Dat is de meest verduidelijkende grafische uitleg ooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:17 schreef Etcetera het volgende:
ik ontdek steeds meer aan m'n mobiel![]()
gister een feestje in m'n eigen buurt gehadeen vriend van Pitt komt vlak bij ons wonen. als ik uit het raam leun kan ik bij hem naar binnen gluren
oh wacht dat is ongeveer zo:
_ |
waar _ mijn straat is en | de straat waar hij gaat wonen
quote:
LOLquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
mijn eerste kluswerkzaamheden ooit (ja echt) verricht
behang losscheuren
![]()
Heb ik ook wel es gedaan toen ik 4 was of zo. Ik vond het vet tofquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:
mijn eerste kluswerkzaamheden ooit (ja echt) verricht
behang losscheuren
![]()
quote:#2429592 by jamiel at 2008-03-29 19:06:55 GMT
This is my second recording by 'The Mad Master', the first being the Radiohead Amsterdam show from 2006, that has amazing quality, this is even better.
I know others have already said this, but it is best audience recording I have ever heard.
Thank you so very much for this.
Jamie
quote:#2425694 by bylar at 2008-03-27 21:08:02 GMT
Sounds better than a soundboardrecording as you can feel the vibe and the energy in the concerthall !!!
At loud volume some perfect bass-sounds made shiver my cup of tea !!!
Fantastic recording!!!
Thanks a lot!!!
Kijk, da's toch leuk om te horen...quote:#2425616 by bokkers at 2008-03-27 20:21:02 GMT
Thanks so much for recording and sharing this, MadMaster. Outstanding recording. You made my day.
Cheers
bokkers
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach, er is nu vast wel een club (buma stemra?) die dit ook leest en denkt "MadMAster", wie is dat....
Ja, ze zijn nu een tijdje definitief dicht en gaan oude accounts met een lage share-ratio verwijderen, zodat er weer nieuwe aanwas kan komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
nee ik wilde me aanmelden maar aanmeldingen zijn dicht
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 01:00 schreef Etcetera het volgende:
vannacht gaat de klok een uurtje terug vooruit
whateverquote:
Zomertijd zuigtquote:
nee want dan komt de zomer er weer aanquote:
eenschquote:Op zondag 30 maart 2008 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Van mij mogen ze het afschaffen dat gedoe met het veranderen van de tijd
Dat komt door de veranderende stand van de aarde ten opzichte van de zon, niet omdat er wat klokken een uur verzet wordenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee want dan komt de zomer er weer aan
maar de klokken die een uur verzet worden is wel altijd een mooi tekenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat komt door de veranderende stand van de aarde ten opzichte van de zon, niet omdat er wat klokken een uur verzet worden
Nee, ongeinquote:Op zondag 30 maart 2008 01:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar de klokken die een uur verzet worden is wel altijd een mooi teken
Maak wel eerst de pijp uit voordat je in slaap valt! Trustequote:Op zondag 30 maart 2008 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim gaat daarbij in slaap vallen
Trusten allemaal, tot een uur eerder dan ik graag zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |