Abonnement bij het verhuisbedrijf? Stilzwijgend verlengd?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
buenos tardes, Senora
Verhuizen, te vaak gedaan....
7 keer in 7 jaar. Niet leuk
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop wel dat ik de juiste maat Ikea-sleutel terug kan vinden
Ik heb bij de Xenos ooit een fietsrepareersetje gekocht. Waardeloos ding, viel snel uit elkaar, maar er zaten wél 7 verschillende inbussleutels in. Maar ook van dat ding weet ik niet echt waar die isquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarmee klaar bent, kun je hem dan opsturen? Ik heb er één nodig voor een stoel hier die los is
Niks meer aan doen, aanhef er boven en 'Met vriendelijke groeten' er onder en klaar...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik heb gemaild dat ik ziek ben en dat als ik ziek ben ik verdomme ook ziek ben en dat ik dat niet voor m'n plezier ben. als er ook nog in kan dat ze een stelletje kuthoeren zijn die nodig een beurt moeten krijgen, zou ik helemaal blij zijn maar dat wordt wat lastiger
Ik heb er thuis genoeg maar ik ben niet thuis dusquote:Op woensdag 9 april 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb bij de Xenos ooit een fietsrepareersetje gekocht. Waardeloos ding, viel snel uit elkaar, maar er zaten wél 7 verschillende inbussleutels in. Maar ook van dat ding weet ik niet echt waar die is
ja, Do-it-yourself movers.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Abonnement bij het verhuisbedrijf? Stilzwijgend verlengd?
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn er verschillende maten Ikea-sleutels? Ik dacht dat dat ding juist zo fijn Ikea-universeel is.
He'k naitquote:Op woensdag 9 april 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mannen, mannen, zoiets bewaar je natuurlijk in je gereedschapskist.
Volgens mij zijn er maar weinig hoeren die om een beurt verlegen zitten. Zelfs de kuthoerenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik heb gemaild dat ik ziek ben en dat als ik ziek ben ik verdomme ook ziek ben en dat ik dat niet voor m'n plezier ben. als er ook nog in kan dat ze een stelletje kuthoeren zijn die nodig een beurt moeten krijgen, zou ik helemaal blij zijn maar dat wordt wat lastiger
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb net 3 Benno CD-opberg kasten in elkaar gezet hier...
Heb mijn portie Ikea voorlopig wel weer gehad...
Overigens zonder sleutletje, waren van die schroeven die in een gaatje vallen en dan zo'n insteekding er aan de andere kant van het plankje tegen aan doen en dan een halve slag draaien.
Snapt u?
Bemoei jij je even met je eigen gereedschap ja?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mannen, mannen, zoiets bewaar je natuurlijk in je gereedschapskist.
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de restanten van dat Xenos-ding, en ik weet weer wat er mis mee was: de juiste maat zit er niet bij
Er moet wel brood op de plank komen, natuurlijk...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig hoeren die om een beurt verlegen zitten. Zelfs de kuthoeren
Snap ik. Heb ik bij mijn bureau van de Kwantum.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Overigens zonder sleutletje, waren van die schroeven die in een gaatje vallen en dan zo'n insteekding er aan de andere kant van het plankje tegen aan doen en dan een halve slag draaien.
Snapt u?
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bemoei jij je even met je eigen gereedschap ja?
Ja maar d'r is werk zatquote:Op woensdag 9 april 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moet wel brood op de plank komen, natuurlijk...
Nee, op je beurt wachten om aan je trekken te komen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Dus je moet bij een hoer een nummertje trekken om aan de beurt te komen...?
Hoe is het met je eigen brouwsel afgelopen?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...ik ga morgen Hoegaarden halen. Dat heb ik dan ook wel verdiend
Ik ben nog niet begonnen. Ik heb alle grondstoffen en tools maar het kwam iedere keer zo uit dat ik in Engeland zou zitten als het tijd was om te bottelen. Ik ga beginnen zodra ik terug ben.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is het met je eigen brouwsel afgelopen?
Nee, jij gaat naar Spanjequote:
Trusten Soempquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:19 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een versie van Shakespeares complete works
Herkenbaar! Wij zijn vorig jaar wel drie keer terug geweest naar de Praxis voor extra dozenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, in mijn herinnering had ik toch meer verhuisdozen
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
Verhuisdozen moet je altijd bedenken hoeveel je er nodig hebt en dat dan vermenigvuldigen met 3.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben normaal helemaal voor afvalscheiding, maar tijdens een verhuizing maak ik daar graag een uitzondering op
7 keer in 7 jaarquote:Op woensdag 9 april 2008 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
buenos tardes, Senora
Verhuizen, te vaak gedaan....
7 keer in 7 jaar. Niet leuk
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop wel dat ik de juiste maat Ikea-sleutel terug kan vinden
Ja, er zijn veel maten.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn er verschillende maten Ikea-sleutels? Ik dacht dat dat ding juist zo fijn Ikea-universeel is.
Ik heb er serieus nog veel over van alle meubels van de IKEA die ik in de jaren heb gekocht, en een hoop is dubbel, dus je mag best een handvol van me hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als je daarmee klaar bent, kun je hem dan opsturen? Ik heb er één nodig voor een stoel hier die los is
quote:
+2 scherpquote:
Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?quote:
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogguh. En wat staat er vandaag op het programma?
Tieten, poker en bier. In die volgordequote:Op donderdag 10 april 2008 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
2 hoofdstukken leren, lunchen met een vriend, studieboek kopen, koffie met een vriendin, afwas, eten, werken, WoW, lezen, slapen.![]()
En bij jou.
Wat een leven..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te etenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tieten, poker en bier. In die volgorde
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer blote vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en dan moet ik ook nog tijd vinden om te eten
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Waar lees jij nou weer bloten vrouwen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als er over die tieten nog een laag stof zit is het wel een beetje teleurstellend.
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:42 schreef Soempie het volgende:
Sheep![]()
Studeren. Tentamens zijn voorbij en opeens heb ik er wel zin in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sheep weet tenminste hoe hij een magnetron moet instellen
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je eigen tieten tellen niet mee, viezerik
23quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onze magnetron heeft heel veel knopjes.
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je een combimagnetron met oven, ontdooistanden en allerlei voorkeuze dingen.
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschijnlijk vooral omdat je niet weet hoe het werkt
Studenten die iedere dag buiten de deur etenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik eet haast nooit thuis. Plus we hebben ook nog een gewone oven.![]()
Lunch!
quote:Op donderdag 10 april 2008 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
StudentenZwervers die iedere dag buiten de deur eten
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef Supersheep het volgende:
Ik was net melk in de magnetron aan het zetten om op te warmen en ondertussen dacht ik even aan een rekening die ik moet betalen. Ik druk op de startknop van de magnetron. "huh"
Zie ik op het display dat mijn pincode aan het aftellen is
Ach gossiequote:
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:11 schreef Supersheep het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amyquote:Op donderdag 10 april 2008 13:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was erg benieuwd, maar het is voor 18+ en ik moet me eerst inloggen?
Door deze post kreeg ik ook zin in knakworsten. Maar die had ik niet, dus heb ik me gedouchet en aangekleed om op knakworstjacht te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker een goed plan, ik ga er ook maar mee bezig. Knakworsten
Zingt het ook?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:29 schreef B.ertha het volgende:
een naakte dwergvent verstopt achter een gitaar, die net zo lelijk is als amy
oh, en hij ligt (gekleed) in bad te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |