goed !quote:
Ja duh, da's makkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:46 schreef swarmahoer het volgende:
en ik zal een hint geven, het had iets met een boot te maken
en wel plaatjes posten, anders is t neit geldig
Die is makkelijk! In het ...........quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:11 schreef Polleeder het volgende:
Ow was ik? ok... Waar zit Joran nu ondergedoken? (plaatjes aub)
In een Golf gti mk1?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:27 schreef Adeona het volgende:
In welke auto deed Joran zijn "bekentenissen"?
Wat zei Natalee tegen haar vriendinnen toen ze bij de drie jongens (Joran, Deepak en Satish) in de auto stapte?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:50 schreef Polleeder het volgende:
Maar bij nader inzien heeft Zjakkie gewoon gelijk![]()
Zjakkie is aan de beurt
Antwoord: 3 (zie foto)quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel tenen heeft Joran van der Sloot aan zijn linkervoet?
Ze zei niets maar zong een liedje:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat zei Natalee tegen haar vriendinnen toen ze bij de drie jongens (Joran, Deepak en Satish) in de auto stapte?
Arie Boomsma, zelfde frankenstein hoofd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:40 schreef Adeona het volgende:
Vraag:
Wie zal de rol van Joran gaan spelen als er een film over de zaak "Natalee Holloway" zou komen?
Nicequote:
Ik denk Mel Gibsonquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:40 schreef Adeona het volgende:
Vraag:
Wie zal de rol van Joran gaan spelen als er een film over de zaak "Natalee Holloway" zou komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |