Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?quote:
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?
Tieten, poker en bier. In die volgordequote:Op donderdag 10 april 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.![]()
En bij jou.
Wat een leven..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te etenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer blote vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te eten
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer bloten vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:42 schreef Soempie het volgende:
Sheep![]()
Studeren. Tentamens zijn voorbij en opeens heb ik er wel zin in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellen
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
23quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk vooral omdat je niet weet hoe het werkt
Studenten die iedere dag buiten de deur etenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.![]()
Lunch!
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
StudentenZwervers die iedere dag buiten de deur eten
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef Supersheep het volgende:
Ik was net melk in de magnetron aan het zetten om op te warmen en ondertussen dacht ik even aan een rekening die ik moet betalen. Ik druk op de startknop van de magnetron. "huh"
Zie ik op het display dat mijn pincode aan het aftellen is
Ach gossiequote:
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:11 schreef Supersheep het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amyquote:Op donderdag 10 april 2008 13:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?
Door deze post kreeg ik ook zin in knakworsten. Maar die had ik niet, dus heb ik me gedouchet en aangekleed om op knakworstjacht te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker een goed plan, ik ga er ook maar mee bezig. Knakworsten
Zingt het ook?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:29 schreef B.ertha het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amy
oh, en hij ligt (gekleed) in bad te roken
Aan mijn afwezigheid hier in AKQ SC te merken:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
het gaat wel weer wat beter gelukkig, maar dat gehoest en gekuch is nog niet voorbij
is het op je werk al wat rustiger
Pussycat alleen is al niet veel beter, om over The Guys And Dolls maar te zwijgen...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:30 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb een nummer van de Pussycat Dolls in m'n hoofd
U vraagt en wij draaien...quote:Op donderdag 10 april 2008 17:43 schreef Etcetera het volgende:
m'n ouders vroegen of ik een ander ringtoontje wilde nemen, ze schrokken zich kapot toen ik gebeld werddank je MM
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Welke ringtone had je?![]()
Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Deze...quote:
quote:Sven had laatst die van mij veranderd. Stonden we in een kinderboekenwinkeltje: I love you, Pumpkin.
I love you, Honey Bunny. All right, everybody be cool, this is a robbery! Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Ik wist niet hoe snel ik hem weg moest drukken.
Mijn shutter is stuk aan het gaan. De eerste foto nadat ik mijn camera zet is zwart en per 140 fotos zijn er 20 zwart of half zwart.quote:
Dat moet ik hier de hele dag aanhoren, die rotherriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |