Voordeel is dan wel dat je dan ook de snuitbeurt van die ander kunt bekijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die jou hun smerige gebruikte zakdoek aanbieden wanneer je je neus wilt snuiten, vind ik nog vele malen smeriger
Bij heeft iemand in de klas gezeten op de lagere school die na het snuiten de inhoud van zijn zakdoek op likte en afschraapte met zijn voortandenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Blue-eyes het volgende:
de inhoud van hun zakdoek nog ff controleren![]()
Dat vind ik toch wel zo smerig![]()
Wat verwachten ze in die zakdoek te vinden, een cheque van een miljoen of de trouwring die ze al jaren kwijt zijn?
Bedankt, daar gaat m'n lunchquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij heeft iemand in de klas gezeten op de lagere school die na het snuiten de inhoud van zijn zakdoek op likte en afschraapte met zijn voortanden
Alsjeblieft. Kun jij nagaan wat wij in de klas hadden als hij dat deed (kots neigingen).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik snuit hem gewoon onder de douche.
We hebben het hier over snot, niet over strontquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
En jullie poep ruikt zeker naar roosjes?
Njah, punt is dat snot er bij hoort. Even sjekken of er inderdaad niet wat kwijtgeraakt kleingeld tussen zit kan gewoon geen kwaad dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:10 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
We hebben het hier over snot, niet over stront
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |