Ook wel een paar andere nummers maar dan steeds weer terug naar What it Isquote:Op zondag 30 maart 2008 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ook wel de rest van de CD toch? Of echt alleen maar What it is? hij is wel goed natuurlijk
Ah ben benieuwdquote:Op zondag 30 maart 2008 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
Dat denk ik ook niet. Over een minuut of tien weet ik of ik verlof kan krijgen. Ben benieuwd.
Had een mooie Mark Knopfler TT verwachtquote:
Kwestie van niet helemaal goed kopieëren denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef wyccie het volgende:
Wat zit iedereen toch te kloten met de quotes?
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef wyccie het volgende:
Wat zit iedereen toch te kloten met de quotes?
Trustequote:Op zondag 30 maart 2008 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt door de zomertijd..dan raakt me van slag
Ik ga naar bed trouwens. Een uur minder slaap![]()
Slaap ze iederen en MaJo, bedankt nog
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
Het is drie uur geweest en ik ben droknen.
Daf oude rukker, lang niet gezienquote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
Ah maakt niet echt uit toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:28 schreef wyccie het volgende:
Ik had alvast het nummer in de TT gezet en wilde een leuke titel verzinnen, maar was het vergeten. Als iemand een leuke titel weet kan ik wel in FB vragen of die ouwelui hun handen uit hun mouwen willen steken.
Tja. Ik leef nog. Maar door de week heb ik een zware baan met veel verantwoordelijkheid. Elk half uur controleren of m'n machine nog goede fruitdrankjes maakt. En voor de zekerheid blijven proeven hè?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daf oude rukker, lang niet gezienAlles goed? Behalve het droknen zijn dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Ik leef nog. Maar door de week heb ik een zware baan met veel verantwoordelijkheid. Elk half uur controleren of m'n machine nog goede fruitdrankjes maakt. En voor de zekerheid blijven proeven hè?
Je wil niet geloven hoe gezond ik ben. Dan heb je 's avonds wel nood aan een halve fles Tullamore Dew.
Je bent altijd welkom.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Goed om te horen
ik drink juist te weinig de laatste tijd
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ben benieuwdZou wel tof zijn als het lukt en dat je door mij
Mark Knopfler
gaat zien
Daar hou ik je aanquote:
Stuur tegen die tijd een PM, anders zie ik 't waarschijnlijk nietquote:Op zondag 30 maart 2008 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar hou ik je aanKom je weer een keer naar een meet?
Haha is goedquote:Op zondag 30 maart 2008 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Stuur tegen die tijd een PM, anders zie ik 't waarschijnlijk niet
truste Majo!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:56 schreef wyccie het volgende:
Cobra, ik ben nog te wakker om te slapen.
Heb je niemand die je even van trein naar trein kan tillen?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:06 schreef wyccie het volgende:
Lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ik moet morgen wel op stap. Maar ik kan ook in de trein slapen. Helaas wordt mijn slaap dan wel onderbroken door twee overstappen. Bweh.
was wel het makkelijkst, anders moest je alnog lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:16 schreef wyccie het volgende:
Dat zou er heel raar uitzien.
Ook dat is trouwens al heel lang geleden, dat ik slapend ben opgetild.
Toen ik heel klein was viel ik wel eens op de bank in slaap. Mijn moeder tilde me dan in bed. Vaak werd ik daar wel wakker van, maar deed dan gewoon alsof ik nog sliep.![]()
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Zelfs deel 1 niet?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Ach so. Dan is het zeker wel lekker dat ze je naar bed droeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Oeh, midnight confessionsquote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Weltrusten wyccie, sleep slaap lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 04:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mezelf even naar bed slepen.
Nog een fijne nacht, jouw dienst is natuurlijk een uurtje korter.![]()
Dank je wel. Weltrustenquote:
Halloquote:
Doeiquote:
Dank u,quote:Op zondag 30 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb gelukkig de Mark Knoflook-discussie gemist...
Hallo allemaal, welkom in de Zomertijd...
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u,
Mark K is niet jouw kopje thee?
mij een beetje voor kloon van Tong80 uitmakenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
nee je had je wekker gezet om te voetballenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Voetbal afgelastheb ik daar m'n wekker voor gezet?
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.
Vind die vent ook een uitstraling hebben van een zak cement. Gelukkig kan 'ie nog wel wat aardigs componeren en gitaar spelen, anders was hij compleet nutteloos op deze wereldbol terecht gekomen...
Oh, zit dat zo?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee je had je wekker gezet om te voetballenmaar dat is afgelast
[..]
Je hebt em wel opgestuurd? Mooi!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim en ik hebben nog niets gehoord van de redactie
Nou ja, dat is hartstikke vermoeiendquote:En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord zo vaak mogelijk editten.
Zo vaak mogelijk editten? Dan kan je met een bericht een dag bezig zijnquote:
In Urk, Spakenburg en Kampen in ieder geval wel...quote:Op zondag 30 maart 2008 13:19 schreef Etcetera het volgende:
is het tegenwoordig nog steeds not done om zondags aan het werk te gaan qua verbouwen
Hangt er van af wat je gaat doen en hoe laatquote:Op zondag 30 maart 2008 13:25 schreef Etcetera het volgende:
nou daar wonen we dus nieten ik mag dan wel in een redelijk gelovig dorp wonen, maar ik heb nooit het idee gehad dat de straat waar ik woon daar heel erg op neer kijkt
sowieso is dat achterlijk want die vriend kan momenteel alleen 's weekends klussen en dan zou daar nog een dag vanaf gaan
Vergeet Nunspeet nietquote:Op zondag 30 maart 2008 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Urk, Spakenburg en Kampen in ieder geval wel...
maar dat is ook zo op zaterdagquote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je gaat doen en hoe laat. Een muurtje uitbreken met een boorhamer om half zeven in de ochtend is not done
Elke dag van de weekquote:
Dan heb je hem waarschijnlijk op een off day gezien, gisteren had hij er wel degelijk zin in en wilde zelfs niet stoppen met spelen. Toen iedereen de instrumenten neerlegde en klaar stond om te buigen zette hij weer een nieuw nummer in (So Far Awayquote:Op zondag 30 maart 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.
Vind die vent ook een uitstraling hebben van een zak cement. Gelukkig kan 'ie nog wel wat aardigs componeren en gitaar spelen, anders was hij compleet nutteloos op deze wereldbol terecht gekomen...
Heb je Dire Straits wel eens live gezien?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dan heb je hem waarschijnlijk op een off day gezien, gisteren had hij er wel degelijk zin in en wilde zelfs niet stoppen met spelen. Toen iedereen de instrumenten neerlegde en klaar stond om te buigen zette hij weer een nieuw nummer in (So Far Away) en rende de rest terug naar hun instrumenten
En daarna nog een nummer gespeeld
(4 toegiften dus
) En ook al zou hij er bij staan als een zak cement, de emtoie zit in zijn gitaar
Over zak cement gesproken trouwens, moet je eens naar Bill Wyman gaanDie man heeft de uitstraling van een zak zout
Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire Straitsquote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Dire Straits wel eens live gezien?
Het enige wat bewoog waren hun handen en de mond van Mark K.
Je had net zo goed thuis de CD op kunnen zetten.
Maar als jij genoten hebt, prima toch...![]()
Bill Wyman is inderdaad een zak zout, maar had hem onlangs met Cuck berry eigenlijk willen zien, voornamelijk vanwege Chuck die nog steeds de Duckwalk doet...
[ afbeelding ]
Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:55 schreef MaJo het volgende:
Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire StraitsHij had een geweldige band om zich heen met super muzikanten. Zelf had hij een big smile op zijn gezicht. En nee hij bewoog niet veel, maar dat verwacht ik ook niet bij zo'n band
Het gaat mij om de muziek en of hij plezier uitstraalt, contact maakt met het publiek, dat soort dingen. De rest zal me worst wezen.
Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen...quote:Ik had naar dat concert van Chuck Berry gekund, sterker nog, ik was er voor uitgenodigd maar was het vergeten
Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...
Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingquote:Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen... [ afbeelding ]
Ah vetquote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je die country-achtige nummers nog MaJo? Ik heb straks een CD-tje voor je
Dat is Mark Knopflers met Chet Atkins. Die zag ik gisteravond liggen maar ik zag ook dat mijn vader die heeft. Dus die zal ik even rippen of ergens downloaden als ik 'm niet kan vinden.
Het klonk prima, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertWas het muzikaal wel goed? Want dat vind ik uiteindelijk wel het belangrijkst. Bob Dylan stond er laatst ook nogal onbeweeglijk bij maar muzikaal was het een pareltje
Op zich ben ik het wel met je eens dat het ook wel meespeelt of de band er zelf zin in heeft, uiteindelijk is dat natuurlijk het leukst. Maar als het goed klinkt dan ben ik best tevreden
Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.quote:Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingMaar dat krijg je als recensent
That's what it isquote:
Oh dat kan slechterquote:Op zondag 30 maart 2008 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo over van Italiaans naar Spaans.
Moet om 17.00 uur in een tapas-bar zijn...![]()
Arrivederci...
Misschien toch nog eens een kans geven danquote:Op zondag 30 maart 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klonk prima, daar gaat het niet om.
Maar zo'n statisch concert...![]()
Dat lijkt me een goed planquote:Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.
Maar als er eens iets is, wat we beiden interessant vinden en je bent zelf niet uitgenodigd, dan wil ik je kaartje wel kopen...
Ik kan What it Is nergens vindenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That's what it is![]()
Eerst even mijn dosis lievelingsband verbruiken en dan gaat hier ook weer een CD-tje op
Snel voor het weer gaat vervelen
Goede zaakquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan What it Is nergens vindenMaar even rippen van cd
Welke cd wordt het?
Ah okquote:Op zondag 30 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sailing to Philly want die ken ik het beste.
Ik heb zojuist een 13 minuten durende live-versie van Telegraph Road te pakken gekregen.
Moet ik die kennen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben Ome Henk aan het luisteren via YouTube
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldigquote:
Ik was 13 - 16 dus val er net buitenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Meh, was misschien ook meer wat voor jongensquote:
Nou ik was wat ouder en ik ken 'm ook hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.comquote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
Denk het ja
Kennen jullie trouwens songza? Site waar je allemaal nummers af kunt luisteren en playlists maken
Pandora lijkt op lastfmquote:Op zondag 30 maart 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.com
Helaas is pandora.com niet meer beschikbaar hier.
Bij Pandora kon je op een artiest zoeken en dan liet 'ie soortgelijke artiesten horen. Dan kon je aangeven of je dat wat vond of niet en zo gaf 'ie dan een boel suggesties die je online kon horen.
CDBaby is wat minder geavanceerd maar er zitten leuke dingen tussen.
Ja maar pandora is een stukkie ouderquote:Op zondag 30 maart 2008 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pandora lijkt op lastfmHet mooie van songza is dat je elk nummer kunt horen die je wilt
Op CDquote:
Even mijn knie-perikelen afwachten, waardoor ik nu niks kan plannen.quote:Dat lijkt me een goed planSowieso wel cool om eens samen als hardcore concertgangers naar een concert te gaan
Dat was het dan ook...quote:
ik was nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik.
'de voetbal afgelast is'...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Zou het nier andersom zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Ja, maar dat geeft toch nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'de voetbal afgelast is'...![]()
Bij deze ben je erkend lam verklaard...
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou het nier andersom zijn?
Nee Tim en Whiteguy, niet omdat de bal lam is
Dat zuipt maar koffie van onze centenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, dat was lekker. Bijna tijd voor nog een bakkie.
Klik...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey
Jaaropgaaf van Manpower is eindelijk ontvangen. Maar voor 1 april aangifte doen gaat niet meer lukken omdat ik geen TJ-biljet heb en mijn DigiD ook niet zou weten... iemand enig idee waar een TJ-biljet te krijgen is?
Anders krijg ik m'n geld later terug. Nog steeds geen probleem natuurlijk
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zuipt maar koffie van onze centen
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd eenquote:
En als je gaat schijten, wil ik ook een bedankje voor de stukjes toiletpapier die je gebruikt...quote:
Is er geen Belastingdienstkantoor bij je in de buurt?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd een
Het advies van de Belastingdienst vorig jaar was: 'Gebruik de DigiD van je buurman desnoods maar...'.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd een
Is ie gecamoufleerd?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je gaat schijten, wil ik ook een bedankje voor de stukjes toiletpapier die je gebruikt...
Maar vandaag is weer gebleken dat onze centen goed besteed worden. 2 Aanslagen in Afghanistan op 'onze' jongens () en er kan weer een rolstoel worden aangeschaft.
Mijn tante is onlangs overleden en die zat in een rolstoel. We hebben geen idee wat we er mee moeten, wil Defensie hem soms hebben...?
Ik heb zelf overigens geen DigiD-account...quote:Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?
DigiD verstrekt uit veiligheidsoverwegingen geen gebruikersnamen en wachtwoorden aan gebruikers. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, kunt u een nieuwe DigiD aanvragen. Dit kunt u meteen doen. Bij het aanvragen van een nieuwe gebruikersnaam, vervalt automatisch uw oude gebruikersnaam met wachtwoord.
Als uw DigiD inlogcode nog niet was geactiveerd moet u eerst wachten totdat de activeringscode is verlopen voordat u een nieuwe gebruikersnaam kunt aanvragen.
Ook als u uw wachtwoord bent vergeten moet u een nieuwe DigiD aanvragen, tenzij u de functie Wachtwoord Herstel eerder hebt geactiveerd via Mijn gegevens. Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken zonder opnieuw een DigiD inlogcode aan te vragen.
Ja maar ik hoef niet echt aangifte te doen, daarvoor is mijn inkomen niet hoog genoeg en weet ik al niet meer. Een TJ-biljet hoort te voldoenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het advies van de Belastingdienst vorig jaar was: 'Gebruik de DigiD van je buurman desnoods maar...'.
En de Belastingdienst is niet een instantie die dingen snel veranderd, dus...![]()
En aanleveren na 1 april, zonder dat je uitstel aangevraagd hebt = verzuim= boete, dat weet je?
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er geen Belastingdienstkantoor bij je in de buurt?
Wtf, meen je dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
En aanleveren na 1 april, zonder dat je uitstel aangevraagd hebt = verzuim= boete, dat weet je?
Dat lijkt me wel logisch. Als zij het al niet hebben, wie dan wel? De Kruidvat?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?
Gecheckt, er is er een in Leeuwarden, ik weet die straat te vinden en ik moet morgen nog redelijk daar in de buurt zijn ook! Ik weet alleen niet of ik voldoende tijd heb om er langs te gaan...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?
Een Manpower-kantoor hier in de buurt kon niet zomaar even een jaaropgaaf uitprinten, dat ging via het hoofdkantoor. Misschien heeft de belastingdienst dat ookquote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch. Als zij het al niet hebben, wie dan wel? De Kruidvat?
No panic, no panic...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, meen je dat?
Ik dacht dat 1 april de datum was waarop je aangifte nog in de eerste controleronde meegenomen wordt. Als je je aangifte later indient, dan loop je alleen wat vertraging op. Ik heb volgens mij wel eens een aangifte twee jaar later nog ingediend.
quote:Aangifte doen kan dit jaar tot uiterlijk 6 april 2008
Als je ná 6 april je aangifte doet, krijg je je aanslag (en dus je geld) pas na 1 juli. Voor zover wij weten heeft het verder geen consequenties indien geen geld verschuldigd bent. Mocht je nog nooit aangifte hebben gedaan; het kan tot vijf jaar terug met terugwerkende kracht. Er is overigens wel een minimum van 13 euro per aanslag aangaande het terug te ontvangen bedrag.
Een jaaropgaaf is ook wel van een andere categorie. Ik mag hopen dat de Belastingdienst al die formulieren op voorraad heeft, net zoals het IBG ook wijzigingsformulieren op voorraad heeft.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Manpower-kantoor hier in de buurt kon niet zomaar even een jaaropgaaf uitprinten, dat ging via het hoofdkantoor. Misschien heeft de belastingdienst dat ook
Hmwah, als ik het morgen opstuur komt het goed en krijg ik bij de eerste ronde geld terugquote:Op maandag 31 maart 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, 1 april haal je toch al niet meer.
Hebben ze, met stapels tegelijk...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Een jaaropgaaf is ook wel van een andere categorie. Ik mag hopen dat de Belastingdienst al die formulieren op voorraad heeft, net zoals het IBG ook wijzigingsformulieren op voorraad heeft.
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
'llo...
Trustequote:
Ja zag het, maar kan het niet afspelen op de een of andere manierquote:
Vernieuwend of als vanouds?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist het nieuwe(?) album van Moby binnen. Dat klinkt wel lekker!
Dat is gek? Je kunt wel alle nummers enzo zien?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zag het, maar kan het niet afspelen op de een of andere manierUnzipped maar dan krijg ik een foutmelding
Ik ben niet enorm bekend met Moby maar het klinkt anders dan Into this World en Porcelain bijvoorbeeld.quote:
Ja kan ze gewoon zien, vreemd...quote:Op maandag 31 maart 2008 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is gek? Je kunt wel alle nummers enzo zien?
Anders hebben we het er morgen wel even over
Over morgen gesproken: is er geen quiz?
Ja één keertje. Het kon me op dat moment niet bekorenquote:Op maandag 31 maart 2008 02:34 schreef MaJo het volgende:
Nem heb je nog naar the Moody Blues geluisterd eigenlijk?
quote:Op maandag 31 maart 2008 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja één keertje. Het kon me op dat moment niet bekoren
Abba kan ik uit nostalgisch oogpunt nog wel waarderen maar is die musical van ze in dezelfde stijl?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Mja heb geen zin meer om te slapenZit Kristina från Duvemåla te luisteren
Winzip encountered problems during this operation. Would you like to see winzip's log file? Vaagquote:Op maandag 31 maart 2008 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
Als je nou zo'n file opent, welke foutmelding krijg je dan? Iets met codecs?
En welk programma gebruik je voor muziek?
Hoe groot is het bestand?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Winzip encountered problems during this operation. Would you like to see winzip's log file? Vaag
Gebruik zelf iTunes maar zit nu op een computer met alleen Windows Mediaplayer (ben weer eens te lui om naar boven te lopen)
Nope compleet anders, bijna klassieke muziekquote:Op maandag 31 maart 2008 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Abba kan ik uit nostalgisch oogpunt nog wel waarderen maar is die musical van ze in dezelfde stijl?
Hmm had de hele map al geunzipped. Maar anders probeer ik het morgen wel even op mijn ogen computer, die heeft wat meer progjesquote:Op maandag 31 maart 2008 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe groot is het bestand?
Je speelt ze direct uit de zip? Dat is misschien ook niet handig.
Je kunt beter rechter muisknop > Unzip here o.i.d. doen. En kijken of dat werkt.
Dat heb ik gegoogled natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 02:47 schreef MaJo het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of je wist dat Kristina Från Duvemåla van Bjorn en Benny is of dat je het gegoogled had
Je zei het zo zelfverzekerd en ik antwoord doodleuk. Later besefte ik dat het wel een beetje vreemd wasquote:Op maandag 31 maart 2008 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik gegoogled natuurlijk
Als ik het gekend had had ik ook geweten hoe het klinkt want dan had ik het ooit wel opgezegd. Maar Moby doet het nu zo goed dat ik even niet will youtuben
Ja nou, ik vroeg er toch ook om?quote:Op maandag 31 maart 2008 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zei het zo zelfverzekerd en ik antwoord doodleuk.
Klopt en als je bedoelt of ik een lastfm profile heb: nee, nog niet.quote:Later besefte ik dat het wel een beetje vreemd was![]()
Maar ga het checken, is echt super gaaf
En aangezien jij niet het geheugen van een zeef hebt vertrouw ik erop dat je dat ook wel doet
Ja dat is waarquote:
Er bestaat een nembrionic met een lastfm profielquote:Klopt en als je bedoelt of ik een lastfm profile heb: nee, nog niet.
Dat het precies bijhoudt wat je luistert. Vind het zelf wel leuk om naar weeklijstjes en alltime lijstjes te kijkenquote:Op maandag 31 maart 2008 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is het voordeel ervan?
Inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 02:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar besefte opeens dat het toch wel vreemd zou zijn als je dit zou weten
Ja ik zie het netquote:Er bestaat een nembrionic met een lastfm profiel
Vuigquote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ja ik zie het net
Vuige praktijken!
Mehehe ja dat is wel grappigquote:Op maandag 31 maart 2008 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
Last tracks: Dire Straits – Money for Nothing
Well heeel toevallig
Nee joh, dat woord is hardstikke oud Neerlandsquote:Op maandag 31 maart 2008 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
VuigZeg me dat je dat van mij hebt, dat woord is te vet
Ik zie Dolly Parton - Jolene er net onder staan. Die heb ik ook nog gedraaid.quote:
Het scheelt ook wel dat ik weet waar de musical over gaat, en omdat ik een zweedse vriend heb die me wel wat woordjes heeft geleerd. Sommige stukken snap ik beter dan andere, maar het eerste couplet bijvoorbeeld:quote:Op maandag 31 maart 2008 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
De helft?
Het grappige vind ik dat je vaak het meeste er wel uit kunt halen als je de ondertitels hebt en hele kleine stukje ook wel zonder dat. Maar de helft kom ik echt niet aan hoor
Zo viiiiiieeeees, coñon maaaan je weettogquote:Op maandag 31 maart 2008 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh, dat woord is hardstikke oud Neerlands
Het is een "vieesssssss" woord
Kijk dat bedoel ik dus. Nu de vertaling erbij staat maakt het meeste wel sense en snap ik ook hoe de vertaling tot stand komt. Het is een gek mengsel van allerlei bekende dingen.quote:Op maandag 31 maart 2008 03:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ik weet waar de musical over gaat, en omdat ik een zweedse vriend heb die me wel wat woordjes heeft geleerd. Sommige stukken snap ik beter dan andere, maar het eerste couplet bijvoorbeeld:
Du fördrev mig Gud. (Jij verdreef me God)
Från mitt hemland slets jag bort. (Van mijn thuisland waar ik geboren ben)
Här är jag en flykting och en främling, och det ödet finner jag mig i. (Hier ben ik een vluchteling en een vreemdeling, ???)
Men du tog mitt barn, och du tar mej från min man, (Maar u nam mijn kind, en u scheidde mij van mijn man)
jag kan inte längre se en mening. (???)
Vad är det du vill? vad ska jag tro? (Was dat wat u wilde? ???)
Ja kloptquote:Op maandag 31 maart 2008 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. Nu de vertaling erbij staat maakt het meeste wel sense en snap ik ook hoe de vertaling tot stand komt. Het is een gek mengsel van allerlei bekende dingen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja kloptHet heeft veel van het nederlands, maar ook bijvoorbeeld engels (hemland/homeland) Altijd wel leuk om te zien
Maar ik heb dat ook ja, eerst kun je er niets van maken en dan zie je de betekenis en heb je echt zo'n aha erlebnis
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2008 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het moeilijkste aan die taal het uitspreken
Lekker juist om vroeg wakker te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou niet van zomertijd! Eerste maandag er na gaat het ook nooit goed... eerst kom ik niet in slaap en daarna vind ik dat ik veel te vroeg wakker ben
Niet als je slaapt van 3 tot 8quote:Op maandag 31 maart 2008 09:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker juist om vroeg wakker te zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Liegbeest...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
udsTrouble
maar je zult denk ik nog niks vinden want ik heb 1 nummer geluisterd
quote:udsTrouble hasn't listened to any music yet.
Heb je de last fm player al geïnstalleerd? Anders pikt ie het niet opquote:
Zegt me helemaal niets...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef MaJo het volgende:
Voor de geïnteresseerden mijn nieuwste artikel voor 3voor12: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866/&news=951744
Ben er zelf wel tevreden over
Je hebt Aerosmith en All Saints geluisterdquote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?quote:
Niet te veel U2 beluisteren, dat kan heel verkeerd aflopen...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
Statistieken binnen LastFM geven dat aan, omdat je die tot op heden het meeste gedraaid hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef Etcetera het volgende:
ik luister nu All SaintsBlack Sabbath
wat is er mis met U2heb maar 4 nummers van ze, van Flogging Molly bijvoorbeeld veel meer dus waarom dat nou meteen all time favorite is
De naam + de muziek en daardoor kan ik niet echt iets met je artikel.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?
quote:
;quote:Op maandag 31 maart 2008 14:35 schreef Etcetera het volgende:
goed bezig trouwens Nesle
vraag: bij een opsomming in verslag oid, moet er achter elk punt van de opsomming een punt of puntkomma staan? dat doe ik nooit
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?quote:
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:56 schreef Soempie het volgende:
De puntkomma wordt ook gebruikt in puntsgewijze opsommingen.
Voorbeeld:
De volgende personen doen mee met het schaaktoernooi:
Piet;
Jan;
Simone;
Jacob.
Wiki
Dat lees ik dus ook net.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bronquote:Op maandag 31 maart 2008 14:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ook:
Niks met een enkel woord;
; met een aantal woorden;
. met hele zinnen en op het eind.
ja zoals je lijstjequote:Op maandag 31 maart 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?
Of:
- groen
- paars
- blauw
?
Je antwoord kun je hier dus vinden.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/687/
blijft raarquote:
zie eerste reactie hierbovenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Etcie had dit natuurlijk ook gewoon op Google kunnen vinden door te zoeken op "opsomming"
Dat haal ik er toch echt uit?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Ik ook:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Nee hoor.quote:
Ja maar Sheep is blijven hangenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ehm.... ik ben er al achter en ben al verder gegaan hoor
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingenquote:
Van kleine dingen maak ik geen punt, laat staan een komma...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingen
"alleen het laatste deel van de opsomming eindigt met een punt. Als de delen van een opsomming volledige zinnen zijn, beginnen ze met een hoofdletter en eindigen met een punt."quote:Op maandag 31 maart 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er staat niets over punten.
Punten achter "etc." en "enz." maar verder niet.
En "; met enkele woorden" is ook niet per definitie goed. Want met 2 of 3 woorden kun je nog steeds "korte elementen" maken en dan komt er geen ; achter.
Misschien, maar dat duurt nog 3 wekenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dubbel zo saai in dezelfde tijd?
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef Etcetera het volgende:
welke 1 april grap zal fok dit jaar gaan uithalen?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.
hmm klinkt niet lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Au ik verrek net een spier bij m'n rechterschouderblad, zolang ik niet al te veel beweeg valt het mee anders doet het pijn
Is het ook niet. Even proberen of het van een douche beter wordtquote:
Ach, het kan erger...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef MaJo het volgende:
"udsTrouble's Radiostation includes U2 and more"![]()
Ja jij bent inderdaad het ergst jaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
ik vind radiohead niet echt jumjum eerlijk gezegd
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
*creep aanslingert
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef iamredleader het volgende:
maar vanavond wel vol programma
1) 2 IKEA eetkamerstoelen in elkaar zetten
2) Heel veel was opvouwen en opbergen
3) Wasladingen (2 of 3) draaien
4) Koken en afwassen
5) Telefoontjes plegen voor komende weken planning
6) Op tijd naar bed... dat zal wel niet gebeuren
Het gaat ook niet om liefde, maar een pro deo interieurverzorger kan ik wel gebruiken...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik ben a) geen homo en b) gelukkig getrouwd met mijnliefste
Pro deo? Nee.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om liefde, maar een pro deo interieurverzorger kan ik wel gebruiken...
Ik heb al een accountant en voor 50 Euri per uur verwacht ik hele andere activiteiten, maar dan wend ik me wel tot het andere geslacht...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pro deo? Nee.![]()
Uurtarief 50 euri's bruto, ik factureer wel netjes wit. Afspraken per PM te maken![]()
en als je nog een huis-bankier nodig hebt...![]()
Ja sneu he? Maar geen echte wachtwoorden natuurlijk. Het zou trouwens vrij dom zijn want Fok is af en toe al zo traag en dat gaat dan helemaal mis natuurlijkquote:
Oh die snapten niet dat er nog een 31 maart bestaat?quote:ik las net op een ander forum dat de oprichter ervan zou stoppen en dat z'n taken zouden worden overgenomen. ik had iets van wtfken die jongen vrij goed, dit was compleet nieuw voor me maar dat was dus 1 april ja
Heel goed...wij houden niet van kettersquote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
*creep aanslingert
Ik vind Creep juist een van de minste nummers van Radioheadquote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
@ MaJo ik snap dat je creep een mooi nummer vind maar het is echt niet mijn ding
en nu de versie van Moby ook maar luisteren
En waart is die te vinden dant?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...
Oh wacht..we hebben ketter! Snel....get the Spanish Inquisition!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
@ MaJo ik snap dat je creep een mooi nummer vind maar het is echt niet mijn ding
Betaal jij je vrouw voor sex?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een accountant en voor 50 Euri per uur verwacht ik hele andere activiteiten, maar dan wend ik me wel tot het andere geslacht...
de bekendmaking dat het een grap is komt op 1 april natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sneu he? Maar geen echte wachtwoorden natuurlijk. Het zou trouwens vrij dom zijn want Fok is af en toe al zo traag en dat gaat dan helemaal mis natuurlijk
[..]
Oh die snapten niet dat er nog een 31 maart bestaat?
youtubequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh wacht..we hebben ketter! Snel....get the Spanish Inquisition!
heeft radiohead ook vrolijke nummersquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heeft radiohead ook vrolijke nummers
ZOMG jezus die zuigt hard inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoeling jullie deze draak van een uitvoering?jezus christus die is slecht
Ik snap serieus niet wat mensen er depressief aan vinden? Of dat je er depressief van wordt, echt de grootste onzin. Ik ben op het moment depressief en ik kan er prima naar luisterenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heeft radiohead ook vrolijke nummers
Nou, ik snap het wel. De muziek is vaak toch neerslachtig maar dat vind ik dus juist heel mooi eraan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat mensen er depressief aan vinden? Of dat je er depressief van wordt, echt de grootste onzin. Ik ben op het moment depressief en ik kan er prima naar luisterenVind dat mensen elkaar in het geval van Radiohead napraten, zonder echt naar de muziek te luisteren. Street Spirit is een pareltje, en zou niet weten wat er niet vrolijk aan is. En als je iets vrolijks wil doe dan Paranoid Android of Idioteque
Jij moet je doodschamen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...
Misschien ben ik eigenlijk altijd al depressief en heb ik het daarom niet doorquote:Op maandag 31 maart 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel. De muziek is vaak toch neerslachtig maar dat vind ik dus juist heel mooi eraan.
Inderdaad jaquote:
Stel je voor: je bent in de mood om gezellige Ska-punk te horen of Guus Meeuwis met Het Dondert en het Bliksemt en dan opeens hoor je zo'n neerslachtig nummer. Dan gaat bij de meeste mensen de lol er gauw vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ben ik eigenlijk altijd al depressief en heb ik het daarom niet door![]()
Ja tuurlijk is het neerslachtig, maar om nou te zeggen dat je er down van wordtDat vind ik echt onzin...
Zie je wel dat je fan bent van Guus Meeuwisquote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel je voor: je bent in de mood om gezellige Ska-punk te horen of Guus Meeuwis met Het Dondert en het Bliksemt en dan opeens hoor je zo'n neerslachtig nummer. Dan gaat bij de meeste mensen de lol er gauw vanaf.
Mij maakt het niet uit want ik vind het geweldig (zie ook sig) maar dat ze ALTIJD beweren dat ze er depri van worden vind ik ook vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |