Ook wel een paar andere nummers maar dan steeds weer terug naar What it Isquote:Op zondag 30 maart 2008 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ook wel de rest van de CD toch? Of echt alleen maar What it is? hij is wel goed natuurlijk
Ah ben benieuwdquote:Op zondag 30 maart 2008 03:23 schreef Cobra4 het volgende:
Dat denk ik ook niet. Over een minuut of tien weet ik of ik verlof kan krijgen. Ben benieuwd.
Had een mooie Mark Knopfler TT verwachtquote:
Kwestie van niet helemaal goed kopieėren denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef wyccie het volgende:
Wat zit iedereen toch te kloten met de quotes?
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef wyccie het volgende:
Wat zit iedereen toch te kloten met de quotes?
Trustequote:Op zondag 30 maart 2008 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt door de zomertijd..dan raakt me van slag
Ik ga naar bed trouwens. Een uur minder slaap![]()
Slaap ze iederen en MaJo, bedankt nog
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
Het is drie uur geweest en ik ben droknen.
Daf oude rukker, lang niet gezienquote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
Ah maakt niet echt uit toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:28 schreef wyccie het volgende:
Ik had alvast het nummer in de TT gezet en wilde een leuke titel verzinnen, maar was het vergeten. Als iemand een leuke titel weet kan ik wel in FB vragen of die ouwelui hun handen uit hun mouwen willen steken.
Tja. Ik leef nog. Maar door de week heb ik een zware baan met veel verantwoordelijkheid. Elk half uur controleren of m'n machine nog goede fruitdrankjes maakt. En voor de zekerheid blijven proeven hč?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daf oude rukker, lang niet gezienAlles goed? Behalve het droknen zijn dan
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Ik leef nog. Maar door de week heb ik een zware baan met veel verantwoordelijkheid. Elk half uur controleren of m'n machine nog goede fruitdrankjes maakt. En voor de zekerheid blijven proeven hč?
Je wil niet geloven hoe gezond ik ben. Dan heb je 's avonds wel nood aan een halve fles Tullamore Dew.
Je bent altijd welkom.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Goed om te horen
ik drink juist te weinig de laatste tijd
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ben benieuwdZou wel tof zijn als het lukt en dat je door mij
Mark Knopfler
gaat zien
Daar hou ik je aanquote:
Stuur tegen die tijd een PM, anders zie ik 't waarschijnlijk nietquote:Op zondag 30 maart 2008 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar hou ik je aanKom je weer een keer naar een meet?
Haha is goedquote:Op zondag 30 maart 2008 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Stuur tegen die tijd een PM, anders zie ik 't waarschijnlijk niet
truste Majo!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:56 schreef wyccie het volgende:
Cobra, ik ben nog te wakker om te slapen.
Heb je niemand die je even van trein naar trein kan tillen?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:06 schreef wyccie het volgende:
Lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ik moet morgen wel op stap. Maar ik kan ook in de trein slapen. Helaas wordt mijn slaap dan wel onderbroken door twee overstappen. Bweh.
was wel het makkelijkst, anders moest je alnog lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:16 schreef wyccie het volgende:
Dat zou er heel raar uitzien.
Ook dat is trouwens al heel lang geleden, dat ik slapend ben opgetild.
Toen ik heel klein was viel ik wel eens op de bank in slaap. Mijn moeder tilde me dan in bed. Vaak werd ik daar wel wakker van, maar deed dan gewoon alsof ik nog sliep.![]()
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Zelfs deel 1 niet?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Ach so. Dan is het zeker wel lekker dat ze je naar bed droeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Oeh, midnight confessionsquote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Weltrusten wyccie, sleep slaap lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 04:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mezelf even naar bed slepen.
Nog een fijne nacht, jouw dienst is natuurlijk een uurtje korter.![]()
Dank je wel. Weltrustenquote:
Halloquote:
Doeiquote:
Dank u,quote:Op zondag 30 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb gelukkig de Mark Knoflook-discussie gemist...
Hallo allemaal, welkom in de Zomertijd...
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank u,
Mark K is niet jouw kopje thee?
mij een beetje voor kloon van Tong80 uitmakenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
...burp...
nee je had je wekker gezet om te voetballenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Voetbal afgelastheb ik daar m'n wekker voor gezet?
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.
Vind die vent ook een uitstraling hebben van een zak cement. Gelukkig kan 'ie nog wel wat aardigs componeren en gitaar spelen, anders was hij compleet nutteloos op deze wereldbol terecht gekomen...
Oh, zit dat zo?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee je had je wekker gezet om te voetballenmaar dat is afgelast
[..]
Je hebt em wel opgestuurd? Mooi!quote:Op zondag 30 maart 2008 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tim en ik hebben nog niets gehoord van de redactie
Nou ja, dat is hartstikke vermoeiendquote:En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord zo vaak mogelijk editten.
Zo vaak mogelijk editten? Dan kan je met een bericht een dag bezig zijnquote:
In Urk, Spakenburg en Kampen in ieder geval wel...quote:Op zondag 30 maart 2008 13:19 schreef Etcetera het volgende:
is het tegenwoordig nog steeds not done om zondags aan het werk te gaan qua verbouwen
Hangt er van af wat je gaat doen en hoe laatquote:Op zondag 30 maart 2008 13:25 schreef Etcetera het volgende:
nou daar wonen we dus nieten ik mag dan wel in een redelijk gelovig dorp wonen, maar ik heb nooit het idee gehad dat de straat waar ik woon daar heel erg op neer kijkt
sowieso is dat achterlijk want die vriend kan momenteel alleen 's weekends klussen en dan zou daar nog een dag vanaf gaan
Vergeet Nunspeet nietquote:Op zondag 30 maart 2008 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Urk, Spakenburg en Kampen in ieder geval wel...
maar dat is ook zo op zaterdagquote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je gaat doen en hoe laat. Een muurtje uitbreken met een boorhamer om half zeven in de ochtend is not done
Elke dag van de weekquote:
Dan heb je hem waarschijnlijk op een off day gezien, gisteren had hij er wel degelijk zin in en wilde zelfs niet stoppen met spelen. Toen iedereen de instrumenten neerlegde en klaar stond om te buigen zette hij weer een nieuw nummer in (So Far Awayquote:Op zondag 30 maart 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geheel niet, ben ooit bij de Dire Straits in de Kuip geweest en ik heb nog nooit zo'n saai concert meegemaakt.
Vind die vent ook een uitstraling hebben van een zak cement. Gelukkig kan 'ie nog wel wat aardigs componeren en gitaar spelen, anders was hij compleet nutteloos op deze wereldbol terecht gekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |