quote:
LOLquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
mijn eerste kluswerkzaamheden ooit (ja echt) verricht
behang losscheuren
![]()
Heb ik ook wel es gedaan toen ik 4 was of zo. Ik vond het vet tofquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
mijn eerste kluswerkzaamheden ooit (ja echt) verricht
behang losscheuren
![]()
quote:#2429592 by jamiel at 2008-03-29 19:06:55 GMT
This is my second recording by 'The Mad Master', the first being the Radiohead Amsterdam show from 2006, that has amazing quality, this is even better.
I know others have already said this, but it is best audience recording I have ever heard.
Thank you so very much for this.
Jamie
quote:#2425694 by bylar at 2008-03-27 21:08:02 GMT
Sounds better than a soundboardrecording as you can feel the vibe and the energy in the concerthall !!!
At loud volume some perfect bass-sounds made shiver my cup of tea !!!
Fantastic recording!!!
Thanks a lot!!!
Kijk, da's toch leuk om te horen...quote:#2425616 by bokkers at 2008-03-27 20:21:02 GMT
Thanks so much for recording and sharing this, MadMaster. Outstanding recording. You made my day.
Cheers
bokkers
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach, er is nu vast wel een club (buma stemra?) die dit ook leest en denkt "MadMAster", wie is dat....
Ja, ze zijn nu een tijdje definitief dicht en gaan oude accounts met een lage share-ratio verwijderen, zodat er weer nieuwe aanwas kan komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
nee ik wilde me aanmelden maar aanmeldingen zijn dicht
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:00 schreef Etcetera het volgende:
vannacht gaat de klok een uurtje terug vooruit
whateverquote:
Zomertijd zuigtquote:
nee want dan komt de zomer er weer aanquote:
eenschquote:Op zondag 30 maart 2008 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Van mij mogen ze het afschaffen dat gedoe met het veranderen van de tijd
Dat komt door de veranderende stand van de aarde ten opzichte van de zon, niet omdat er wat klokken een uur verzet wordenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee want dan komt de zomer er weer aan
maar de klokken die een uur verzet worden is wel altijd een mooi tekenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat komt door de veranderende stand van de aarde ten opzichte van de zon, niet omdat er wat klokken een uur verzet worden
Nee, ongeinquote:Op zondag 30 maart 2008 01:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar de klokken die een uur verzet worden is wel altijd een mooi teken
Maak wel eerst de pijp uit voordat je in slaap valt! Trustequote:Op zondag 30 maart 2008 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim gaat daarbij in slaap vallen
Trusten allemaal, tot een uur eerder dan ik graag zou willen
Vertel!quote:
Die man kan spelen, nķét normaal meerquote:
Helaas hem en/of de Direstraits nooit live zien spelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die man kan spelen, nķét normaal meerHij soleert even een minuut of 10 en het blijft gewoon boeien. Er werden veel Dire Straits nummers gespeeld, Brothers in Arms
Sultans of Swing
So Far Away
En natuurlijk zijn eigen nummer What it Is, zoooo vet
Maar het mooiste was hoe hij soleerde naar de climax in Sultans of Swing (bekend gitaarriedeltje), het steeds bijna deed maar nét niet en dan uiteindelijk daar uitkomt
Ja was super
quote:
quote:
Morgen en overmorgen speelt ie nog, ik zou echt gaan als ik jou was!quote:Op zondag 30 maart 2008 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas hem en/of de Direstraits nooit live zien spelen.
Waar speelt ie?quote:Op zondag 30 maart 2008 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen speelt ie nog, ik zou echt gaan als ik jou was!
Whehehequote:
Morgen HMH en maandag ahoy. Morgen is uitverkocht helaasquote:
Dan maandag ochtend toch maar even een kaartje halen denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:52 schreef MaJo het volgende:
Net gechecked, voor maandag in Ahoy zijn er nog kaarten
Ha tofquote:Op zondag 30 maart 2008 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maandag ochtend toch maar even een kaartje halen denk ik.
door m'n lemmingtopic in KLB ontdekte ik via een user dat ik op post nr 22.222 zatquote:Op zondag 30 maart 2008 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
WheheheDoor jou kom ik er trouwens achter dat ik bijna 20000 posts heb
![]()
Beter! Meteen even kijken of ik mijn nachtdienst van maandag kan wegschrijven.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha tofJe kunt ook via www.ticketmaster.nl bestellen, krijg je een e-ticket
Eens isquote:
quote:
Watquote:
Ik weet niet of ik nu cool of sad moet zeggenquote:
Je gaat me niet vertellen dat je nu pas snapt waarom?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom de klokken bij de trams een uur voor liepen
Ik ook niet...zie mijn "quote:Op zondag 30 maart 2008 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu cool of sad moet zeggen
Kijk, dat wilde ik wetenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
WatWas jij er ook
En niet eens even hoi zeggen
![]()
Dat ene nummer heet trouwens Telegraph Road
En de hmmm natuurlijkquote:
Was jij niet met haar mee?quote:Op zondag 30 maart 2008 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
Eens is
Was jij er ook dan?![]()
Was inderdaad erg vet. Ben je er al achter wat het laatste nummer was voor de eerste toegift?
Jawelquote:Op zondag 30 maart 2008 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nu pas snapt waarom?![]()
Was wel grappig, ik vroeg mijn vader wat zijn favoriete Dire Straits nummer is en hij zegt Telegraph Road. Dus ik echt vanquote:
03.13 Local en 01.13 Zuluquote:Op zondag 30 maart 2008 03:12 schreef wyccie het volgende:
Hoe laat is het nu officieel?
Oh ik was member maar dat kan ik nu wel schudden dan denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 00:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze zijn nu een tijdje definitief dicht en gaan oude accounts met een lage share-ratio verwijderen, zodat er weer nieuwe aanwas kan komen.
Normaal draaien ze elke 20 minuten een query om te schonen, maar ze gaan het nu wat grootser aanpakken.
Binnekort kan je dus wel aanmelden, is zeker de moeite waard met al die live-opname's (vind ik)...
Ik ga nog even op stap...
Dit was MadMaster voor Fok! AKQ SC in Amsterdam, goedenacht...
Ik ga zo gelijk even downloaden en morgen luisterenquote:Op zondag 30 maart 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was wel grappig, ik vroeg mijn vader wat zijn favoriete Dire Straits nummer is en hij zegt Telegraph Road. Dus ik echt vanZie ik in het Dire Straits topic dat iedereen dat nummer aanbidt
Toen viel het kwartje
En het feit dat hij ook een paar keer telegraph zong maar dat besefte ik pas later
![]()
Sorryquote:
Ja meid, een dol-dwaze boel hierquote:
Daar zul je geen spijt van krijgenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter! Meteen even kijken of ik mijn nachtdienst van maandag kan wegschrijven.
quote:
hehe en terechtquote:Op zondag 30 maart 2008 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo gelijk even downloaden en morgen luisteren
Op youtube staat 'ie onder "great guitar solo"
quote:
Het is zoquote:Op zondag 30 maart 2008 03:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik hoefde overigens maar 10 minuten te wachten op de trein. Perfecte timing
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
hehe en terechtIk ga morgen ook luisteren
En ook de andere nummers