Kloptquote:Op maandag 31 maart 2008 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het moeilijkste aan die taal het uitspreken
Lekker juist om vroeg wakker te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou niet van zomertijd! Eerste maandag er na gaat het ook nooit goed... eerst kom ik niet in slaap en daarna vind ik dat ik veel te vroeg wakker ben
Niet als je slaapt van 3 tot 8quote:Op maandag 31 maart 2008 09:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker juist om vroeg wakker te zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Liegbeest...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
udsTrouble
maar je zult denk ik nog niks vinden want ik heb 1 nummer geluisterd
quote:udsTrouble hasn't listened to any music yet.
Heb je de last fm player al geļnstalleerd? Anders pikt ie het niet opquote:
Zegt me helemaal niets...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef MaJo het volgende:
Voor de geļnteresseerden mijn nieuwste artikel voor 3voor12: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866/&news=951744
Ben er zelf wel tevreden over
Je hebt Aerosmith en All Saints geluisterdquote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?quote:
Niet te veel U2 beluisteren, dat kan heel verkeerd aflopen...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
Statistieken binnen LastFM geven dat aan, omdat je die tot op heden het meeste gedraaid hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef Etcetera het volgende:
ik luister nu All SaintsBlack Sabbath
wat is er mis met U2heb maar 4 nummers van ze, van Flogging Molly bijvoorbeeld veel meer dus waarom dat nou meteen all time favorite is
De naam + de muziek en daardoor kan ik niet echt iets met je artikel.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?
quote:
;quote:Op maandag 31 maart 2008 14:35 schreef Etcetera het volgende:
goed bezig trouwens Nesle
vraag: bij een opsomming in verslag oid, moet er achter elk punt van de opsomming een punt of puntkomma staan? dat doe ik nooit
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?quote:
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:56 schreef Soempie het volgende:
De puntkomma wordt ook gebruikt in puntsgewijze opsommingen.
Voorbeeld:
De volgende personen doen mee met het schaaktoernooi:
Piet;
Jan;
Simone;
Jacob.
Wiki
Dat lees ik dus ook net.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bronquote:Op maandag 31 maart 2008 14:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ook:
Niks met een enkel woord;
; met een aantal woorden;
. met hele zinnen en op het eind.
ja zoals je lijstjequote:Op maandag 31 maart 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?
Of:
- groen
- paars
- blauw
?
Je antwoord kun je hier dus vinden.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/687/
blijft raarquote:
zie eerste reactie hierbovenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Etcie had dit natuurlijk ook gewoon op Google kunnen vinden door te zoeken op "opsomming"
Dat haal ik er toch echt uit?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Ik ook:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |