Aan mijn afwezigheid hier in AKQ SC te merken:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het gaat wel weer wat beter gelukkig, maar dat gehoest en gekuch is nog niet voorbij
is het op je werk al wat rustiger
Pussycat alleen is al niet veel beter, om over The Guys And Dolls maar te zwijgen...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb een nummer van de Pussycat Dolls in m'n hoofd
U vraagt en wij draaien...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders vroegen of ik een ander ringtoontje wilde nemen, ze schrokken zich kapot toen ik gebeld werddank je MM
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Welke ringtone had je?![]()
Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Deze...quote:
quote:Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Mijn shutter is stuk aan het gaan. De eerste foto nadat ik mijn camera zet is zwart en per 140 fotos zijn er 20 zwart of half zwart.quote:
Dat moet ik hier de hele dag aanhoren, die rotherriequote:
Ik zou strijden voor een betere CAO...quote:Op donderdag 10 april 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ik hier de hele dag aanhoren, die rotherrie
"Oi Oi, Saveloy!"
Hoe lang zit je nog Italia?quote:
Serieus????quote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee muren zijn nu mooi blauw in plaats van de lelijke kleuren die ze hadden. In de keuken is nog een stukje een van de originele lelijke kleuren, maar die is opgefleurd met handafdrukken van de mensen die geschilderd hebben
Int geheel niet voor studie, hij komt voor mijquote:Op donderdag 10 april 2008 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nog Italia?
Las gisteren of zo dat je vriendje kwam, komt die voor jou of ook voor een studie?
Het was niet mijn ideequote:Op donderdag 10 april 2008 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus????![]()
![]()
Wat freaky, ik dacht vandaag nog dat het me wel leuk had geleken om in mijn huis de mensen die me hadden geholpen met klussen ook op een muur ofzo hun handafdruk te laten zetten!!!!!
GMTA![]()
Ach ja, dan is Italie niet echt vervelend...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Int geheel niet voor studie, hij komt voor mij
We zijn nog niet samen een weekendje ofzo weg geweest dus dit leek ons een ideale gelegenheid
Dankje!! Het weer zou wel iets meer mogen meewerken, anders konden we wat dat betreft nog beter in Nederland zitten, maar het is hier wel echt lekker Italiaans, en de koffie he......quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, dan is Italie niet echt vervelend...
Have fun dan aankomend weekend...
Is vast wel wat op te verzinnenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
Dan schrijven ze er toch gewoon wat bij?
Een vriendin van mij heeft een spiegel met een heel grote houten lijst, en daar hebben in de loop van een jaar alle mensen die bij haar hadden gegeten oid hun naam en iets leuks opgeschreven. Ook een tof idee
Weer of geen weer, altijd Italië weer.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankje!! Het weer zou wel iets meer mogen meewerken, anders konden we wat dat betreft nog beter in Nederland zitten, maar het is hier wel echt lekker Italiaans, en de koffie he......![]()
Hang een viltstift aan de muur, ze snappen de bedoeling dan wel...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben ook van plan om een gastenboek bij de wc te plaatsen
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben een enorm prikbord op het toilet hangen met daarop alle toegangskaartjes die we de afgelopen jaren hebben gebruikt. Muur is bijna vol...
Handig voor als dat andere papier op isquote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben een enorm prikbord op het toilet hangen met daarop alle toegangskaartjes die we de afgelopen jaren hebben gebruikt. Muur is bijna vol...
Toegangskaartjes lijken me niet echt prettig voor dat doel...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
Handig voor als dat andere papier op is
Mja, timing hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn shutter is stuk aan het gaan. De eerste foto nadat ik mijn camera zet is zwart en per 140 fotos zijn er 20 zwart of half zwart.
Nu is dat ding 5 jaar oud en ik heb er tussen de 50.000 en 100.000 fotos meegemaakt dus het mag wel een keer. Maar het komt slecht uit
Nou, ruktiming hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, timing hoor.Wanneer kom je weer naar NL?
Dat bedoelde ik ook.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die heb ik ook!
Mijn schaam-moment van 2007: ik sta in de hal van de bank waar ik werk (gelukkig nog voor openingstijd), telefoon niet op stil. En dan dat stukje inderdaad, gevolgd door het deuntje van de film Pulp Fiction![]()
inderdaad, niet handig, nee. Midden in een bank
quote:
ik lag te slapenquote:
Ojaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Etcetera het volgende:
die gaan niet door
waarschijnlijk eindelijk m'n essay eens schrijven (wat vandaag ingeleverd moet worden)
jij dan?
Beetje wel een siamese tweeling dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:ik heb gezegd dat hij gewoon heen moet gaan, we zijn geen siamese tweeling. komt bij dat hij nog wat dingen moet regelen over campzone dus het is gewoon logisch dat hij wel gaat. maar we vinden het wel balen
het is 4 jaar geleden dat hij voor het laatst alleen naar een lan ging en meer dan 3,5 jaar dat we een heel weekend zonder elkaar waren
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Man ik was onder de indruk dat het zaterdag was
Naar Den Bosch gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag/ het weekend?
Als het zou kunnen, zou ik ook iedere dag gaanquote:
Lekker gevarieerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Etcie!
lunch is warme kibbeling, gevolgd door haring met zuur en ui
Ja allemaal maar het poker ging niet zo bestquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
du bist gepwnd
![]()
Hoe was het gisteravond? Tieten, bier en poker?
Ja en jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Da's balen, Nem. Kansloos. Maar wel mooie tieten?
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond The Black Crowes in de HMH...![]()
Hoewel ik vanavond zelf niets zal roken (een taper rookt niet, want dat hoor je op de opname...), ben ik benieuwd hoe stoned ik na afloop naar buiten kom...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je bedoelt dat het daar vol zit met blowend hippietuig of stoned op een muziekaal niveau?
Geen probleem, ik drum vaak mijn vingers zachtjes op mijn dijbenen mee, een beetje mijn hoofd op de maat van de muziek knikkend bewegen of zo kan ook nog wel en later kan ik nog zo vaak meebrullen en dansen op de muziek als ik wil bij het afspelen van de opname. Ik ben sowieso niet zo'n bruller/danser...quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ik weet dat je al iets ouder bent..maar het lijkt me eigenlijk heel vervelend als taper dat je niet kunt zingen en/of dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |