inderdaad, niet handig, nee. Midden in een bank
quote:
ik lag te slapenquote:
Ojaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
die gaan niet door
waarschijnlijk eindelijk m'n essay eens schrijven (wat vandaag ingeleverd moet worden)
jij dan?
Beetje wel een siamese tweeling dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:ik heb gezegd dat hij gewoon heen moet gaan, we zijn geen siamese tweeling. komt bij dat hij nog wat dingen moet regelen over campzone dus het is gewoon logisch dat hij wel gaat. maar we vinden het wel balen
het is 4 jaar geleden dat hij voor het laatst alleen naar een lan ging en meer dan 3,5 jaar dat we een heel weekend zonder elkaar waren
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Man ik was onder de indruk dat het zaterdag was
Naar Den Bosch gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag/ het weekend?
Als het zou kunnen, zou ik ook iedere dag gaanquote:
Lekker gevarieerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Etcie!
lunch is warme kibbeling, gevolgd door haring met zuur en ui
Ja allemaal maar het poker ging niet zo bestquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
du bist gepwnd
![]()
Hoe was het gisteravond? Tieten, bier en poker?
Ja en jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Da's balen, Nem. Kansloos. Maar wel mooie tieten?
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond The Black Crowes in de HMH...![]()
Hoewel ik vanavond zelf niets zal roken (een taper rookt niet, want dat hoor je op de opname...), ben ik benieuwd hoe stoned ik na afloop naar buiten kom...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?
Geen probleem, ik drum vaak mijn vingers zachtjes op mijn dijbenen mee, een beetje mijn hoofd op de maat van de muziek knikkend bewegen of zo kan ook nog wel en later kan ik nog zo vaak meebrullen en dansen op de muziek als ik wil bij het afspelen van de opname. Ik ben sowieso niet zo'n bruller/danser...quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ik weet dat je al iets ouder bent..maar het lijkt me eigenlijk heel vervelend als taper dat je niet kunt zingen en/of dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |