Voordeel is dan wel dat je dan ook de snuitbeurt van die ander kunt bekijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die jou hun smerige gebruikte zakdoek aanbieden wanneer je je neus wilt snuiten, vind ik nog vele malen smeriger
Bij heeft iemand in de klas gezeten op de lagere school die na het snuiten de inhoud van zijn zakdoek op likte en afschraapte met zijn voortandenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Blue-eyes het volgende:
de inhoud van hun zakdoek nog ff controleren![]()
Dat vind ik toch wel zo smerig![]()
Wat verwachten ze in die zakdoek te vinden, een cheque van een miljoen of de trouwring die ze al jaren kwijt zijn?
Bedankt, daar gaat m'n lunchquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij heeft iemand in de klas gezeten op de lagere school die na het snuiten de inhoud van zijn zakdoek op likte en afschraapte met zijn voortanden
Alsjeblieft. Kun jij nagaan wat wij in de klas hadden als hij dat deed (kots neigingen).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik snuit hem gewoon onder de douche.
We hebben het hier over snot, niet over strontquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
En jullie poep ruikt zeker naar roosjes?
Njah, punt is dat snot er bij hoort. Even sjekken of er inderdaad niet wat kwijtgeraakt kleingeld tussen zit kan gewoon geen kwaad dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:10 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
We hebben het hier over snot, niet over stront
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat verwachten ze in die zakdoek te vinden, een cheque van een miljoen of de trouwring die ze al jaren kwijt zijn?
Ow dat deed Mark ook altijd!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Blue-eyes het volgende:
de inhoud van hun zakdoek nog ff controleren![]()
Dat vind ik toch wel zo smerig![]()
Ik wist dat ik dit topic niet moest bekijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij heeft iemand in de klas gezeten op de lagere school die na het snuiten de inhoud van zijn zakdoek op likte en afschraapte met zijn voortanden
Kan het ook niet leuker maken, het was gewoon smerig.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wist dat ik dit topic niet moest bekijken
dus jij gaat mee kijken in de zakdoek van iemand anders die wil weten of z'n snot er normaal uitziet? en dan noem je HEN ranzigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef Blue-eyes het volgende:
Doe dat dan lekker thuis of als er geen andere mensen in de buurt zijn. Het is gewoon smerig dat je als bijstaander bijna kunt meekijken in andermans productie
Ik ga natuurlijk niet expres kijkenquote:Op zondag 30 maart 2008 00:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus jij gaat mee kijken in de zakdoek van iemand anders die wil weten of z'n snot er normaal uitziet? en dan noem je HEN ranzig
topper
ik heb juist dat ik zit te balen als het weer niet blauw isquote:Op zondag 30 maart 2008 04:40 schreef Henno het volgende:
Volgens mij is het een natuurlijk instinct. net zoals mensen ook altijd kijken naar hun eigen stront als ze gescheten hebben. Want stel, het is in één keer knalblauw....
Dan weet jij: er is iets mis
Hans Teeuwen wannabe!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef Rikketik het volgende:
Als mijn snot opeens blauw is, wil ik dat toch wel graag weten. Derhalve kutklacht.
Ik heb helemaal niks met Hans Teeuwen, dus het lijkt me sterk dat ik met opzet een zin 'van hem' (wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is, alsof hij de eerste was die dat zinnetje bezigde) gekopieerd heb, in de intentie hem na te doen.quote:
en als het nat is, het dan te drogen uithangenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:00 schreef HiZ het volgende:
Wat ik goorder vind is mensen die een stoffen zakdoek gebruiken en die dan meer dan één keer gebruiken.
Hey....de kleur van je snot is interessant hoor!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Blue-eyes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |